Husk meg
Brukernavn
Passord

Lokale amatørlag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Woldsky

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 14

Lagt til: 01 jun 06, 19:55
Hallois, ny mann her på forumet...

Har ett spørsmål til dere som sikkert er mer inni det lokale fotballmiljøet enn hva jeg er.

Er en kæll på 21år som i lang tid har hatt interesse for fotball, men har aldri spilt i ett organisert lag.
Har kun erfaring fra løkkefotball og artigfotballturneringa i Østfoldhallen.
Mangler derfor typiske basis ferdigheter som knøttene lærer som små...

Vet dere av noen lavere divisjons (skikkelig lavt) eller amatørlag som tar imot folk av min "klasse"  ?
Skulle gjerne prøvd å trene og spille organisert sammen ett lag av noe slag.

Bor på Lisleby og kan komme meg rundt ganske så greit i Fr.stad.


Takker på forhånd!
Woldsky

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jun 06, 19:56
Mitt tips:  www.mossfk.no



Woldsky

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 14

Lagt til: 01 jun 06, 20:01
Opprinnelig postet av FFK1903
Mitt tips:  www.mossfk.no





Hehe, jaja, hva kan man forvente å få høre på ett FFK-forum...
Men helt seriøst ment (og Moss er ikke i 6-divisjonen eller lavere ENNÅ),
vet noen noe om det jeg har spurt om i åpningsinnlegget?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jun 06, 20:04
Endret: 01 jun 06, 20:10
Har ikke Lisleby etc andre- og tredjelag? Det er vel en mulighet, ettersom du bor på Lisleby?

Leser sjeldent papirutgaven til Fredriksstad Blad, men dem pleier jo å ha et kort referat av lokale lag i aksjon i de forskjellige divisjonene, så det er kanskje et godt tips. Prøvde å få finne en oversikt på www.fotball.no (NFFs sider), men sidene var bæltreige så du får ta en titt du, he he.

Oppdatering: Denne listen bør vel være til hjelp, bare å klikke innpå lagene og så får du e-post-adresser...

Woldsky

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 14

Lagt til: 01 jun 06, 20:12
Endret: 01 jun 06, 20:18
Opprinnelig postet av FFK1903
Har ikke Lisleby etc andre- og tredjelag? Det er vel en mulighet, ettersom du bor på Lisleby?

Leser sjeldent papirutgaven til Fredriksstad Blad, men dem pleier jo å ha et kort referat av lokale lag i aksjon i de forskjellige divisjonene, så det er kanskje et godt tips. Prøvde å få finne en oversikt på www.fotball.no (NFFs sider), men sidene var bæltreige så du får ta en titt du, he he.



Nja, vet at Lisleby har andre og tredje-lag, men tviler de gidder å ta inn folk som de vet tenker å spille på rekruttlaga deres, samt at selvom jeg bor på Lisleby (født og oppvokst), så har jeg aldri hatt no særlig tilovers for klubben.
Det sies at det ligger en typ ekstrem "vinner"-kultur oppe på Sentralidrettsanlegget, noe jeg ikke er så begreistra for, særlig når de år på år ikke har hatt noe å vise til...

Tanken lå egentlig på enda lavere divisjoner og amatørlag...

Men takker for tipset allikevel! Skal sjekke FB litt mer nøye på "Sporten" for resultater...

Noen forslag fra dere andre her inne?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jun 06, 22:20
Jeg trena på skogstrands b lag i 04, men vet ikke om de spiller lenger... der var jeg brodern og en kompis av han med på laget....
Og jeg var ikke trent for fotball for å si det sånn

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 jun 06, 23:27
jeg spiller i 8 divisjon og der er det bare spillere med fotballbakgrunn. sier ikke at vi er noen enere, men basiskunnskapene er der på bånn.

hvis du ikke har det, tror jeg kanskje gutta på løkka er tingen for deg..

---------------------------

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3