Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønsker bare å skryte litt!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 21 sep 03, 21:02
3 poeng med hjem fra Mandal. Ingen gule eller røde kort. Kan det bli bedre?
FFK er helt i toppen av tabellen, og det er 7 poeng ned til 4 laget. Hvis noen klager nå bør de gå å skjekke hodet sitt. Dette er kjempebra. La oss fylle stadion til helga. Alle tar med naboer, kjærringer, unger, elskerinner og hva det er mulig å stable på beina. Nå må vi væra med å støtte guttane!!!:ffk:

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 sep 03, 21:26
Som Tor Trondsen sa det ved kampslutt (noe han egentlig sier etter hvert kamp vi vinner): - Å vinne her er jo en sensasjon av oss. Æ begriper ingenting!

Kongen av å dempe forventningene har alltid geniale svar på lur. Men nå ser det utvilsomt meget, meget bra ut. En perfekt kveld, inkludert Stjernen-seier og gevinst på oddsen for undertegnede (takker i den forbindelse Moss, Godset og Lyn!:))

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 21 sep 03, 21:28
Jepp. Slår vi HK på søndag kan vi avgjøre selv......
8000 på stadion på søndag!

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 sep 03, 22:37
Oppfordring: Kom selv og ta med deg minst 2 bekjente!!! dette blir folkefest!! :ffk:

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 22 sep 03, 07:22
Få tell en skikkelig striker a!! Var bare en 1/2 striker i Mandal!! Arti var det å se hvertfall. Det skal dere ha:D

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 22 sep 03, 09:22
Så på TV at en av boysene viste fram snoppen sin. Gudameisåtøfft:: Kan ikke plankehaugen spare oss for disse tullingene. Ikke hadde´n noe å vise fram heller.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 22 sep 03, 09:31
Du må huske at plankehaugen ikke har kontroll på alle som reiser på bortekamper!

Jeg syntes forresten bare det var morsomt, skjønner ikke den "vi skal være snillest i verden" taktikken mange syntes PH bør kjøre.

Folk sier t.o.m at "det ikke er lov" a bue på motstanderne, ikke rart alle som kommer hit er overasket hvor stille det til tider er på stadion.

Kanskje litt feil tid å være negativ, men jeg blir litt oppgitt.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 22 sep 03, 10:15
Det er forskjell på å væra "snillest i klassen" og å drite seg ut. Plankehaugen bør ikke være noe "guttekor fra domkirken", men å vise pikken og den bleike ræva si på TV i FFksupporter utstyr er tragisk.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 22 sep 03, 11:01
Han har sikkert angst.Jeg holdt på le meg i hjel når jeg så repotasjen 0240 i natt, Stuntet var morsomt:D

---------------------------

Gøran Karlsen


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 22 sep 03, 11:05
Trenger ikke å ha angst! Redda nok mange fra å ha en kjedelig søndagskveld, genial mann...

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 sep 03, 15:36
Enig med Topscorer. Det er ikke genialt å vise pekken på TV. Det går vel an å verra mer kreativ som supersupporter? Det handler vel også å litt om å representere klubben og byen?

---------------------------

Any given sunday


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 22 sep 03, 18:47
Syns det var veldig artig, spesielt da han finta ut vakta!

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 sep 03, 20:08
hvem hadde ikke blitt finta ut dersom man fikk en pikk slengt i ansiktet da?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


F.ringen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 23 sep 03, 13:30
Endret: 23 sep 03, 13:36
Sånn. nå er jeg ute blandt folk igjen......
Uffameg...............

Dette er blitt diskutert mye den siste tiden nå. Er vel på tide å legge det vekk, men til dere som ikke likte dette stuntet har jeg noen ord til. Det er greit at pekken var på skjermen osv, men tror dere faktisk at dette var med overlegg? Jeg skal si deg en ting. Hadde jeg vist at kamera hadde vært der hadde dette aldri skjedd...........
Jeg kan heller ikke skjønne hvordan TV2 har lov til å sende slikt? UTEN mitt samtykke.?

Grunnen til at jeg gjorde det var et uskyldig lite veddemål. Jeg hadde faktisk glemt hele greia, men ble påminnet dette etter kampslutt. Saken var grei. Ikke var det noen spillere igjen. Og ikke var det noen tilskuere? Nesten?? Det var vel 15 min etter kampen.....? Resten vet dere jo.....

Nei, det her får være det samme. Alle mennesker får vel et og annet Follo syndrom en gang i livet :)

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 23 sep 03, 14:24
Du er tilgitt. ( herlig innlegg du hadde:p)

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 23 sep 03, 18:03
Alle supportere som har fulgt FFK på bortebane de siste ti årene, har nok følt Follosyndromet på kroppen en eller annen gang.
Ja,ja tiden leger alle sår.......

---------------------------

Gøran Karlsen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3