Husk meg
Brukernavn
Passord

tv2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 06 jun 06, 00:51
Endret: 06 jun 06, 00:52
som mange har skrevet tirligere så unlater tv2 oss hele tiden!!!! UANSETT så er det motstander laget de nevner!også på vg.no står det ikke en dritt om oss men alle de andre kampene i kveld!!! kan det være en slags straff etter stuntet til kvisvik eller er det bare jeg som er paranoid?? mener at i fjord så var vi nesten fremme hver kveld etter kamper med fylige interjuer og i år er det korte sammendrag om vi er heldige!! noen som vet grunnen??

---------------------------

Lasse Båtstad


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 06 jun 06, 00:57
var  noe bedre i dag kanskje, selv om de som vanlig ikke viser annet enn måla... Matta brukte jo til og med et helt minutt på å oppsummere kampen...

mens de snakket om Ødegaard i et kvarter igjen, som spilte en annonym kamp... fantastisk hvordan de prioriterer...

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 06 jun 06, 08:49
adressa.no har ihvertfall ett lite stykke om FFK - og de er imponert over angrepsfotballen
men ikke så imponert over det defensive  - og det er strengt tatt ikke jeg heller...
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article57883.ece

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jun 06, 10:49
Kan ikke helt se at TV2 nedprioriterer FFK egentlig, men har du først fått for deg at dem gjør det, er det nok enklere å tro på det også. Rent objektivt sett tror jeg de som fortjener oppmerksomhet, både på godt og vondt, også får det. Hvis du går inn i sendingen i troen på at de ikke sender noe særlig fra FFK finner man sikkert noe, men da er man ikke lengre objektiv...

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 jun 06, 10:51

Man kunne nesten mistenke TV2 for fortsatt å være sure etter fleipen til Kvisvik. De har jaffal brukt minimalt med tid på FFK i sin oppsummering de siste rundene. Matta bekrefter jo bare gang på gang at hans kvaliteter som fotballspiller overhodet ikke gjenspeiler seg i kunnskap om fotball. Mannen har rett og slett ikke peil. Legger fraværet av Odds vanlige stopperduo til grunn for at FFK kommer tilbake i kampen. Hallo, begge de var jo ute av kampen før det var gått 15 min, og fikk på den måten påvirke særs lite, både før og etter pause. De som var på banen var de som var på banen, og det er det man må se på, når det gjelder begge lag. Vi måtte greie oss uten vår vante forsvarsfirer, vår stødigste keeper, og Jonna som terrier på midten.

---------------------------

math


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jun 06, 11:00
Opprinnelig postet av math

Man kunne nesten mistenke TV2 for fortsatt å være sure etter fleipen til Kvisvik. De har jaffal brukt minimalt med tid på FFK i sin oppsummering de siste rundene. Matta bekrefter jo bare gang på gang at hans kvaliteter som fotballspiller overhodet ikke gjenspeiler seg i kunnskap om fotball. Mannen har rett og slett ikke peil. Legger fraværet av Odds vanlige stopperduo til grunn for at FFK kommer tilbake i kampen. Hallo, begge de var jo ute av kampen før det var gått 15 min, og fikk på den måten påvirke særs lite, både før og etter pause. De som var på banen var de som var på banen, og det er det man må se på, når det gjelder begge lag. Vi måtte greie oss uten vår vante forsvarsfirer, vår stødigste keeper, og Jonna som terrier på midten.



Hvis Odd hadde hatt sine faste midtstoppere hadde de ikke sluppet oss til så lett som de gjorde i andre omgang... Det var vel poenget i innslaget. 

De kunne like gjerne ha vinklet det som at Odd var drittheldige i 1. omgang og ledet med 3-0, men valgte å fokusere på Odd som raknet i 2. omgang. 

Enkelte her inne ser TV2-sendingene som fanden leser bibelen...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 jun 06, 11:06

Det var ikke poenget mitt. Var mer det at det blir for dumt å legge hovedfokuset på vurderinga av en fotballkamp på for mye hvissomattedersomatte. Ta utgangspunkt i selve kampens faktiske fakta istedet. Bryr meg egentlig ikke så mye om hva TV2 gjør og mener, og at Matta suger som "ekspert" og kommentator har jeg ment lenge. Bent Eriksen er en fin fyr dog. Litt Ivar Hoff, men med en større andel saklighet.  

---------------------------

math


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 jun 06, 11:34
Raymond Kvisvik har blitt intervjuet to kamper på rad nå, av TV2. Så jeg deler ikke synet på at TV2  boikotter FFK. Jeg heller også til den teorien at de lagene som er mest interessante for nasjonen i sin helhet (topp/bunn og profiler) får mest oppmerksomhet.  Vi er vel på linje med flere lag som deler denne nøytrale posisjonen i tippeligaen, og som ikke får mest tid/spalteplass uten at det har skjedd noe ekstra-ordinært.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jun 06, 12:41
Opprinnelig postet av aavdst
Raymond Kvisvik har blitt intervjuet to kamper på rad nå, av TV2. Så jeg deler ikke synet på at TV2  boikotter FFK. Jeg heller også til den teorien at de lagene som er mest interessante for nasjonen i sin helhet (topp/bunn og profiler) får mest oppmerksomhet.  Vi er vel på linje med flere lag som deler denne nøytrale posisjonen i tippeligaen, og som ikke får mest tid/spalteplass uten at det har skjedd noe ekstra-ordinært.


Nå burde jo hocky-resultatene 5-3 og 3-3 (samt en super-opphentning) være nok til å lukte på "ekstra-ordinært"-hendelsene, vel?

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 jun 06, 13:42
Jeg tenkte mer på hendelser utenom fotballbanen: F.eks Kvisvik  vs TV2- saken  og  Jon Obi Mikel- saken i Lyn. Men er enig at spesielt gode prestasjoner på banen burde kvalifisere til mer oppmerksomhet fra mediene. Men vi ser FFk`s kamper med rødhvite øyne og er vel ikke akkurat nøytrale når vi skal bedømme våre egne. Jeg vet ikke om resten av Fotball-Norge var så veldig imponert  (selv om jeg var det :-)

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 06 jun 06, 19:11
Nok en gang oppsummerte TV2 runden, denne gangen i forkant av Stabæk-Vålerenga. Samtlige andre lag som jeg så var det intervjuer etter kampsammendraget, men SELVFØLGELIG ikke ett pip fra Odd-FFK! HÅPLØST!!

---------------------------

Ære være Fredrikstad


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 jun 06, 22:12
Endret: 06 jun 06, 22:14
dette har vel kanskje ikke noe med det trådstarter begynner med, men synes det er merkelig rundens lag tv2 har kommet med.. Altså 3 Odd spiller.. Odd utklasset ikke akkurat Fredrikstad..

http://www.fxt.no/tippeligaen/rundenslag/article654532.ece

Så nå at Steffen Hagen står oppført som fredrikstad spiller

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 jun 06, 22:15
Sjekk under Steffen Hagen folkens... Hva står det der??

haha vi har fått ny spiller

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 06 jun 06, 22:23
De forskjellige børsene rundt omkring er helt horrible. Tror journalistene har så dårlig tid at de bare setter noen tall i en fei. Somen ble kåret til BB på tv2. Synes det sier sitt. Brenne ble kåret til BB de fleste

---------------------------

Fredd


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 jun 06, 22:33
aftenposten presterte forøvrig å skrive at  odd styrte hele  1 omgang i går og leda fortjent... ho ho. hvilken kamp så de?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jun 06, 00:26
Opprinnelig postet av Husgutt
aftenposten presterte forøvrig å skrive at  odd styrte hele  1 omgang i går og leda fortjent... ho ho. hvilken kamp så de?


Var det ikke ordet overkjørte de brukte?

Også presterte de å skrive at Sørlie var sjanseløs på det første målet. Det var vel å ta litt hardt i, skulle nesten tro de hadde sett en annen kamp.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 jun 06, 00:28
poenget er jo at han ser sjanseløs ut fordi han bare står der som en potetsekk...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 jun 06, 16:10
De som ikke ser at Tv2 nedprioriterer FFK i sendingene sine må være blinde eller veldig glad i tv2. 
Det er vel litt merkelig at de plutselig begynner denne nye stilen rett etter Kvisvik-hevnen over Ernst. 
Det er barnslig av Tv2 som ikke engang tjener noe på det. 

Tv2 kan minne om en usikker tenåring som tyr til vold når han blir usikker etter å ha gjort noe dumt som man ikke har baller til å innrømme. Det er skikkelig pinlig. 

Journalistikken har gått rett vest og nådd et nytt lavmål med ekle og pydige intervjuer, graver opp i dritt, og vil ha trenere sparket og krisemaksimerer muligheten for nedrykk. Det er ikke rart man spiller så defensivt og kynisk her til lands slik Media fokuserer. 

3 ting tror jeg ville bidratt til et hyggeligere fotballnorge:

- 16 lag i Tippeligaen
- At spillende lag som FFK, Odd, start, stabæk, Brann og tildels RBK kommer høyt på tabellen. Kamma kan rykke ned.
- Nrk får alle fotballrettigheter og gir et like bredt produkt som Tv2, men da uten å selge kriseoverskrifter i øst og vest.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 jun 06, 16:12
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Husgutt
aftenposten presterte forøvrig å skrive at  odd styrte hele  1 omgang i går og leda fortjent... ho ho. hvilken kamp så de?


Var det ikke ordet overkjørte de brukte?

Også presterte de å skrive at Sørlie var sjanseløs på det første målet. Det var vel å ta litt hardt i, skulle nesten tro de hadde sett en annen kamp.


Så det skuddet på tv. Han ser ikke utgangen, og ballen går hårfint mellom 2 spillere slik at Steinar ikke ser ballen før den er i mål nesten. Steinar er ikke god nok, det er jeg enig i. Jeg må innrømme at det var vanskelig å innrømme før jeg så hvordan det ble med en god keeper i mål (shaaban/myhre). Uansett vil jeg ikke gi steinar skylden for det første målet i går.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 jun 06, 16:27
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Husgutt
aftenposten presterte forøvrig å skrive at  odd styrte hele  1 omgang i går og leda fortjent... ho ho. hvilken kamp så de?


Var det ikke ordet overkjørte de brukte?

Også presterte de å skrive at Sørlie var sjanseløs på det første målet. Det var vel å ta litt hardt i, skulle nesten tro de hadde sett en annen kamp.


Så det skuddet på tv. Han ser ikke utgangen, og ballen går hårfint mellom 2 spillere slik at Steinar ikke ser ballen før den er i mål nesten. Steinar er ikke god nok, det er jeg enig i. Jeg må innrømme at det var vanskelig å innrømme før jeg så hvordan det ble med en god keeper i mål (shaaban/myhre). Uansett vil jeg ikke gi steinar skylden for det første målet i går.


Er enig med deg ang. første målet. Han har ikke nubbesjans til å ta det målet ( det må være refleks hvis du skal ta den ).
Men på stillingen 0-0 er Sørlie ute og sykler flere ganger.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24