Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball VM

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 06, 19:43
Da er Tyskland videre etter 4-2 på straffer! Tyskland virker solide på hjemmebane!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jun 06, 19:43
Jaja,da var Tyskland videre da 

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jun 06, 19:56
Opprinnelig postet av ffkmufc
Da er Tyskland videre etter 4-2 på straffer! Tyskland virker solide på hjemmebane!


På meg så virka Argentina vel så solide. Hvor mange målsjanser hadde egentlig Tyskland ?? Kun 1- en stor sjanse, og den scorte de på.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 06, 19:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffkmufc
Da er Tyskland videre etter 4-2 på straffer! Tyskland virker solide på hjemmebane!


På meg så virka Argentina vel så solide. Hvor mange målsjanser hadde egentlig Tyskland ?? Kun 1- en stor sjanse, og den scorte de på.


Effektive og gode til å jobbe hjemover. Tipper vi får se Tyskland i finalen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 06, 21:01
Opprinnelig postet av ffkmufc
Morsom kamp mellom Tyskland og Argentina!

MORSOM kamp? Det var vel 2-3 sjanser i hele kampen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jun 06, 21:02
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc
Morsom kamp mellom Tyskland og Argentina!

MORSOM kamp? Det var vel 2-3 sjanser i hele kampen.


Stort gjesp hele kampen. Hjelper ikke at Semb sier at han har gåsehud over hele kroppen.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 06, 22:26
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc
Morsom kamp mellom Tyskland og Argentina!

MORSOM kamp? Det var vel 2-3 sjanser i hele kampen.


Tenkte ikke på sjølve spillet, men at det gikk så langt! Spennende er vel mere det riktige ordet! Syns altid det er gøy når der blir ekstraomganger og straffer jeg!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 06, 22:50
Italia enkelt videre etter 3-0 seier over Ukraina! Håper Tyskland banker døm i semien!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jul 06, 10:25
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc
Morsom kamp mellom Tyskland og Argentina!

MORSOM kamp? Det var vel 2-3 sjanser i hele kampen.


Tenkte ikke på sjølve spillet, men at det gikk så langt! Spennende er vel mere det riktige ordet! Syns altid det er gøy når der blir ekstraomganger og straffer jeg!


Straffer er no forbaska tull. Spill heller Golden goal til en scorer. Jeg for min del synes ikke disse kampene er spennende i det hele tatt. Og jeg må bare få det ut. Dette er en av de mest begredeligste mesterskapa jeg har sett. Hvor mange bra kamper har det vært ?? Max. 3-4 ??  Dette minner meg veldig mye om -94 VM. Da ble finalen avgjort på straffer etter at de først hadde spilt 0-0. Gudsjammerlig så kjedelig det mesterskapet var. Og dette er snart i nærheten det også underholdningsmessig.

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 01 jul 06, 23:56
Brasil Frankrike

Zidane. Beviset på at fotball spilles med hjernen. Gjør alt så fordømt riktig. I enhver situasjon. Spesiell opplevelse. Så ut som om Zidane hadde bestemt seg for at verdens beste spiller kanskje ikke er SÅ bra allikevel. 

Gøyalt

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 jul 06, 00:23
Det overrasket med egentlig ikke at Frankrike slo Brasil idag,for Brasil har etter min mening vært skuffende dette VM
Men men,jeg tipper det går mot Tyskland-Frankrike i finalen..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jul 06, 00:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Straffer er no forbaska tull. Spill heller Golden goal til en scorer. Jeg for min del synes ikke disse kampene er spennende i det hele tatt. Og jeg må bare få det ut. Dette er en av de mest begredeligste mesterskapa jeg har sett. Hvor mange bra kamper har det vært ?? Max. 3-4 ??  Dette minner meg veldig mye om -94 VM. Da ble finalen avgjort på straffer etter at de først hadde spilt 0-0. Gudsjammerlig så kjedelig det mesterskapet var. Og dette er snart i nærheten det også underholdningsmessig.


Kan til dels være enig i det ja. Er lett å se forskjell på gruppespillskampene og når alvoret startet. Først var det lek og offensiv fotball, målet var å scoret. Nå er det nesten snudd helt på hodet, nå er målet å ikke slippe inn mål. Har gått glipp av noen av kampene grunnet jobb nå, men kan egentlig ikke se at jeg har gått glipp av så mye likevel.

VM er snart over og jeg sitter ennå å venter på den festen jeg ble forespeilet før mesterskapet. At overopphypede Brasil skuffet stort visste jeg allerede før mesterskapet. Nå blir det vel Frankrike mot Tyskland i finalen vil jeg tro, 0-0 og straffespark der også. Litt ironisk at den levende sporten fotball er skal bli avgjort på en dødball...

Men i dag starter heldigvis Tippeligaen igjen, da blir det endelig litt spenning igjen!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 jul 06, 00:48
jaja, der var england ute, håpe frankrike eller tyskland vinner da... helst frankrike, selvom tyskland virkelig har vist seg fra en bra side i dette vm, og er imponert over det, men mere imponerende å se gamle gutta fra frankrike rundspille brasilianerne! ihvertfall i glimt som jeg så... så ikke hele kampen, men zidane imponerer meg virkelig! 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jul 06, 06:53
Opprinnelig postet av GurrBass
Det overrasket med egentlig ikke at Frankrike slo Brasil idag,for Brasil har etter min mening vært skuffende dette VM
Men men,jeg tipper det går mot Tyskland-Frankrike i finalen..


Helt enig! Brasil fortjente ikke å gå videre, døm har sliti hele mesterskapet. Keeperen til Brasil er jo en av døm som har hatt mest å gjøra og det er jo litt uvanlig til døm å væra. Frankrike har også overraska meg litt, hadde aldri trudd døm skulle nå så langt! Nå som England og Brasil er ute, håper jeg Tyskland vinner hele mesterskapet!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 jul 06, 05:25
Italia - Frankrike i finalen kan jo bli spennende! Egentlig litt overraskende, men 2 gode lag! Håper værtfall ikke Italia vinner.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 jul 06, 08:24
Jeg kommer nok til å holde med Frankrike i finalen og håper at Portugal tar 3.plassen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 jul 06, 11:33

Håper på Fransk seier i finalen! Fortjent! De har virkelig tatt seg opp etter gruppespillet.

Sattser på at Tyskland tar bronse på hjemmebane, portugal spiller ikke fair nok til å fortjene det! Makan til mye filming og skriking etter dommeren det er med det laget. 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jul 06, 13:47

- Vi hadde sex hele natta


LEKEN: Ronaldinho kjælte mer med kjæresten Alexandra Paressant enn med ballen i VM.

Er det noe rart at ikke Brasil vant ??


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340