Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 13 13

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 06 jun 06, 12:32
Jeg må si etter å ha sett kampen i reprise, at Sørlie ikke holder målet ordentlig eller tippeligastandard fortiden. Han virker litt slapp.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jun 06, 12:55
Opprinnelig postet av Martin_
Jeg må si etter å ha sett kampen i reprise, at Sørlie ikke holder målet ordentlig eller tippeligastandard fortiden. Han virker litt slapp.


Jeg har sett skuddet til de Ornelas mange, mange ganger nå.  Det kan se ut som at Steinar faktisk ikke ser skuddet - at han er dekket i det øyeblikket de Ornelas skyter. 

Hvis det er tilfelle er det ikke så rart han ikke rekker gjøre annet enn å knikse med kroppen og strekke seg tafatt etter ballen.  For det er et veldig hardt og godt plassert skudd...

Greit nok at Steinar ikke har stått 100% (for å være diplomatisk), men det kan ikke være lett å være keeper bak et forsvar som det vi har nå.  Spillerne, inkludert Steinar, virker nervøse og usikre. Det er selvsagt noe psykologisk - ikke fordi vi plutselig har fått så veldig mye dårligere spillere...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 06 jun 06, 13:17
Er ikke enig med deg. Dette skuddet(1-0 målet) føyer seg inn i rekken av mange lignende mål som har sust inn bak Steinar Sørlie. De to foregående sesongene i TL har jeg sett alle målene i FFK`s kamper på web-TV etter sesongslutt. Det har ikke vært pent. man ser ofte at gode keepere kaster seg for å kontrollere at skudd går utenfor. Sørlie derimot står som en støtte å kontrollerer dem INN! Gang på gang!
En annen ting er at femmeteren er keeperens område. Høye innlegg som kommer innenfor dette området skal han i de fleste tilfeller plukke. Blir han angrepet får han som regel frispark. Her er også Sørlie ofte veldig passiv. Jeg vil påstå at Sørlie har, med sin passivitet, tapt mange kamper for FFK på egen hånd. Forrige sesong tror jeg at jeg kom frem til at det dreide seg om minimum syv poeng.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 13 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f