Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte/overgangstråd

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jul 06, 20:01
Det jeg syntes er rart,er at for litt siden så hadde de ikke nåla i veggen,og nå så er det plutselig snakk om å hente Gashi og enda har penger til gode...
Syntes det virker rart jeg,men håper det er korrekt 

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 06, 20:08
Opprinnelig postet av GurrBass
Det jeg syntes er rart,er at for litt siden så hadde de ikke nåla i veggen,og nå så er det plutselig snakk om å hente Gashi og enda har penger til gode...
Syntes det virker rart jeg,men håper det er korrekt 


Kanskje Terje Høili er på banen igjen?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 jul 06, 20:36
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Lex

I underkant av 20 mill til spillerkjøp.....samme kilde sa i dag at det var ganske eksakt 17 mill...
Da må det komme no bra...og han trodde fortsatt gashi...og han koster ikke det alene...Det skulle jo skje noe om et par tre dager sa jo eggen her før helga....noen andre som har hørt no i dag eller?



Er dette kødd, eller mener du ærlig Lex?


Kødder ikke om sånt...men om det er hold i det må vi bare vente og se...jeg har blitt fortalt dette av en veldig pålitelig venn...Hvem han hadde fått det ifra kunne han selvfølgelig ikke si dessverre...men ta det med en klype salt, kryss fingrene og be til de høyeste fotballguder....

---------------------------

Heia FFK


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jul 06, 20:41
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av GurrBass
Det jeg syntes er rart,er at for litt siden så hadde de ikke nåla i veggen,og nå så er det plutselig snakk om å hente Gashi og enda har penger til gode...
Syntes det virker rart jeg,men håper det er korrekt 


Kanskje Terje Høili er på banen igjen?


Hadde ikke gjort meg noe 

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 10 jul 06, 21:03
Mulig jeg husker feil, men er ikke Lex den samme personen som hadde såkalte sikre kilder på at Rushfeldt skulle komme i fjor sommer?

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 jul 06, 21:23

Dersom man får skrapt sammen 17 millioner kroner til spillerkjøp, blir jeg sykt imponert og vanvittig overraska. Det er rett og slett litt for urealistisk til at jeg tør å tro på det :)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 10 jul 06, 21:37
Opprinnelig postet av Lex

I underkant av 20 mill til spillerkjøp.....samme kilde sa i dag at det var ganske eksakt 17 mill...
Da må det komme no bra...og han trodde fortsatt gashi...og han koster ikke det alene...Det skulle jo skje noe om et par tre dager sa jo eggen her før helga....noen andre som har hørt no i dag eller?


Kanskje Rami tar med seg noen av sine svenske kolleger fra VM?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 10 jul 06, 21:51
Skulle det stemme med en "storfæsk" på vei - hva håper vi på? Forsvar, midtbane, angrep? Personlig skulle jeg gjerne sett en midtbanegeneral som styrer showet og sørger for at motstanderne ikke kommer over midtbanen...

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 jul 06, 21:56
Opprinnelig postet av A.Scheie
Mulig jeg husker feil, men er ikke Lex den samme personen som hadde såkalte sikre kilder på at Rushfeldt skulle komme i fjor sommer?


Jeg tror du har rett, A.Scheie.

Jeg vet ikke hvor Lex får sine sikre tips fra, men er nesten helt sikker på at dette tipset er feil eller misforstått.
Det jeg er rimelig sikker på er riktig, er at det i beste fall er 10 mill. til forsterkninger nå i sommer, dersom aksje emisjonen har blitt fulltegnet og at det blir flere penger til forsterkninger neste vinter, før sesongen 2007

At tallet 20 mill.nå har dukket opp, tror jeg har sammenheng med salget av  gamle Fredrikstad stadion. 
Men for det første så er det nærmest vedtatt at overskuddet ved dette salget ikke skal gå til spillerkjøp og for det andre så er den endelige salgsummen enda ikke klar pga. at man venter på div. godkjenninger vedr. utbyggingen av hele området 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jul 06, 16:26
Endret: 11 jul 06, 16:29
Det går jo en tråd om dette på VGD.... Hvorvidt det stemmer eller ei er jo en annen sak. Noen som vet om Simen Brenne er på vei bort ? En i denne tråden sier at han er på vei til Brann. La oss håpe det ikke stemmer...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 jul 06, 18:39
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av A.Scheie
Mulig jeg husker feil, men er ikke Lex den samme personen som hadde såkalte sikre kilder på at Rushfeldt skulle komme i fjor sommer?


Jeg tror du har rett, A.Scheie.

Jeg vet ikke hvor Lex får sine sikre tips fra, men er nesten helt sikker på at dette tipset er feil eller misforstått.
Det jeg er rimelig sikker på er riktig, er at det i beste fall er 10 mill. til forsterkninger nå i sommer, dersom aksje emisjonen har blitt fulltegnet og at det blir flere penger til forsterkninger neste vinter, før sesongen 2007

At tallet 20 mill.nå har dukket opp, tror jeg har sammenheng med salget av  gamle Fredrikstad stadion. 
Men for det første så er det nærmest vedtatt at overskuddet ved dette salget ikke skal gå til spillerkjøp og for det andre så er den endelige salgsummen enda ikke klar pga. at man venter på div. godkjenninger vedr. utbyggingen av hele området 


Det jeg ble fortalt var at de ville gjøre alt for og unngå nedrykk...derfor satse 17 mill...jeg skrev også at dette muligens bare er rykte..men han som fortalte meg det virket veldig sikker... navnet som ble trukket frem var Gashi og enda en spiller som da muligens var spiss som kostet... Såvidt jeg husker er dette "rykte/overgangstråd" og ville dele det jeg har blitt fortalt....

Men uannsett...grunnen til 17 mill. var at de absolutt ikke har råd, vil,eller kan rykke ned i år....og det synes jeg høres fornuftig ut jeg da men....

---------------------------

Heia FFK


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 11 jul 06, 19:14
Ikke missforstå Lex, de fleste setter nok stor pris på å få høre litt rykter rundt klubben :)

Og det høres naturligvis fornuftig ut å forsterke laget framfor å rykke ned, men det krever jo at midlene er der da. Man må/bør jo gjerne ha 17 millioner til overs for å kunne bruke dem. 

Det ble også nevnt at Gashi ikke er den typen vi trenger akkurat nå, og det er jeg forsåvidt enig i. Men jeg mener at han er en klassespiller og blir veldig glad dersom det skulle være noe hold i ryktene.

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 11 jul 06, 19:25

Personlig, synes jeg det er for mye rykter ute å går Vist er det artig å lese, men er det ingen som vet noe sikkert???
Håper som alle andre, at FFK kan handle inn en eller to kvalitetsspillere. Om Rasmussen blir tilbudt kontrakt, mener jeg de må få ræva i gir med å handle inn en solid midtbanespiller, og en som kan putte mål. Etter hva som er kommet inn den siste tiden, tror jeg desverre ikke Gashi er på vei til klubben. Håper jeg tar feil, men


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 06, 21:48

Synes vi burde prøve oss på Øyvind Storflor, som heller ikke aviser en retur fra Rosenborg.

Dette sier han TA:

- Et generelt svar er at hvis en klubb tar kontakt med meg personlig, vil det selvfølgelig bli vurdert. Men ikke når det kommer gjennom avisene, sier den hurtige kantspilleren.

Stabæk jakter også navnetrekket til Storflor, som har en kontrakt som går ut etter sesongen. Foreløpig har det vært litt fram og tilbake om han får fortsette i Rosenborg, og Storflor vil ikke avvise at han kan gå allerede i sommer.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 jul 06, 06:07
Ja vi bør helt klart prøve oss på Storflor! Utifra det han sier så virker det ikke usannsynlig at vi kan få han hit heller..

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 13 jul 06, 14:28
Ser at Bryne er villige til å bla opp 3 mill for Håvard Sakariassen fra B/G....
Han bøttet vel inn mål for Moss i TL for en tid tilbake også ?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122914

Jeg tror ikke Storflor er spillertypen FFK trenger. En liten kjapp en til? Nei, vi trenger litt mer muskler foran der i tillegg til Tòth... En tanksenter... Og en midtstopper selvfølgelig - raskt!
Synes ikke det ser lyst foran høstsesongen....

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jul 06, 14:35
Opprinnelig postet av knaggen
Ser at Bryne er villige til å bla opp 3 mill for Håvard Sakariassen fra B/G....
Han bøttet vel inn mål for Moss i TL for en tid tilbake også ?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122914

Jeg tror ikke Storflor er spillertypen FFK trenger. En liten kjapp en til? Nei, vi trenger litt mer muskler foran der i tillegg til Tòth... En tanksenter... Og en midtstopper selvfølgelig - raskt!
Synes ikke det ser lyst foran høstsesongen....


De jakter en bakroms spiss

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 13 jul 06, 14:43
[quote=Patrioten
De jakter en bakroms spiss[/quote]

En bakroms spiss? Hvem skal vinne førsteballene? Det er det jeg forbinder med en spiss i bakrom - en som vinner andreballene... Skal Tòth eller Hoås vinne førsteballene da? Nytt system også da? 4-4-2 ?
Hva med West? Er Storflor så mye bedre enn ham...?  Jeg tviler....

Håper ikke de mener de skal ha en spiss på "bakrommet" - for "bakromsspillere" er det nok av i klubben 

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( ikke for sent enda....)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jul 06, 14:52
Jeg har sans for Storflor, men han er jo kantspiller og ikke midtspiss. Det er primært midtspiss vi trenger offensivt.

Vet ikke om en typisk bakromsspiss er det som fungerer best som midtspiss i 4-3-3 heller...



knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 13 jul 06, 14:55
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg har sans for Storflor, men han er jo kantspiller og ikke midtspiss. Det er primært midtspiss vi trenger offensivt.

Vet ikke om en typisk bakromsspiss er det som fungerer best som midtspiss i 4-3-3 heller...




 Helt enig med sistnevnte her... Skal man spille med bakromsspiss må man vel legge om til 4-4-2.

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( ikke for sent enda....)



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340