Husk meg
Brukernavn
Passord

Neste uke topper vi!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 sep 03, 20:40
Vi slår jo selvfølgelig HamKam hjemme :D (ikke at jeg ser på det som en selvfølge egentlig, men optimist som jeg er så sier jeg det) :p Start, som er på gang nå med god kamp mot oss og enda bedre sett med våre øyne nå idag, tror jeg vil ta poeng hjemme mot Hønefoss. Dermed topper vi tabellen med 5runder igjen! :D

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 sep 03, 21:33
Det beste av alt er jo at det du sier er veldig realistisk også! Har stor tro på at Start kan ta poeng fra Hønefoss...jippi!

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 21 sep 03, 22:25
Dette ser lovende ut! Nå blir det fakkeltog igjen :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 sep 03, 22:34
nå må vi passe oss for å ikke gå helt av hengslene igjen... vi ligger fortsatt "bare" på kvalikplass, og vi har en rekke vanskelige kamper igjen: godset, sandefjord. moss borte, og ikke minst de to seriefinalene på hjemmebane... dette blir spennende!!!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 sep 03, 22:35
Fakkeltog? Pokker, kampen går vel klokka 13 eller 14 den 1. november, vi får tenne på hele byen for at folk skal se det helt til Lindesnes :)

Nei dette ser unektlig positivt ut, får bare håpe at vi får all den hjelp vi trenger på veien, slik at kampen mot Moss ikke blir avgjørende i det hele tatt...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 21 sep 03, 22:39
Kanskje en ide å svi av alt brennbart på stadion så vi får noe fart på ny stadio ?

;)

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 sep 03, 15:48
Moro med Start! Det er et lag for fremtiden. Men FFK er et lag for denne tid. Nå blir det en morsom høst uansett. Det verste er at jeg tror FFK gjør greit ifra seg i eliten til året...

---------------------------

Any given sunday


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 sep 03, 16:49
Opprinnelig postet av Krumtapp
Moro med Start! Det er et lag for fremtiden. Men FFK er et lag for denne tid. Nå blir det en morsom høst uansett. Det verste er at jeg tror FFK gjør greit ifra seg i eliten til året...


nåja, rolig nå... FFK må forsterkes dersom de skal gjøre noe særlig av seg, men potensialet er så absolutt til stede...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 22 sep 03, 17:10
Når vi først er i det optimistiske hjørnet, det taler også til vår fordel at Hønefoss og Hamkam møtes om 13 dager.

Men for å helle litt malurt i begeret; jeg er livredd for Sandefjord. De har fire hjemmekamper igjen og kan være kapable til å ta 18 poeng av 18 mulig, selv om bortekampene er mot Godset og Raufoss. I så fall havner de på 61, noe som antagelig holder til direkte opprykk.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 22 sep 03, 17:17
Endret: 22 sep 03, 17:18
Opprinnelig postet av Solvang
Vi slår jo selvfølgelig HamKam hjemme :D (ikke at jeg ser på det som en selvfølge egentlig, men optimist som jeg er så sier jeg det) :p Start, som er på gang nå med god kamp mot oss og enda bedre sett med våre øyne nå idag, tror jeg vil ta poeng hjemme mot Hønefoss. Dermed topper vi tabellen med 5runder igjen! :D


Det er ikke umulig det Sol, jeg tror kampen om oprykket kommer å vare helt til den siste kampen. Samtidig er jeg ganske sikker på at de tre øverste per dags dato er også de tre øverste ved ferdigspilt serie.

Så enten blir det direkte opprykk, ellers kan det bli. Vålerenga, Lyn eller noen andre i kvalikken...

Dette blir morro folkens, gleder meg som en unge til hver kamp. Off, dette er spennende, å måtte det ende gått. Jeg går gjerne i et nytt fakkeltog..

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 22 sep 03, 18:34
En ting er "sikkert" går vi opp havner vi på en 9-10 plass i TL. Se hva KTE gjorde med MFK i 5 år. Stabilt på 9-10 plass. Dette lover meget bra!

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 sep 03, 19:37
Opprinnelig postet av Jonpk
En ting er "sikkert" går vi opp havner vi på en 9-10 plass i TL. Se hva KTE gjorde med MFK i 5 år. Stabilt på 9-10 plass. Dette lover meget bra!


hmm, hadde nå helst sett litt bedre resultater enn det MFK viste til, men for all del, spill i TL er mer enn forventa på dette tidspunktet...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 22 sep 03, 19:42
Det eneste som er sikkert er vel at vi vet svaret om 6 kamper. Da er det klart hvem som rykker opp eller ikke. Jeg håper det er FFK. Men jeg er langt fra sikker.

Men det er jo veldig mange andre som er det her da:ffk:

Mulig jeg er i overkant pessimistisk, men tør faktisk ikke tru på noe som helst. Frykter at folk blir veldig skuffa og deppa hvis det ikke går veien. Det skjønner jeg jo, men samtidig legger vi opp til det selv.

Nei, her var det mye negativt:D:D

Selvfølgelig går vi for opprykk når vi er så nærme!!

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340