Husk meg
Brukernavn
Passord

Juventus

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

smurfen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 11

Lagt til: 01 jun 06, 16:11
Hvorfor vinner ikke et godt lag som Juventus Champions League?
Dere kan jo se på stallen og se  åssen spillere de har der.
De fleste er jo oppi årene men de er gode for det as. Er det noe feil med taktikken eller trener stilen som gjør det slik?
Mange mener at spillerene spiller ikke for hverandre men for pengene sin skyld.
Dette viste jo FFK spillerene at de ikke gjalt i fjord mot IK Start da de spilte for Dagfinn Enerly.
GO Enerly bli frisk!!!! <3<3<3<3 du er i midt hjerte

 

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 jun 06, 16:13
Med tanke på at de også får lov til å velge ut dommere selv er  det jo egentlig ganske godt gjort å ikke vinne

---------------------------

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jun 06, 16:43
Opprinnelig postet av Culemart
Med tanke på at de også får lov til å velge ut dommere selv er  det jo egentlig ganske godt gjort å ikke vinne


Det ser visst ikke ut som det er bare Juventus som er blanda inn i dette. Det er jo snart 1/4 av laga som er innblanda i dette surret. Og selvfølgelig de fleste av topplaga.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jun 06, 16:50
Opprinnelig postet av smurfen
Hvorfor vinner ikke et godt lag som Juventus Champions League?
Dere kan jo se på stallen og se  åssen spillere de har der.
De fleste er jo oppi årene men de er gode for det as. Er det noe feil med taktikken eller trener stilen som gjør det slik?
Mange mener at spillerene spiller ikke for hverandre men for pengene sin skyld.
Dette viste jo FFK spillerene at de ikke gjalt i fjord mot IK Start da de spilte for Dagfinn Enerly.
GO Enerly bli frisk!!!! <3<3<3<3 du er i midt hjerte

 

Fordi det er mange gode lag i CL og hvis du ser på stallene så syns jeg ikke Chelsea og Barca har så mye dårligere staller enn Juventus. Døm har jo et bra lag, men ikke så bra at jeg syns at det skulle værra en selvføølge at døm skulle vinne CL.

smurfen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 11

Lagt til: 01 jun 06, 17:39
Endret: 01 jun 06, 22:43
Opprinnelig postet av ffkmufc
Fordi det er mange gode lag i CL og hvis du ser på stallene så syns jeg ikke Chelsea og Barca har så mye dårligere staller enn Juventus. Døm har jo et bra lag, men ikke så bra at jeg syns at det skulle værra en selvføølge at døm skulle vinne CL.

Chelsea kjøper opp de gode spillerene så det må jo du selv sakt ta med men Barcelona der imot har mange gode spillere og noen dårlige derfor for du til et godt spill som de driver på med for tiden. men Chelsea på en ann side må skaffe seg en ny eier som ikke kjøper opp spillere slik at det blir som et kjendis lag


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340