Husk meg
Brukernavn
Passord

trenger guide hjelp jeg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 06, 19:38
jeg har 2 skjermer.. 1 Analog og en digital..  jeg har ATI Radeon 9800.. hvordan sette opp dualscreen ?

eller få best utbytte av 2 skjermer..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jun 06, 19:48

Har du ikke lest de siste dagers kritikk av forumet Keiko, det blir mer og mer kjedelig?

Synes du at du er med å løfter det til å bli bedre med et slikt spørsmål?


Er vel på tide å kutte ut åpent forum.

Den ene dagen er  det om Norsk Folkehjelp og nå dette.

Føler at dette forumet er med på ødelegger FFKSupporter.net

Hovedgrunnen til alle er her, er jo å diskutere, eller komme med betraktninger om FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 06, 19:57
Jeg er enig med Patrioten.

Åpent forum har vist seg å være mislykket og ødeleggende for ffksupporter.net. Skal ta det opp med de som har kodet forumet om det lar seg gjøre å fjerne denne delen. I mellomtiden går det faktisk an for brukerne å tenke selv om innlegget deres bidrar til noe positivt på ffksupporter.net. Spørsmål om data bør kanskje helst postes i et helt annet forum, f.eks. på hardware.no.



Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jun 06, 20:43
sålenge det er et åpent forum  så skjønner jeg ikke helt poenget med å kritisere de som poster her. det som gjør  forumet kjedelig er i mine øyne  mangel på aktivitet.. kritikk som dette bidrar ikke til høyere aktivitet akkurat..

men..

hvis de som driver siden kun vil ha en side der det diskuteres FFK, så er jo åpent forum meningsløst.. men da bør jo kritikken rettes mot dere selv...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jun 06, 21:11
Endret: 19 jun 06, 21:15

Om ikke aktivteten blir bedre, kan vel diskuteres, kommer jo an på om det skjer noe rundt FFK.

Men, synes det er bedre med fem kvalites innlegg, enn 10 kvantitesinnlegg.

Har du hørt om konstruktiv krtitikk Husgutt, er ikke ute etter for å ta Keiko, eller andre, men for å få gjøre forumet bedre?


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 19 jun 06, 21:25
Enig med Patrioten her. Åpent forum kunne fungert om vi hadde  hatt noen få tråder bare men slik det er i dag fungere det ikke i det heletatt etter min mening.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jun 06, 22:00
Endret: 19 jun 06, 22:01
Får inderlig håpe Åpent Forum blir fjerna. Har vært motstander av denne siden den kom.
Her inne bør all ting dreie seg om fotball.



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 06, 22:56
Dette her er håpløst... se å fjerrn åpen da så for vi slutt på dette en gang for alle... steng tråden....

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jun 06, 23:07
skjønner ikke hva problemet er? de som ikke liker  åpent forum kan vel bare la vær å lese?  men bare  fjern i vei... jævla grinebitrær

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 06, 23:19
Opprinnelig postet av Husgutt
skjønner ikke hva problemet er? de som ikke liker  åpent forum kan vel bare la vær å lese?  men bare  fjern i vei... jævla grinebitrær
jeg er så enig med deg.. Åpen betyr fritt valg, men her er det ikke slik... oppforderer alle som ønsker fritt valg kom hit da vel

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 jun 06, 19:55
Jeg sier bare takk for meg jeg.... Så får folk være fornøyde med at de har mistet en bruker...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 21 jun 06, 20:12
Hva er det for en gjeng med "grineunger" som er på dette forumet da?!Greit nok at det er mange tråder som ikke handler om FFK,men synes dere det er så grusomt,GI FAEN i å lese dem,er faktisk ikke værre.
Mange av dere klager over at forumet er blitt så kjedelig.Hvis det er noe som gjør forumet kjedelig så er det ikke trådene på åpent forum,men den konstante klagingen og sutringen til enkelte her inne.

---------------------------

PÅL


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 21 jun 06, 20:41
Opprinnelig postet av palespen
Hva er det for en gjeng med "grineunger" som er på dette forumet da?!Greit nok at det er mange tråder som ikke handler om FFK,men synes dere det er så grusomt,GI FAEN i å lese dem,er faktisk ikke værre.
Mange av dere klager over at forumet er blitt så kjedelig.Hvis det er noe som gjør forumet kjedelig så er det ikke trådene på åpent forum,men den konstante klagingen og sutringen til enkelte her inne.


ja, enig!
 og det står jo som oftest hva tråden handler om... så da er det vel bare å la være og trykke hvis det er så utrolig farlig at noen spør om ikke-fotballrelaterte saker?

---------------------------

God bedring, Dagfinn=)


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 jun 06, 20:46
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg sier bare takk for meg jeg.... Så får folk være fornøyde med at de har mistet en bruker...


Er du seriøs? Det er en diskusjon om vi skal ha åpent forum og siden din mening ser ut til å tape så bare "stikker" du?

For min del kan vi godt få bort en del av rusket her og heller få litt kvalitet i innleggene!

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 jun 06, 21:38
Litt synd med SirLion, men det tror jeg vi få ta under "collateral damage". At han blir grinet for at det blir litt dissing av postene på åpent forum er jo forståelig: han var jo far til den ytterst fotballrelevante tråden om sitt "homoyrke"

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 21 jun 06, 22:00
Problemet på ffksup er vell ikke at de har åpent forum men att det er kun 10 - 15 pers. som skriver her inne...... Er ikke så spennende å høre de samme folkas mening på alt som er.... Slik var det ikke før......

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 jun 06, 22:17
Det har vel også mye å gjøre med at endel brukere som har hatt mye fornuftig å si, har blitt mye mindre aktive: ajg, anduril, KeJ, bateman og Holters (Har han virkelig blitt brannsupporter på heltid? Jeg så han med brannskjerf i bergen for litt siden)

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 06, 22:43
TgfkaFFK sier  :Kan ikke du heller poste borte hos deg, istedenfor å drite ut hele forumet med tulletråder? Er så dritt lei den snillismen som gjør at du fortsatt har posting rettigheter her. Mulig jeg setter mitt medlemmskap på spill og bryter regel nr. 10 her og ikke viser respekt for din egenart, men du bryter som regel resten av reglene på daglig basis.

 Jeg er en ivrig bruker av "Siste 50", men det er jo utrolig demotiverenede å se "trenger guide hjelp jeg", "Stakars puse katt som er hitler" og  "øl øl øl øl øl øl øl" når jeg vil lese ting om FFK. Hvis folk sitter småfulle og ønsker å skrive piss, så er det alltids "Backstage" på vgd.

Hilsen en som ønsker seg sakligheten, humoren og entusiasmen som var her for et par år siden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

keiko99 svarer følgene... Hadde jeg vært deg ville jeg tenkt... Dette er åpent.. mulig om ting ikke er i min intresse her.. nei da holder jeg meg unna det.....

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jun 06, 00:24
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Litt synd med SirLion, men det tror jeg vi få ta under "collateral damage". At han blir grinet for at det blir litt dissing av postene på åpent forum er jo forståelig: han var jo far til den ytterst fotballrelevante tråden om sitt "homoyrke"


Husker den der ja... he he....Det burde vel vært ett av temaene jeg IKKE burde tatt opp... Jeg ble ikke lenge borte, siden jeg måtte svare på den her.... Har sikkert oppført meg grinete om dagen.. Jeg lover å skjerpe meg, at det jeg skriver her skal kun være fotballrelaterte innlegg.... 

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jun 06, 02:13
Endret: 22 jun 06, 02:18
Føler at det er flere enn meg som bruker "Siste 50" som en flott verktøy til å sjekke om det har dukket opp noe interessant på forumet. Jeg har gått lei av at jeg må sile ut de få FFK-trådene ut av de mange jalla-trådene som okkuperer listen av de siste femti innleggene. Helt greit for åpent forum for min del, løsningen hadde kanskje vært at innlegg i den kategorien ikke ble postet i "Siste 50". 

Kvaliteten her inne har vel også sunket betrakelig den siste tiden, men vi kan jo alltids håpe at FFK-trådene blir flere og bedre når sommerpausen er over, for det er vel ganske naturlig at forumet preges av litt jalla-tråder når FFK ikke spiller kamper. Den samme trenden finner vi jo i mediene. Det er argurknyhetenes tid nå, om ei uke eller to kan vi begynne å diskutere Tippeligaen igjen, og da vil vel trådene bli bedre også vil jeg tro.

PS: En annen ting er jo at dette er et diskusjonsforum. For å lage en tråd om et emne, så bør vel egentlig emnet være noe å diskutere? Vi har fått en egen link-tråd til både rykter og morsomme ting, hadde vi klart å brukt disse regelmessig i steden for å opprette nye tråder hele tiden hadde forumet blitt bedre også, for ser man litt bakover så florerer det av tråder som kanskje har et eller to svar i seg, med en link.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340