Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 22 mai 06, 10:13
Hoi Hoi!!!

Nå må dere skjerpe dere her inne. Slutt med sytinga og klaginga over enkeltspillere og klubb ledelse. Dette var tross alt en positiv bortekamp fra FFK sin side. Vi styret kampen fra det 8 minutt til det 70 minutt. Vi hadde masse sjanser og 2 stolpeskudd.

Det som irriterer meg egentlig mest med denne kampen er at Arnar Førsund klipper den Brian West 4 ganger uten engang å få gult kort!!!! Stor skam av dommeren. Førsund burde hatt gult etter den andre taklingen ute på venstre siden, og med West på banen kunne det blitt en helt annerledes kamp.

Uansett vi knuser Tromsø 3-0 hjemme i neste kamp.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 06, 12:10
Endret: 22 mai 06, 12:15
Opprinnelig postet av Superboy
Det er lov til å bruke begge hjernecellene når du skriver innlegg, ikke bare den ene. Tror nok alle skjønner hva du mener uten forklaring under.. du framstår jo som en komplett nisse! 



og det var rette ræva som fes.... snakk om å bruke begge hjernecellene.......

og selvom jeg sikkert fremstår som en komplett nisse igjen nå, så legger jeg til at jeg bare prøver å holde meg på samme nivå av saklighet som deg når jeg skriver disse to inlegga jeg nå har gjort, da sitter vi i samme båt på en måte, jeg får sett hvordan det er å synke så lavt som det du gjør, og du får en til på forumet som er like usaklig!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 22 mai 06, 12:33
Endret: 22 mai 06, 12:34
Du har visst ikke fått igang den andre hjernecellen enda du!!! Det jeg siktet til, hvis du leser nøye, var den kommentaren i parentesen!! Den var totalt unødvendig ettersom alle skjønner hva du sikter til! Tenk nå, for guds skyld.

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 06, 15:33
her er nok alle hjernecellene igang ja, jeg bare fortsatte diskusjonen på ditt nivå jeg, men dette blir litt for usaklig for min smak, takke meg til at det finnes mere seriøse folk en deg her inne, takk for en fantastisk diskusjon suppeboy, og lykke til videre med din hets av enkelt spillere, det kommer både du og klubben langt med skal du se...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 mai 06, 15:50
Denne tråden tar råtta på alle de idiotiske, surmulende diskusjonene rundt enkeltspillere som har florert her denne sesongen.

Hvordan i all verden kan det være Kvisviks skyld at vi taper, når vi skapte flere store sjanser med ham på banen enn West? (jeg sier ikke at vi skal klandre West)
Hvordan i all verden vet dere så mye om hamburger inntaket hans? tilbringer dere alle sammen dagen på McDonalds for å se om han stikker innom? Dette vil i såfall forklare mye av den vanvittige manglen på normal inteligens dere viser.

Skjerp dere alle sammen, og moderatorene bør begynne å gjøre seg synlige i forhold til disse personangrepene, som ikke har noe med en fotballfaglig diskusjon å gjøre. På tide å stanse enkelte av brukerne kanskje?

Med dette sinte innlegget vil jeg takke for meg. Jeg kommer ikke til å kaste bort tiden min med å lese eller skrive mer på dette forumet.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 22 mai 06, 16:04
Endret: 22 mai 06, 16:15
Takker og bukker, Fredrikstadpatriot!

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24