Husk meg
Brukernavn
Passord

hvem kommer ?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 jun 06, 17:45
Tamas Szekeres er en av de som kommer, vet vi nå ihvertfall.....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 jun 06, 18:37
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Tror mange på forumet er litt naive. Det er ikke horder med "Klassespillere" som bare finnes der ute og venter på at FFK skal plukke dem opp. Flere momenter er avgjørende: 

Vi stiller for det første bak i køen. RBK, VIF, Brann, LSK, Viking velger først. Så må vi se på det som er igjen. Spilleren bør ikke koste for mye i overgangsum, han må ha lyst til å spille norsk fotball, ha lyst til å spille for et lag som har slitt i bunnen de siste to åra, han skal passe inn som mennesketype, ha den kompetansen vi er ute etter, være skadefri, helst kunne engelsk hvis han ikke er skandinav osv. 

Det vil på sikt lønne seg å utvikle unge spillere fra distriktet. Vi kan ikke gå i butikken hver gang vi trenger noe nytt. Selv om det er gøy med en ny jakke, så forsvinner rusen fort, og jakka er plutselig ordinær. Så begynner vi å tenke at det hadde vært artig med ny jakke. Den jeg har, har jeg jo hatt i et helt år. Da fortjener jeg en ny, den gamle er så kjedelig. Det er ikke så viktig at den nye jakka er en slitesterk, prisgunstig og god jakke. Det viktigste er at den er NY. 

Den viktigste jakka er den du har. Den er din. Den kan du gjøre hva du vil med. 



jeg vil ha ny jakke, så kan du få blixt eller hornsethjakka mi.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jun 06, 22:34
Jeg var ikke langt i fra at det ville skje noe nytt, en dag i fra, ikke verst vel?


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f