Hets mot Raymond Kvisvik!
Sist kamp mot Sandefjord ble han hetset når det butta i mot for Fredrikstad. Istedenfor å støtte laget så begynner enkelte forståsegpåere og fotball"eksperter" å slenge dritt til Raymond. Hvorfor akkurat han? Hver gang laget begynner å spille dårlig, så får Raymond høre det. Det her gjelder selvfølgelig ikke alle, men enkelte bør skjerpe seg!
I svingen på "storstadion" (verdensrekord i antall meter fra bortesvingen og til banen) sto jeg foran en litt eldre forståsegpåer. Jeg kan ikke huske at det noengang i løpet av kampen kom noe positivt fra kjeften hans. Og mot slutten, når det butta imot, så gikk han løs på Kvisvik. Til slutt ble det så ille at jeg måtte si til han. Jeg tviler på at han tok meg seriøst, fordi jeg var mye yngre enn han, og han vil fortsatt hetse Kvisvik og sikkert noen andre i løpet av sesongen. De gangene Brenne og Ramberg (bare eksempler) mista ballen, så holdt han kjeft. Men når Kvisvik slo en feilpasning eller bomma med et mottak, så var det verdens undergang med en gang.
Hva er det som gjør at folk begynner å hetse EGNE spillere? Dette er en skam.
Og hva har Kvisvik gjort? Han var jo ikke noe dårligere enn de andre...
Problemet med Raymond har flere faktorer slik jeg ser det:
1. overpriset, dette medførte høye forventninger, og han har ikke innfridd
2. laber innsats, jeg vet at han ikke er en duellspiller, men dog.
3. Vektøkning, å legge på seg mens man spiller toppfotball er et hån mot klubb og fans, og vitner om seriøsitet under en hver kritikk.
---------------------------
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Når man dilter eter en spiller uten å PRØVE å ta fra ham ballen, eller sette inn ett ekstra gir, da må de faen meg få høre det! Så de skjønner hva vi forventer!
Hvorfor skal de være totalt skånet fra å få kritikk fra oss supportere??
En setning som: løp da for helvete. Det burde faktisk få spilleren til å løpe litt ekstra.. Selv om det er en minimal sjanse for at de i det hele tatt hører det...
Opprinnelig postet av elin
Nå gjelder vel det neppe bare Kvisvik. Ifjor var det Hoås som fikk hets så fort ballen glapp for han, eller han presterte litt under pari... Og når han (de) først gjør noe bra, da skal det ikke roses engang! Viktigste for oss supportere må jo være å heie frem alle spillerne våre, vi må jobbe på tribunene for at gutta skal kunne jobbe på banen!
Desverre, så er det mange som ikke har den holdninga der...
De aller aller fleste Fredrikstadsupportere støtter Kvisvik og resten av gutta. Ingen tvil om det.
Og.........- Raymond skapte faktisk mye den korte tiden han var på banen.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Møklegård
Raymond skapte faktisk mye den korte tiden han var på banen.
Han spilte jo over en hel omgang da
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Møklegård
Raymond skapte faktisk mye den korte tiden han var på banen.
Han spilte jo over en hel omgang da
Ja..- også?
Over en halv omgang er vel mye kortere enn en hel kamp
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23