Husk meg
Brukernavn
Passord

Høyreback på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 06, 09:54
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Det var et gjennomtenkt innlegg keiko.

Han heter forresten Carlos Johnson......


Kanskje ikke så gjennomtenkt av meg heller, hvis det var han fra usa du mente.

Han tenkte nok på han fra USA

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 06, 11:12
Endret: 26 mai 06, 11:13
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Det var et gjennomtenkt innlegg keiko.

Han heter forresten Carlos Johnson......


Kanskje ikke så gjennomtenkt av meg heller, hvis det var han fra usa du mente.
ja der dreit du deg jaggu ut         jeg tenker på han fra usa....   for blind er jeg ikke så jeg vet hvem costarica mannen er

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 mai 06, 11:14
Opprinnelig postet av keiko99
Hva het han igjen... ?   jeg kommer ikke på det.


Wade Barrett eller noe?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 mai 06, 11:17
Wade Barret tror jeg det var også, en god venstreback som ble hentet inn som erstatter for Vebjørn Hagen...
Foresten har jeg lagt merke til at Vebjørn spiller i Sarpsborg FK, og at SFK ikke gjør det så godt i 2 divisjon iår...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 06, 11:17
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av keiko99
Hva het han igjen... ?   jeg kommer ikke på det.


Wade Barrett eller noe?
Takk det var godt å få dette ute av værden...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 26 mai 06, 11:26
West har spilt venstre kant de siste kampene. Kvisvik er pr i dag andrevalg på denne plassen. En skadefri MacDonald vil i beste fall være tredjevalg, og dermed er sjansene for at han er i samme tropp som West ( som også har vært skadeutsatt) veldig liten.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 mai 06, 11:35
Opprinnelig postet av kanogvetalt
West har spilt venstre kant de siste kampene. Kvisvik er pr i dag andrevalg på denne plassen. En skadefri MacDonald vil i beste fall være tredjevalg, og dermed er sjansene for at han er i samme tropp som West ( som også har vært skadeutsatt) veldig liten.


Det er vel svært lite som tilsier at Mc Donald er regnet bak Kvisvik nå tror jeg... Hadde han vært skadefri tror jeg han hadde vært et klart andrevalg, men det er jo fullt mulig å spille med Brian på helt andre steder å da.. Ser ham gjerne i midten foran, sammen med Mishy

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 06, 13:35
Hariede sa at kvisvik ville passe som sentral mittbane spiller så han kan slå innlegga... kansje det kunne blitt prøvd å

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 mai 06, 13:53
Kvisvik som sentral midtbanespiller for å slå innlegga?  Det er vel derfor man spiller på kanten, vel - nettopp for å slå innlegg?

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 06, 13:56
Opprinnelig postet av denialsander
Kvisvik som sentral midtbanespiller for å slå innlegga?  Det er vel derfor man spiller på kanten, vel - nettopp for å slå innlegg?

 
han fikk prøvd seg som det på landslaget og når media snakker med Kvisvik sier han at det er nok der jeg kommer til å spille fremover for jo eldre en blir jo lenger bak spiller en sa en fleipene Raymond

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 mai 06, 16:34
Wade Barret gikk på bekostning av Garro og McDonald. Men det har ikke gått som forventet med våre costarikanske venner. En har ikke utviklet seg så veldig mye, mens den andre er en del skadet. Jeg ser bare McDonald som aktuel i næreste fremtid. Jeg ser også for meg at West etterhvert forsvinner til en annen utenladsk klubb, belgia, nederland, eller engelsk 1.div kanskje. Om han blir, så er det kanskje fordi han er skadet i FFK. 

3 - 2 = 1 i dette regnestykket beskrevet ovenfor. 

Da åpner det seg jo muligheter for en costarikaner tli.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 06, 17:57
Opprinnelig postet av keiko99
Hariede sa at kvisvik ville passe som sentral mittbane spiller så han kan slå innlegga... kansje det kunne blitt prøvd å

Han får jo ikke slått innlegg fra midten, men han kan slå stikkpasninger igjennom til West. Hvis du bruker at han skal slå mere innlegg som argument for å spille i midten er du jo dum.. Innlegg slås fra kanten det keiko

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 27 mai 06, 09:19
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av keiko99
Hariede sa at kvisvik ville passe som sentral mittbane spiller så han kan slå innlegga... kansje det kunne blitt prøvd å

Han får jo ikke slått innlegg fra midten, men han kan slå stikkpasninger igjennom til West. Hvis du bruker at han skal slå mere innlegg som argument for å spille i midten er du jo dum.. Innlegg slås fra kanten det keiko


Knut Torbjørn Eggens plan med Raymond Kvisvik i år var å bruke ham på midten, som servitør til spissene våre, så keiko har nok helt rett i sine uttalelser, ffkmuf.  Forøvrig synes jeg det forteller mere om deg selv, enn om keiko, når du påstår at han er dum. 
At Kvisvik skulle spille sentralt i år, ble forøvrig bekreftet ved flere anledninger sist vinter både av KTE og Kvisvik selv. At dette ikke har skjedd er nok først og fremst på grunn av at KTE har endret sitt valg av spillesystem og gått over til 4-3-3, men også det faktum at  Kvisvik har slitt med skader.
4-3-3 er et system som passer Kvisvik dårlig, derfor vil han nok også i fremtiden slite med å spille seg til en fast plass med dette systemet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 mai 06, 12:57
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av keiko99
Hariede sa at kvisvik ville passe som sentral mittbane spiller så han kan slå innlegga... kansje det kunne blitt prøvd å

Han får jo ikke slått innlegg fra midten, men han kan slå stikkpasninger igjennom til West. Hvis du bruker at han skal slå mere innlegg som argument for å spille i midten er du jo dum.. Innlegg slås fra kanten det keiko


Knut Torbjørn Eggens plan med Raymond Kvisvik i år var å bruke ham på midten, som servitør til spissene våre, så keiko har nok helt rett i sine uttalelser, ffkmuf.  Forøvrig synes jeg det forteller mere om deg selv, enn om keiko, når du påstår at han er dum. 
At Kvisvik skulle spille sentralt i år, ble forøvrig bekreftet ved flere anledninger sist vinter både av KTE og Kvisvik selv. At dette ikke har skjedd er nok først og fremst på grunn av at KTE har endret sitt valg av spillesystem og gått over til 4-3-3, men også det faktum at  Kvisvik har slitt med skader.
4-3-3 er et system som passer Kvisvik dårlig, derfor vil han nok også i fremtiden slite med å spille seg til en fast plass med dette systemet.


Snæbbus, det ffkmufc mente var vel at de fleste fotballspillere slår innlegg fra KANTEN av banen - mens Kvisvik plassert på midten vil slå PASNINGER. 

Om keiko99 er dum eller ikke fordi han fortsatte å bruke ordet innlegg skal ikke jeg legge meg opp i.

Uansett: Hva Hareide måtte si og mene er forøvrig helt irrelevant for hva FFK gjør. Men jeg håper vi etterhvert vil se en lagoppstilling som dette:

Toth
Tarik - Brenne - Kvisvik - Ramberg - Bjørkøy
Bertie - Piroja - Bora - PAC
Shaaban


---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 06, 13:49
denialsander sier: Snæbbus, det ffkmufc mente var vel at de fleste fotballspillere slår innlegg fra KANTEN av banen - mens Kvisvik plassert på midten vil slå PASNINGER. 

Om keiko99 er dum eller ikke fordi han fortsatte å bruke ordet innlegg skal ikke jeg legge meg opp i.

Uansett: Hva Hareide måtte si og mene er forøvrig helt irrelevant for hva FFK gjør. Men jeg håper vi etterhvert vil se en lagoppstilling som dette:

Toth
Tarik - Brenne - Kvisvik - Ramberg - Bjørkøy
Bertie - Piroja - Bora - PAC
Shaaban

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

keiko99 lurer på noe
er det noe som heter at inleggene må komme fra kantene ?






---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 27 mai 06, 22:25

Snæbbus, det ffkmufc mente var vel at de fleste fotballspillere slår innlegg fra KANTEN av banen - mens Kvisvik plassert på midten vil slå PASNINGER. 

Om keiko99 er dum eller ikke fordi han fortsatte å bruke ordet innlegg skal ikke jeg legge meg opp i.

Uansett: Hva Hareide måtte si og mene er forøvrig helt irrelevant for hva FFK gjør. Men jeg håper vi etterhvert vil se en lagoppstilling som dette:

Toth
Tarik - Brenne - Kvisvik - Ramberg - Bjørkøy
Bertie - Piroja - Bora - PAC
Shaaban


[/quote]

Diskusjonen om hva som er innlegg og hva som er en passning, står jeg over og være med på videre.

Men din lagoppstilling er jeg helt enig i, men da må jeg tilføye, med dagens mannskap
Grunnen til at jeg sier med dagens mannskap er fordi det kommer til å skje endel med FFK`s spillerstall til sommeren.
Hørte for en tid siden at 3-4 spillere forsvinner og 3-4 nye kommer inn.
At det kommer 4 nye inn tror jeg ikke så mye på, men jeg tipper at 4 spillere forsvinner på en eller annen måte og at det kommer til en spiss og en forsvarsspiller eller kanskje to.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 06, 22:57
Hvem tror du forvinner

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 06, 23:30
Endret: 27 mai 06, 23:31
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem tror du forvinner
Lars blixt, Dag frode Hornseth, Røn, C.Petersen, garro (kan bli leid ut) , Bora (frykter jeg),  Wiig (kan bli leid eller solgt)

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 mai 06, 09:58
Endret: 28 mai 06, 10:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem tror du forvinner


Det mest sannsnlige er nok at Blix og Hornseth forsvinner. Hornseth er kanskje usikker, for hver gang han nesten er klar for en annen klubb, så slår han opp en skade. Kanskje han tjener så godt i FFK at han vil gå kontraktstiden ut?

Av de mere kjente spillerne så tror jeg Bora forsvinner, men det avhenger nok av hvilke spillere vi får inn. Bora har jo kun et halvt år igjen av kontrakten, bygger hus i Danmark, og flytter nok sikkert hjem uansett etter sesongen.

Andre som forsvinner avhenger nok av hviklke spillere vi får inn. Får vi inn feks.en ny god spiss, så vil nok en spiller som Martin Wiig komme så langt fra å få en plass i 1. ellveren at det er sannsynlig at han blir overflødig.

Nå er det som regel slik at det ikke alltid er de spilerne vi vil bli "kvitt" som forsvinner, det kommer jo også ann på hvilke spillere som blir ønsket av andre klubber. Christian Petersen er nok en spiller som kan være attraktiv for flere andre klubber, kanskje i 1. divisjon. Han er en allsidig god spiller, som mangler 10-15 % på alt for å klare å splle seg til en plass i FFK, men han reddet Follo fra nedrykk sist år og er nok sikkert ønsket av bla. dem igjen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 mai 06, 10:17
Endret: 28 mai 06, 10:18
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem tror du forvinner



Nå er det som regel slik at det ikke alltid er de spilerne vi vil bli "kvitt" som forsvinner, det kommer jo også ann på hvilke spillere som blir ønsket av andre klubber.


Dette kan jo også bety at spillere som f.eks Brenne kan bli solgt. Hvis prisen er høy nok. Kanskje også Rami (hvis han får vist seg frem under VM).  Bjørkøy og Berthelsen er vel også spillere andre klubber kunne tenkt seg. Jeg håper det ikke skjer, men hvis det rette budet kommer (fra en større klubb) så er jo faren der.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340