Husk meg
Brukernavn
Passord

tv2

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 07 jun 06, 19:39
Er det bare jeg som har lagt merke til at TV2 ikke er flinke til å dekke de lagene som ligger midt på tabellen? De dekker de som er i toppen, og de som er i bunnen.... Ikke at jeg skal ta TV2 i forsvar her, men det er jo faktisk slik...

---------------------------

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jun 06, 19:58
Opprinnelig postet av Propellen
Er det bare jeg som har lagt merke til at TV2 ikke er flinke til å dekke de lagene som ligger midt på tabellen? De dekker de som er i toppen, og de som er i bunnen.... Ikke at jeg skal ta TV2 i forsvar her, men det er jo faktisk slik...


Vil tro det stemmer bra, og det er jo i grunn ganske naturlig spør du meg. Middelshavsfarere er vel neppe interessante. Da er det vel mer naturlig at bunn- og toppsjiktet får det meste av oppmerksomheten ettersom det er der dramatikken ligger.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 jun 06, 20:38
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Propellen
Er det bare jeg som har lagt merke til at TV2 ikke er flinke til å dekke de lagene som ligger midt på tabellen? De dekker de som er i toppen, og de som er i bunnen.... Ikke at jeg skal ta TV2 i forsvar her, men det er jo faktisk slik...


Vil tro det stemmer bra, og det er jo i grunn ganske naturlig spør du meg. Middelshavsfarere er vel neppe interessante. Da er det vel mer naturlig at bunn- og toppsjiktet får det meste av oppmerksomheten ettersom det er der dramatikken ligger.


Man kan jo si det sånn at alle fra nr.3 til siste laget ligger i bunnstriden. Og derfor burde de i hvertfall få noenlunde lik behandling.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 jun 06, 00:40
Opprinnelig postet av Propellen
Er det bare jeg som har lagt merke til at TV2 ikke er flinke til å dekke de lagene som ligger midt på tabellen? De dekker de som er i toppen, og de som er i bunnen.... Ikke at jeg skal ta TV2 i forsvar her, men det er jo faktisk slik...


Da dekker de jo kun Brann og Lillestrøm i toppen og Tromsø i bånn, for resten av lagene ligger jo midt på tabellen, eller hva?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 09 jun 06, 10:50

http://www.fxt.no/cupen/article656161.ece

Her har nettavisen nevnt alle laga i tippeligaen og hvordan deres kamper endte i cupen. MEN de har "glemt" ETT lag. Og ikke overraskene så var det FFK. Nesten utrolig at det er mulig....


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 jun 06, 16:02
Ja det er rart døm ikke tar seg tid til å skrive litt om oss også, begynner å bli ganske barnslig av tv2 detta her!

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 09 jun 06, 16:08
Jaja, dere nevnes i hvert fall innimellom og får kamper på TV. Adeccoligaen får nesten ingenting, til tross for at TV2 har kjøpt rettighetene. Da er det bedre at de selger Adeccoligaen til NRK etter min mening.

TV2s neglisjering av FFK må helt sikkert henge sammen med at de gikk på Kvisviks spøk. Kan ikke skjønne annet. Men den dagen jeg ærlig talt tar en så tabloid kanal seriøst, tja, den dagen kommer aldri.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 jun 06, 17:01
Jeg har sendt mail til tv2 og spurt hvorfor, og i den mailen la jeg med link til denne diskusjonen og sa at det var flere som reagerte på dette...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jun 06, 17:14
http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article657205.ece

KTE klarer ihvertfall å få litt oppmerksomhet

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f