Husk meg
Brukernavn
Passord

trenger guide hjelp jeg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 06, 19:38
jeg har 2 skjermer.. 1 Analog og en digital..  jeg har ATI Radeon 9800.. hvordan sette opp dualscreen ?

eller få best utbytte av 2 skjermer..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jun 06, 19:48

Har du ikke lest de siste dagers kritikk av forumet Keiko, det blir mer og mer kjedelig?

Synes du at du er med å løfter det til å bli bedre med et slikt spørsmål?


Er vel på tide å kutte ut åpent forum.

Den ene dagen er  det om Norsk Folkehjelp og nå dette.

Føler at dette forumet er med på ødelegger FFKSupporter.net

Hovedgrunnen til alle er her, er jo å diskutere, eller komme med betraktninger om FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 06, 19:57
Jeg er enig med Patrioten.

Åpent forum har vist seg å være mislykket og ødeleggende for ffksupporter.net. Skal ta det opp med de som har kodet forumet om det lar seg gjøre å fjerne denne delen. I mellomtiden går det faktisk an for brukerne å tenke selv om innlegget deres bidrar til noe positivt på ffksupporter.net. Spørsmål om data bør kanskje helst postes i et helt annet forum, f.eks. på hardware.no.



Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jun 06, 20:43
sålenge det er et åpent forum  så skjønner jeg ikke helt poenget med å kritisere de som poster her. det som gjør  forumet kjedelig er i mine øyne  mangel på aktivitet.. kritikk som dette bidrar ikke til høyere aktivitet akkurat..

men..

hvis de som driver siden kun vil ha en side der det diskuteres FFK, så er jo åpent forum meningsløst.. men da bør jo kritikken rettes mot dere selv...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jun 06, 21:11
Endret: 19 jun 06, 21:15

Om ikke aktivteten blir bedre, kan vel diskuteres, kommer jo an på om det skjer noe rundt FFK.

Men, synes det er bedre med fem kvalites innlegg, enn 10 kvantitesinnlegg.

Har du hørt om konstruktiv krtitikk Husgutt, er ikke ute etter for å ta Keiko, eller andre, men for å få gjøre forumet bedre?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jun 06, 21:11
Endret: 19 jun 06, 21:12
Keiko, har gitt deg link til www.vgd.no før, bruk den, der har du datahjelp- og dataforum, og ikke minst, det er flere som er der, som kan hjelpe, og et mer riktig sted...

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 19 jun 06, 21:25
Enig med Patrioten her. Åpent forum kunne fungert om vi hadde  hatt noen få tråder bare men slik det er i dag fungere det ikke i det heletatt etter min mening.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jun 06, 22:00
Endret: 19 jun 06, 22:01
Får inderlig håpe Åpent Forum blir fjerna. Har vært motstander av denne siden den kom.
Her inne bør all ting dreie seg om fotball.



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 06, 22:56
Dette her er håpløst... se å fjerrn åpen da så for vi slutt på dette en gang for alle... steng tråden....

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jun 06, 23:07
skjønner ikke hva problemet er? de som ikke liker  åpent forum kan vel bare la vær å lese?  men bare  fjern i vei... jævla grinebitrær

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 06, 23:19
Opprinnelig postet av Husgutt
skjønner ikke hva problemet er? de som ikke liker  åpent forum kan vel bare la vær å lese?  men bare  fjern i vei... jævla grinebitrær
jeg er så enig med deg.. Åpen betyr fritt valg, men her er det ikke slik... oppforderer alle som ønsker fritt valg kom hit da vel

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 jun 06, 00:02
Endret: 20 jun 06, 00:04
Opprinnelig postet av Patrioten

Har du ikke lest de siste dagers kritikk av forumet Keiko, det blir mer og mer kjedelig?

Synes du at du er med å løfter det til å bli bedre med et slikt spørsmål?


Er vel på tide å kutte ut åpent forum.

Den ene dagen er  det om Norsk Folkehjelp og nå dette.

Føler at dette forumet er med på ødelegger FFKSupporter.net

Hovedgrunnen til alle er her, er jo å diskutere, eller komme med betraktninger om FFK



æhhh... det med norsk folkehjelp, ga jeg f en i for å si det sånn DET var unødvendig av meg og legge ut!... her om dagen skrev jeg også ett innlegg hvor jeg spurte om ett gavetips om hva jeg skulle  kunne gi til jobben hvor jeg skal slutte... Da fikk jeg også unødvenidg kritikk, før kunne man spørre om ting man lurte på og man fikk svar.... Skal jeg si min ærlige mening, så blir ikke jeg å se på forumet før folk har blitt enige om ting og tang 

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 21 jun 06, 17:19
Endret: 21 jun 06, 17:21


Hvorfor i all verden skal vi stenge Apent Forum? Ingen har vært i nærheten av å komme med gode argumenter ennå bortsett fra Rune til dels.. 

Kan vi ikke stenge alle de andre og da som ikke har noe med FFK å gjøre, siden dette er forumet til FFKSUPPORTER.NET... Da kan jo "Fotball generelt" strykes og..

Utrolig at alt skal kritiseres for enhver pris, til en hver tid.. Patrioten, du er bare latterlig.. Skal vi ikke bare drite i å ha forum i det hele tatt da siden kvaliteten på innleggene i rene FFK-tråder også ofte er under enhver kritikk..

Jeg sier: Behold!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 06, 17:42
Opprinnelig postet av danieltr


Hvorfor i all verden skal vi stenge Apent Forum? Ingen har vært i nærheten av å komme med gode argumenter ennå bortsett fra Rune til dels.. 

Kan vi ikke stenge alle de andre og da som ikke har noe med FFK å gjøre, siden dette er forumet til FFKSUPPORTER.NET... Da kan jo "Fotball generelt" strykes og..

Utrolig at alt skal kritiseres for enhver pris, til en hver tid.. Patrioten, du er bare latterlig.. Skal vi ikke bare drite i å ha forum i det hele tatt da siden kvaliteten på innleggene i rene FFK-tråder også ofte er under enhver kritikk..

Jeg sier: Behold!




Det får jo stå for din egen regning, men hvis du hadde lest mer nøye igjennom innleggene angående dette, så er det faktisk ikke bare jeg som mener at denne diskusjonsgruppen bør stenges.

Men, helt ærlig innlegg om Norsk Folkehjelp og Keiko sine dataproblemer, passer det til denne siden som kaller seg FFKSupporter.net

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 06, 18:51
patrioten.. så lenge dette kalles åpent forum kan ingen nekte hva du legge inn her... dette er å blir åpent.. Ergo skal  dette stoppe bør helte åpen tråden vekk for godt så kan folk  som ønsker det komme over hos meg...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 jun 06, 19:10
Opprinnelig postet av keiko99
... dette er å blir åpent.. Ergo skal  dette stoppe bør helte åpen tråden vekk for godt så kan folk  som ønsker det komme over hos meg...


Kan ikke du heller poste borte hos deg, istedenfor å drite ut hele forumet med tulletråder? Er så dritt lei den snillismen som gjør at du fortsatt har posting rettigheter her. Mulig jeg setter mitt medlemmskap på spill og bryter regel nr. 10 her og ikke viser respekt for din egenart, men du bryter som regel resten av reglene på daglig basis. 

 Jeg er en ivrig bruker av "Siste 50", men det er jo utrolig demotiverenede å se "trenger guide hjelp jeg", "Stakars puse katt som er hitler" og  "øl øl øl øl øl øl øl" når jeg vil lese ting om FFK. Hvis folk sitter småfulle og ønsker å skrive piss, så er det alltids "Backstage" på vgd.

Hilsen en som ønsker seg sakligheten, humoren og entusiasmen som var her for et par år siden.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 06, 19:29
Støtter deg 100%, bra skrevet. Med forbehold om reglen til det å bli slettet.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 jun 06, 19:53
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

 Jeg er en ivrig bruker av "Siste 50", men det er jo utrolig demotiverenede å se "trenger guide hjelp jeg", "Stakars puse katt som er hitler" og  "øl øl øl øl øl øl øl" når jeg vil lese ting om FFK. Hvis folk sitter småfulle og ønsker å skrive piss, så er det alltids "Backstage" på vgd.

Hilsen en som ønsker seg sakligheten, humoren og entusiasmen som var her for et par år siden.


Helt enig med deg her. Åpent forum kunne fungert med da burde det være noen få samletråder isteden for nye tråder om alt muligrart. Slik det er i dag er det ofte flere innlegg fra Åpent forum enn fra FFK forumet på forsiden. Da er det noe galt siden det her er en FFK side! Som sagt, bruk Backstage på VGD til å diskutere alt annet enn FFK! Det gjør jeg og det fungerer utmerket!

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 jun 06, 19:55
Jeg sier bare takk for meg jeg.... Så får folk være fornøyde med at de har mistet en bruker...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 21 jun 06, 20:12
Hva er det for en gjeng med "grineunger" som er på dette forumet da?!Greit nok at det er mange tråder som ikke handler om FFK,men synes dere det er så grusomt,GI FAEN i å lese dem,er faktisk ikke værre.
Mange av dere klager over at forumet er blitt så kjedelig.Hvis det er noe som gjør forumet kjedelig så er det ikke trådene på åpent forum,men den konstante klagingen og sutringen til enkelte her inne.

---------------------------

PÅL



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340