Husk meg
Brukernavn
Passord

Litt edrulighet, idag var vi bra........

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 06, 20:45
Se bak resultatet. Vi spilte årets beste bortekamp, vi fortjente 3 poeng og vi er det laget som har gitt Sandefjord klart størst trøbbel på hjemmebane sålangt denne sesongen. Ja, det er en mager trøst, og skal vi ta bortepoeng i år må det være steder som Sandefjord. Det vi trenger i tillegg til minst en god forsvarspiller, er en murbrekker som er god for 15 mål pr sesong. Egentlig så føler jeg det er veldig lite som skal til for at vi skal være blant dem 7 beste i landet. Men det lille som trengs er ett par gode kjøp i sommer og bitte lite flyt....... Ellers så har dette laget masse i seg.......

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 mai 06, 20:50

Men hva skjer med psyken til spillerne? Så fort de får et mål imot så gir de helt opp ser det ut til..."ånei, vi ligger under 1-0, da kan vi like godt gi opp"....sånn ser det ut for meg hvertfall, og det er fryktelig trist å se på.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 mai 06, 20:52
Opprinnelig postet av Pk

Men hva skjer med psyken til spillerne? Så fort de får et mål imot så gir de helt opp ser det ut til..."ånei, vi ligger under 1-0, da kan vi like godt gi opp"....sånn ser det ut for meg hvertfall, og det er fryktelig trist å se på.



Må i så fall være denne kampen, for både mot Brann og Viking slo vi fryktelig tilbake bare minuttet etter at motstanderen scoret.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 21 mai 06, 21:06
Endret: 21 mai 06, 21:08
Opprinnelig postet av Pk

Men hva skjer med psyken til spillerne? Så fort de får et mål imot så gir de helt opp ser det ut til..."ånei, vi ligger under 1-0, da kan vi like godt gi opp"....sånn ser det ut for meg hvertfall, og det er fryktelig trist å se på.



Hæ? Jeg synes spillerne viste vilje både etter 1-0 og 2-0 i dag. FFK var det beste laget i hele 2. omgang, minus målene. Nå har vi det omtrent som RBK hadde det etter at vi vant 1-0 i Trondheim, og sånne kamper kommer innimellom. Er enig i at det er for dårlig at vi ikke putter sjansene, men i dag kan vi faktisk skylde litt på uflaks. Stanga stod jo og dirra etter Rambergs skudd, og hadde Brenne headet innenfor i stedet for i stolpen i 2. omgang tror jeg vi hadde berget ett poeng. Jeg tipper at Sandefjord kommer til å få mye juling framover, og håper at Hamkam taper i morgen. Sammen med Tromsø rykker nevnte lag ned, og vi åpner ny stadion i tippeligaen

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 21:07
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Pk

Men hva skjer med psyken til spillerne? Så fort de får et mål imot så gir de helt opp ser det ut til..."ånei, vi ligger under 1-0, da kan vi like godt gi opp"....sånn ser det ut for meg hvertfall, og det er fryktelig trist å se på.



Må i så fall være denne kampen, for både mot Brann og Viking slo vi fryktelig tilbake bare minuttet etter at motstanderen scoret.


netopp, hvor har det blitt av den fandenivoldske instillinga?? tror spillerne at det bare er greit å slippe inn ett mål, "for vi scorer jo med engang alikevel"? ble vi for selvsikre på det de to første kampene?? 


Enig med trådstarter om at FFK spilte en god kamp idag, ihvertfall i følge diverse nettsider og det jeg har hørt fra folk som var der, det skal de ha.......................

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 21:44
På 1-0 scoringa tellte jeg 4, les 4 !!!!!!  umarkerte Sandefjordspillere inne i feltet. Vi suger framover på banen, men vi er like ræva bakover. Vi slipper jo faan meg inn billige baklengsmål i hver kamp.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mai 06, 22:27
props til bedreviteren for positivt ladet innlegg på en dag som denne

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 21 mai 06, 23:08
Opprinnelig postet av sklitakling
På 1-0 scoringa tellte jeg 4, les 4 !!!!!!  umarkerte Sandefjordspillere inne i feltet. Vi suger framover på banen, men vi er like ræva bakover. Vi slipper jo faan meg inn billige baklengsmål i hver kamp.


Thorsen spesielt sto helt alene ca 2 meter i offside!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 mai 06, 23:15
Hadde bare skuddet til Ramberg gått inn!! hehe..
Synd det skal være stang ut for oss når vi egentlig spiller såpass bra

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 mai 06, 08:09
Jeg tror vi kan få det veldig tøft fram mot sommeren. 
Bare vi klarer å vinne hjemme så er vi berget. Vi må bare ikke havne for langt bak før overgangsvinduet stenger. 
Jeg håper og tror næringslivsfolk vil bidra til å holde fredrikstad oppe til tippeligaspill på den nye stadion.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 mai 06, 08:31
Redd mye av investeringsviljen forsvant med Kvisvik. Veldig mye spenn for lite action, og det liker ikke sponsorene.

Enten må det handles slik at vi kan klatre seriøst, ellers så er det like greit å la det stå til og håpe det går. Ingen vits i å kaste bort for mye penger uten å være sikre på hva som kommer.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 22 mai 06, 09:29
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Redd mye av investeringsviljen forsvant med Kvisvik. Veldig mye spenn for lite action, og det liker ikke sponsorene.

Enten må det handles slik at vi kan klatre seriøst, ellers så er det like greit å la det stå til og håpe det går. Ingen vits i å kaste bort for mye penger uten å være sikre på hva som kommer.


Veldig enig. Ikke noe vits å hente inn midtpåtreetspillere nå. Vi har mange med potensiale. Vi trenger bare noen til å gå foran og dermed hever resten seg.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 mai 06, 10:48
Jeg er faktisk IKKE enig.

Vi kan forsøke å kjøpe oss ut av motgang, men det blir Vålerenga-løsningen. Den type kjøp vil fjerne symptomet, ikke sykdommen.

Fotball er et lagspill, og enkeltspillere vil ikke fikse stang-ut-problemet.

Vi skal ha et lag i toppen i mange år, og da er ikke raske spillerkjøp løsningen, helt åpenbart. FFK har ikke penger til det, rett og slett.

Man skal sette tæring etter næring, og forsøke å få til bra ting med det mannskapet man har.

FFK vil med litt rytme og flyt se helt annerledes ut. Og det er gjennom motgang at man finner styrke.

FFK har spilt så flott i forholdsvis lange perioder iår at jeg personlige mener at laget er bra nok for øvre halvdel, minimum. Enkeltspillere som skal kunne "fikse" motgangen vår vil koste mange, mange millioner. Mao helt uaktuelt.

Så lenge vi spiller bra, holder humøret oppe, produserer masse sjanser, og spiller jevnt med de aller beste ser jeg overhodet INGEN grunn til bekymring, for da snakker vi statistikk: Hvis vi fortsetter å lage 7-8 store målsjanser i hver kamp vil det jevne seg ut over tid. Ingen lag har 7-8 målsjanser i hver kamp uten å score over en hel sesong.

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 22 mai 06, 12:29
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Se bak resultatet. Vi spilte årets beste bortekamp, vi fortjente 3 poeng og vi er det laget som har gitt Sandefjord klart størst trøbbel på hjemmebane sålangt denne sesongen. Ja, det er en mager trøst, og skal vi ta bortepoeng i år må det være steder som Sandefjord. Det vi trenger i tillegg til minst en god forsvarspiller, er en murbrekker som er god for 15 mål pr sesong. Egentlig så føler jeg det er veldig lite som skal til for at vi skal være blant dem 7 beste i landet. Men det lille som trengs er ett par gode kjøp i sommer og bitte lite flyt....... Ellers så har dette laget masse i seg.......


Se bak resultatet?? Hvor lenge skal vi holde på med det? Hvor mange poeng har vi fått av å se bak resultatet?
Vi tapte 2 - 0 mot Sandefjord! 0 poeng innkassert på bortebane - igjen! Mange som trøster seg med at "vi hadde spillet" - "vi traff stanga to ganger" - "vi eide matchen i 80 min" - "vi fortjente å vinne" osv osv. 
De som scorer flest mål fortjener å vinne!!

Det jeg er enig med deg i er at det trengs forsterkninger - en murbrekker god for 15 mål pr. sesong som du sier.

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 mai 06, 12:38
Opprinnelig postet av knaggen

Det jeg er enig med deg i er at det trengs forsterkninger - en murbrekker god for 15 mål pr. sesong som du sier.


Hvor mange slike spillere finnes det i eliteserien?

Greit nok at vi ØNSKER oss en slik spiller - men hva vil det koste å skaffe en slik, og hvem kan være kandidatene?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 22 mai 06, 12:46
Opprinnelig postet av denialsander

Hvor mange slike spillere finnes det i eliteserien?

Greit nok at vi ØNSKER oss en slik spiller - men hva vil det koste å skaffe en slik, og hvem kan være kandidatene?


Akkurat det er nok 1000 kroners spørsmålet....

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 mai 06, 17:32
Opprinnelig postet av knaggen
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Se bak resultatet. Vi spilte årets beste bortekamp, vi fortjente 3 poeng og vi er det laget som har gitt Sandefjord klart størst trøbbel på hjemmebane sålangt denne sesongen. Ja, det er en mager trøst, og skal vi ta bortepoeng i år må det være steder som Sandefjord. Det vi trenger i tillegg til minst en god forsvarspiller, er en murbrekker som er god for 15 mål pr sesong. Egentlig så føler jeg det er veldig lite som skal til for at vi skal være blant dem 7 beste i landet. Men det lille som trengs er ett par gode kjøp i sommer og bitte lite flyt....... Ellers så har dette laget masse i seg.......


Se bak resultatet?? Hvor lenge skal vi holde på med det? Hvor mange poeng har vi fått av å se bak resultatet?
Vi tapte 2 - 0 mot Sandefjord! 0 poeng innkassert på bortebane - igjen! Mange som trøster seg med at "vi hadde spillet" - "vi traff stanga to ganger" - "vi eide matchen i 80 min" - "vi fortjente å vinne" osv osv. 
De som scorer flest mål fortjener å vinne!!

Det jeg er enig med deg i er at det trengs forsterkninger - en murbrekker god for 15 mål pr. sesong som du sier.


Hvis det skjer uke inn og uke at vi er best, men taper så er det en annen låt. Men hadde en av stolpe skudda gått en cm lenger til rette siden eller Toth eller tarek hadde scoret noe dem burde så hadde vi ligget på 5 plass. Da hadde vi gjort det bedre enn hva dem fleste hadde forventet. Og ikke ett menneske hadde vært misfornøyd med FFK sålangt i sesongen....

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mai 06, 18:17
enig med bedreviteren.. jeg er fremdeles forbanna over at vi tapte.  den kampen burde vi vunnet. men har fått kampen litt på avstand nå.

mot molde og hamkam var vi bare ræva.. men igår var vi faktisk ikke så halvgærne.. 

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 mai 06, 18:47
Endret: 22 mai 06, 18:47
Det er ikke så sikkert at mere utrygghet i troppen er av det gode. Utrygghet kan oppstå av at det hele tiden varsles at nå må vi kjøpe..... keeper, spiss, to midtstoppere, sjef i forsvaret kanskje en spiss eller to, ihvertall en forsvar og en angrep......

Nei jeg tror gutta finner nettmaskene og at vi er gode nok.........

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 mai 06, 18:55
Det er lov å leve i håpet, men dessverre er det ikke alltid nok.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 mai 06, 18:59
Opprinnelig postet av dracula
Det er lov å leve i håpet, men dessverre er det ikke alltid nok.



Jeg har hørt at "tro kan flytte fjell"

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 25 mai 06, 14:29
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av dracula
Det er lov å leve i håpet, men dessverre er det ikke alltid nok.



Jeg har hørt at "tro kan flytte fjell"


Jepp! Og visse ting ser man ikke før man tror det!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 mai 06, 14:33
Har også hørt om en som gikk på vannet, men tror ikke det noe med FFK å gjøre.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 25 mai 06, 18:05
Opprinnelig postet av dracula
Har også hørt om en som gikk på vannet, men tror ikke det noe med FFK å gjøre.



Nei, det er riktig. Men selv i fotballsammenheng kan tro på det "umulige" ha uante effekter. En ting er i hvertfall sikkert - mye sitter mellom ørene når det gjelder å prestere på banen. Man må tro at det er fullt mulig å være på talefot uansett motstander og uansett om det er borte eller hjemmebane.

Det kan ikke være tvil om at FFKs berg og dalbane i stor grad har med det mentale å gjøre?

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 25 mai 06, 18:15
Opprinnelig postet av RC2

Det kan ikke være tvil om at FFKs berg og dalbane i stor grad har med det mentale å gjøre?


rart hvis det er noe annet en det mentale..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 25 mai 06, 18:26
sant at vi ikke setter kjansene våre, men nå må vi ta med at espen bugge pettersen spilte JÆVLI bra og det er en kamp som vi vinner vist keeper ikkje har en god dag!!!

---------------------------

Lasse Båtstad


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 25 mai 06, 18:39
Jeg er i hvertfall overbevist om at FFK igjen tar frem storspillet og slår Tromsø!!! Tenk om vi hadde slått S´fjord... da hadde vi vært oppe på RL-plass. Men det nytter ikke å gråte over spilt melk. Vi knuser dem på hjemmebane.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mai 06, 20:46
Opprinnelig postet av RC2
Jeg er i hvertfall overbevist om at FFK igjen tar frem storspillet og slår Tromsø!!! Tenk om vi hadde slått S´fjord... da hadde vi vært oppe på RL-plass. Men det nytter ikke å gråte over spilt melk. Vi knuser dem på hjemmebane.


Og så taper vi mot ODD borte. Normalen det nå.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 25 mai 06, 21:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av RC2
Jeg er i hvertfall overbevist om at FFK igjen tar frem storspillet og slår Tromsø!!! Tenk om vi hadde slått S´fjord... da hadde vi vært oppe på RL-plass. Men det nytter ikke å gråte over spilt melk. Vi knuser dem på hjemmebane.


Og så taper vi mot ODD borte. Normalen det nå.


Desto viktigere at vi presterer på hjemmebane og tar så mange 3 poengere som mulig på eget gress.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 25 mai 06, 22:40
Endret: 25 mai 06, 22:41
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av dracula
Har også hørt om en som gikk på vannet, men tror ikke det noe med FFK å gjøre.



Nei, det er riktig. Men selv i fotballsammenheng kan tro på det "umulige" ha uante effekter. En ting er i hvertfall sikkert - mye sitter mellom ørene når det gjelder å prestere på banen. Man må tro at det er fullt mulig å være på talefot uansett motstander og uansett om det er borte eller hjemmebane.

Det kan ikke være tvil om at FFKs berg og dalbane i stor grad har med det mentale å gjøre?



hadde liverpool slått milan i cl-finalen uten å ha trua på det? tvilsomt.. får guttane trua på at de kan havne på øvre halvdel., klarer de det..

---------------------------

30. november, 1718; en mørk dag i mitt liv - Karl XII etter en mørk natt ved Halden! ;)

All you need is CASSUALS!!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 25 mai 06, 22:57
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av dracula
Har også hørt om en som gikk på vannet, men tror ikke det noe med FFK å gjøre.



Nei, det er riktig. Men selv i fotballsammenheng kan tro på det "umulige" ha uante effekter. En ting er i hvertfall sikkert - mye sitter mellom ørene når det gjelder å prestere på banen. Man må tro at det er fullt mulig å være på talefot uansett motstander og uansett om det er borte eller hjemmebane.

Det kan ikke være tvil om at FFKs berg og dalbane i stor grad har med det mentale å gjøre?



hadde liverpool slått milan i cl-finalen uten å ha trua på det? tvilsomt.. får guttane trua på at de kan havne på øvre halvdel., klarer de det..


Oh yeah! Tro KAN virkelig flytte fjell!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 mai 06, 10:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av RC2
Jeg er i hvertfall overbevist om at FFK igjen tar frem storspillet og slår Tromsø!!! Tenk om vi hadde slått S´fjord... da hadde vi vært oppe på RL-plass. Men det nytter ikke å gråte over spilt melk. Vi knuser dem på hjemmebane.


Og så taper vi mot ODD borte. Normalen det nå.


Tja, hadde dem i det minste vinni hver hjemmekamp så hadde dem jo endt med
nesten 40 poeng da...
Det hadde i alle fall vært ok...

---------------------------

Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...


God bedring Enerly


OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 26 mai 06, 11:02
Det må være lov å holde fast ved følgende enkle utgangspunkt: 

Alle kamper gir mulighet for 3 poeng -- også bortekamper..

Begynner å bli dritt lei maset om borte eller hjemme. Laget som er først på ballen, vinner kampen. Kan ikke være påkrevd med trenerkurs i alle alfabetets fasetter for å forstå dette.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 mai 06, 11:20

Opprinnelig postet av OJM
Det må være lov å holde fast ved følgende enkle utgangspunkt: 

Alle kamper gir mulighet for 3 poeng -- også bortekamper..

Begynner å bli dritt lei maset om borte eller hjemme. Laget som er først på ballen, vinner kampen. Kan ikke være påkrevd med trenerkurs i alle alfabetets fasetter for å forstå dette.


Du kan være først på ballen til du blir blå i trynet, men det eneste som gjelder er å få ballen i mål.   Det er vel først og fremst det vi har slitt med i år.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 06, 12:29
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av RC2
Jeg er i hvertfall overbevist om at FFK igjen tar frem storspillet og slår Tromsø!!! Tenk om vi hadde slått S´fjord... da hadde vi vært oppe på RL-plass. Men det nytter ikke å gråte over spilt melk. Vi knuser dem på hjemmebane.


Og så taper vi mot ODD borte. Normalen det nå.


Desto viktigere at vi presterer på hjemmebane og tar så mange 3 poengere som mulig på eget gress.


Vi må nok prestere både borte og hjemme, ellers røkkær vi ned. Vi kan ikke basere oss på at vi skal vinne alle hjemmekampene.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 26 mai 06, 17:11
Det er sant... men det jeg mente er at siden vi taper bortekampene er det ekstra viktig at vi i det minste vinner hjemmekampene.... for å holde hodet over vann. Hadde vi vunnet bortekamper i ny og ne hadde det ikke vært krise å tape noen poeng på hjemmebane. Men slik situasjonen er nå, har vi ikke råd til å tape noen poeng på hjemmebane egentlig. Men nå det er sagt tror jeg vi snart kommer til å plukke bortepoeng også.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340