Husk meg
Brukernavn
Passord

Høyreback på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mai 06, 22:27
Endret: 22 mai 06, 22:28
Ny mann fra Costa Rica, med erfaring fra U21-landslaget (og a-landslaget?), skal prøvespille:
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=402

FFK har tydeligvis gode kontakter i Costa Rica, men i lys av EU-regelen hadde det kanskje vært en idé å hente spillere fra andre steder. Vi har jo fremdeles West, McDonald og Garro.

Men hvis det stemmer at han har vært innom a-landslaget til Costa Rica, så skal jeg ikke stille meg helt avvisende. De er gode.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 22 mai 06, 22:44
Spennende er det jo, men liker virkelig ikke at de ser på flere spillere fra utenfor EU. Da skal de VIRKELIG styrke 11`eren.

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 mai 06, 22:55
Da ligger det vel i kortene at en annen Costa Ricaner må ut; Garro. Hvis Carlos blir tilbudt plass - vel og merke.
men spennende at de begynner å kikke på alternativer.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mai 06, 22:57
Garro ble jo forsøkt lånt ut til Pors før sesongstart også.

Men når McDonald forhåpentligvis er frisk til høsten, så har vi allerede to gode spillere utenfor EU (McDonald og West) som begge vil være med i enhver kamptropp. Og som kjent er det bare lov å ha med 2 av gangen...

Jeg synes dette er litt underlig.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 mai 06, 22:59
Endret: 22 mai 06, 23:00

Dersom han styrker forsvaret i stor grad betyr det at McDonnald, Garro og West slåss om den siste "utenfor EU" plassen. Denne vurderingen er nok gjort før de hentet han. Garro virker å være et stykke fra a-laget og McD er jo fremdeles skadet. Når McD er tilbake er han kanskje en innbytter for West så jeg ser positivt på dette

H,mmm eller kan vi bare ha to i troppen? Eller på banen?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 mai 06, 23:00
Denne spilleren bør være MEGET god om vi skal kjøpe han! Foreløpig har i Czwartek ( men trenger en høyreback til) og han vil jo gå på EU kvota og der har vi jo allerede West som sikker og MacDonald i bakhånd(Garro er neppe god nok for tippeligan enda).

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 mai 06, 23:07

Vist han skal til FFK må han være j..... god, mtp EU kvota


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mai 06, 23:10
Opprinnelig postet av Fjedjik

H,mmm eller kan vi bare ha to i troppen? Eller på banen?


Kun to i troppen til hver kamp.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mai 06, 23:27
Han var blant de 28 som ble slanket til 24 som dro til VM. Altså, han var en av de fire som ikke ble med. Men det gjorde forsvareren Roy Miller som spiller i Bodø/Glimt. Nå vet jeg ikke hvilken posisjon Miller spiller i forsvaret, men det sier kanskje noe om kvaliteten på Costa Rica når en førstedivisjonsspiller fra Norge får lov til å bli med til VM?

De kan jo selvsagt være et utrolig godt lag uansett, jeg fant det bare litt underlig.

Det betyr vel også at vi kan glemme drømmene om Høiland, selv om det aldri har være realistisk egentlig.

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 22 mai 06, 23:32
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Fjedjik

H,mmm eller kan vi bare ha to i troppen? Eller på banen?


Kun to i troppen til hver kamp.


Kan ikke dette sees på som noe positivt, nettopp at vi får 4 spillere som kjemper om 2 plasser? På denne måten vil jo terskelen for å få plass i troppen blant EU-spillerne bli høyere, noe som vil forsterke laget. En del på forumet har jo savnet litt innsats og guts av enkelte spillere i noen av kampene, og kvalitetsspillere inn vil jo skjerpe konkurransen på trening og forhåpentlivis heve laget i kamp. Regner med at han må være en god spiller, siden de velger å hente ham på prøvespill.

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 22 mai 06, 23:37
Endret: 22 mai 06, 23:38
Til FFK1903
Det betyr vel også at vi kan glemme drømmene om Høiland, selv om det aldri har være realistisk egentlig.[/quote]

Synes du Høiland har imponert i kamper på klubb- eller landslagsnivå, det synes nemlig ikke jeg. En helt grei spiller,men er ikke en spiller jeg synes FFK burde bruke mange mill på, regner med at han vil koste en del. Har du noe anslag hva du mener han vil koste klubben? Hadde FFK fått han for en rimelig penge, kan kjøp forsvares.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 22 mai 06, 23:43

Har du sett Høiland mye på kamper å sånn karl_marx??

Er nok en grunn til at han er med på landslaget.. Er nok et lite hakk bedre enn Pål...


karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 22 mai 06, 23:51
Opprinnelig postet av frekkrik

Har du sett Høiland mye på kamper å sånn karl_marx??

Er nok en grunn til at han er med på landslaget.. Er nok et lite hakk bedre enn Pål...



Jeg må si meg enig at Høiland er bedre enn PAC, selv om jeg er mektig imponert over hans innsats i år. Jeg synes han har fått ufortjent lave karakterer på børsen. Synes han har holdt godt tippeliganivå i år. Tror han hadde gått av å få permisjon fra jobben, og satse fullt og helt på fotballen denne sesongen. Og til spørsmålet ditt: Ja jeg har sett Høiland både i kamper på landslag, i den tyske ligaen og når han spilte i sverige, og konklusjonen blir som før, en grei spiller, men han imponerer meg virkelig ikke, og en høy prislapp synes jeg han ikke er verdt? Hva er din mening om han, en riktig spiller å kjøpe inn i bakre rekker?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 mai 06, 00:07
Endret: 23 mai 06, 01:07

Okay, virker ihvertfall som FFK er ute etter å få in forsterkninger raskt, men hva betyr det for de andre utenfor eu spillerne? som flere her nevner, så er det allerede 3, 4 med han nye (hvis han ender opp her da såklart) Greit, garro er nok ikke god nok, da har vi igjen tre stykk som kjemper om 2 plasser i troppen, kan det bety at FFK ikke tør å satse videre på west? med tanke på at han fort blir skadet.... noe jeg forsåvidt er enig i, men............. han er tross alt den raskeste spilleren i TL, og gull verdt for enhver TL klubb pga det, ifølge mange av dere så gjelder det samme med macki, at han er gull verdt altså, jeg er bare spent på hvem av de to som evt må offre plassen sin... og da bør denne forsvars spilleren være jæve... god!

fant noe på nettet, men ikke helt stø i spansk, hehe, ikke helt stø betyr forsåvidt helt blank...


vet det sår endel om at han er i norge og fredrikstad, men noe mer skjønner jeg heller ikke...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 mai 06, 02:17
skeptisk til flere på EU kvota til det motsatte er bevist. eggen har tyddeligvis en egen forkjærlighet for spillere fra RBK, Moss og Costa Rica

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 06, 04:30
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

vet det sår endel om at han er i norge og fredrikstad, men noe mer skjønner jeg heller ikke...



Fredistack mener du vel?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 06, 04:32
Opprinnelig postet av karl_marx
Til FFK1903
Synes du Høiland har imponert i kamper på klubb- eller landslagsnivå, det synes nemlig ikke jeg. En helt grei spiller,men er ikke en spiller jeg synes FFK burde bruke mange mill på, regner med at han vil koste en del. Har du noe anslag hva du mener han vil koste klubben? Hadde FFK fått han for en rimelig penge, kan kjøp forsvares.


Det må vel være en grunn til at regnes som norges beste høyreback vil jeg tro. Nå er ikke landslagets prestasjoner noe å skryte av generelt, og ikke har jeg sett all verden av tyske kamper, så jeg skal ikke uttale meg personlig hvordan denne spilleren er, men jeg vil da tro at han innehar gode kvaliteter. Så vidt jeg husker ble han med på årets lag i Allsvenskan da han ble seriemester med Malmø FF?

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 mai 06, 08:09
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot


fant noe på nettet, men ikke helt stø i spansk, hehe, ikke helt stø betyr forsåvidt helt blank...


vet det sår endel om at han er i norge og fredrikstad, men noe mer skjønner jeg heller ikke...



Ved å bruke Babelfish fikk man denne oversettelsen til Engelsk. Ikke helt god, men kanskje enklere å forstå for de av oss som ikke kan spansk.

Johnson to Norway; Ever does not go to the Saprissa Kristhian Arguedas B. Head of Press The Board of directors decided in the session of this Monday, to straight guarantee the exit of lateral the Carlos Johnson towards Norway so that it makes a test with the Fredistack club of the First Division, with the purpose of being evaluated for a possible purchase on the part of the Norwegian club. Johnson will leave Thursday towards the city of Oslo, capital of Norway, and will remain carrying out the test until next the 5 of June. The defender of 21 years of age, will get in the heat of to show to his talent and conditions development of the National Championship, that the the 4 weekend fulfilled date. The exit of Carlos Johnson was predicted so that it was made two weeks ago, nevertheless, was not fulfilled by the entailment that it had with the National Selection. The defending formed ears one will be in the Fredistack club with the exjugadores of the Herediano Jose Garro and Yerland Mc Donald, that were promoted to the first equipment of that club the previous year

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 mai 06, 08:51
Flott, akkuratt hva vi trenger, en flintskalle i stallen...

Snæbbus du som følger med på endel treninger, du gir vel en rapport ??? hm??
Virker jo som en med ambisjoner da...gidder å dra vekk fra spania, han vil vel vise seg frem, så han har muligheten på england tenker jeg....spennende
Bare det ikke er en ny...husker ikke navnet, men han keeperen for et par år siden fra Barca.

Pass på Start nå da, så de ikke stæler`n !

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 23 mai 06, 08:58
Opprinnelig postet av karl_marx
Til FFK1903
Det betyr vel også at vi kan glemme drømmene om Høiland, selv om det aldri har være realistisk egentlig.


Synes du Høiland har imponert i kamper på klubb- eller landslagsnivå, det synes nemlig ikke jeg. En helt grei spiller,men er ikke en spiller jeg synes FFK burde bruke mange mill på, regner med at han vil koste en del. Har du noe anslag hva du mener han vil koste klubben? Hadde FFK fått han for en rimelig penge, kan kjøp forsvares.[/quote]

Greit at du ikke synes han er god. Siden han er norges beste høyreback så blir vel enkeltes ambisjonsnivå noe høyt med tanke på hvilke spillere man mener FFK bør hente.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340