Husk meg
Brukernavn
Passord

Høyreback på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 28 mai 06, 13:26
Da er det jo brått snakk om ganske mye penger, da dette er spillere som er under relativt lange kontrakter. Kanskje med unntak av Simen som bare skrev for 1 år nå sist.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 06, 13:36

Vi bør ikke selge spillere, samme hvor mye penger vi får for dem. Da tenker jeg på de beste, vi klarer ikke å skaffe oss profiler og de gode spillerne vi heller ikke hit.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 06, 08:01
I dag er det siste treningen for Carlos, blir spennende å se om han får kontrakt

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 mai 06, 22:16
Noen som har hørt noe om hvilken pris det er snakk om??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 06, 22:21
Endret: 31 mai 06, 08:03
Johnson forlenger oppholdet i FFK
 
FFK kommer til å leie han ut sesongen?
 
Den costaricanske backen Carlos Johnson 21 skulle etter planen returnert hjem i går. Nå har FFK bestemt at de vil beholde ham ytterligere noen dager. -Vi ønsker et enda bedre grunnlag å ta en beslutning på. At Carlos er en god spiller er hevet over tvil. Og at vi velge å beholde  ham utover den planlagte perioden er selvsagt et signal på at vi er interesserte og at han fortsatt er aktuell, sier fungerende klubbdirektør i FFK, Harry Hansen. Det er spekulert i om Johnson, som er hjemmeværede reserve i Costa Ricas VM-tropp, blir for dyr for FFK. -Det er klart en slik spiller koster penger. Men det finnes jo flere løsninger i en slik situasjon, sier Hansen. Det bekreftet også Johnsons agent Jan Helge Chiefloe, som antyder at en utlåndsordning ut sesongen kan være en mulig løsning sier han til Demokraten.

Så her ligger det vel i kortene at han blir FFK-spiller i løpet av kopr tid? 
Hvem tror dere må vike plass for han i start 11

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 mai 06, 16:12
Det blir nok pål andre set tror jeg...ikke for at han har vært dårlig på noen måte, men det er nok planen...
tror jeg da

---------------------------

Heia FFK


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 31 mai 06, 16:12
Opprinnelig postet av Patrioten
Johnson forlenger oppholdet i FFK
 
FFK kommer til å leie han ut sesongen?
 
Den costaricanske backen Carlos Johnson 21 skulle etter planen returnert hjem i går. Nå har FFK bestemt at de vil beholde ham ytterligere noen dager. -Vi ønsker et enda bedre grunnlag å ta en beslutning på. At Carlos er en god spiller er hevet over tvil. Og at vi velge å beholde  ham utover den planlagte perioden er selvsagt et signal på at vi er interesserte og at han fortsatt er aktuell, sier fungerende klubbdirektør i FFK, Harry Hansen. Det er spekulert i om Johnson, som er hjemmeværede reserve i Costa Ricas VM-tropp, blir for dyr for FFK. -Det er klart en slik spiller koster penger. Men det finnes jo flere løsninger i en slik situasjon, sier Hansen. Det bekreftet også Johnsons agent Jan Helge Chiefloe, som antyder at en utlåndsordning ut sesongen kan være en mulig løsning sier han til Demokraten.

Så her ligger det vel i kortene at han blir FFK-spiller i løpet av kopr tid? 
Hvem tror dere må vike plass for han i start 11


Tror nok han først og fremst er påtenkt som høyreback, selv om PAC har spilt brukbart der i år. Fint at han kan spille høyre midtbane også forresten, slik at han kan steppe inn der ved skader/ suspensjoner på Brenne/ Ramberg, Bjørkøy

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 mai 06, 16:32
Hvis han kommer får vi jo bedre bredde i forsvaret og trenger ikke lenger å putte Bjørkøy ned på back. Håper han er så god at han går rett inn i første 11ern, noe jeg trur han er.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mai 06, 17:55
spenende er det ihvertfall...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 mai 06, 18:50
meget bra!!!  selv om det i såfall blir enda en spiller fra utenfor EU, synes jeg ikke det gjør noe. det beviser bare at FFK begynner å få en solid tropp. og i en solid tropp vil det alltid være gode spillere som ikke får spille..  det vil også føre til en større konkurranse mellom west, mcdonald (når frisk igjen) og denne johnson...



jeg sier tommel opp

---------------------------

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mai 06, 20:48
kan sikker spille stopper å han eller ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 06, 21:39
Står ikveld at Johnson skal reise hjem på søndag og at ffk er i samtaler med klubben hans

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mai 06, 23:51
jeg lurer på en ting.. hadde keeperen til  viking vært noe for oss... basso heter han vel... ser ikke ut som viking ønsker han og bak rami hadde det vært deilig å hatt en bedre en steinar.. lasse er vel ikke ferdig utviklet og kansje fortilig å satse på, men dette er bare noe jeg tror da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 06, 23:53
Hmmm kanskje det hadde vært noe ja.. han var god i fjor etter hva jeg har hørt...
tror dem ikke vil ha han siden han var litt bråkete i førsten av årets sesong... Hva tror dere folkens? hadde han vært noe for FFK som keiko99 sier?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 31 mai 06, 23:53
Endret: 31 mai 06, 23:55
Opprinnelig postet av keiko99
jeg lurer på en ting.. hadde keeperen til  viking vært noe for oss... basso heter han vel... ser ikke ut som viking ønsker han og bak rami hadde det vært deilig å hatt en bedre en steinar.. lasse er vel ikke ferdig utviklet og kansje fortilig å satse på, men dette er bare noe jeg tror da


Tviler på at han er lysten til å være andre keeper på FFK gett..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 mai 06, 23:57
sats heller på staw!!!

---------------------------

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 jun 06, 00:01
Så lenge vi har Shaaban så vil han bare være 2 keeper og da kan vi isteden bruke Staw som faktisk er "egenutviklet" av FFK. Jo flere lokale, jo bedre.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jun 06, 00:28
Staw er en hyggelig type det
Men jeg personlig mener at han bør utvikle seg mer, før han får spille fast alags fotball... kanskje han har utviklet seg ikke vet jeg... men Staw er velkommen til å stå imål han altså.. Syntes bare han trenger litt bedre tid til å utvikle seg til å bli en like god keeper som Rami

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 jun 06, 01:17
Endret: 01 jun 06, 01:18
Staw er vel ikke eget produkt, han er vel fra SFK eller Borg ?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jun 06, 07:34
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Staw er vel ikke eget produkt, han er vel fra SFK eller Borg ?

Han har spilt på juniorlaget, ergo blir han å anse som eget produkt all den tid FFK ikke har lag under juniornivå. Selv om han har spilt for andre lokale klubber tidligere (som er en nødvendighet). Akkurat som Tarik.




Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340