Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 mai 06, 00:44
på tide å nullstille seg!  Hva blir laget? og hvor mange billetter har vi fått?  håper  vi kan støtte gutta til vår første borteseier. skal vi henge med må vi vinner over lag som sandefjord..

med seier over sf borte og tromsø hjemme er vi på riktig vei...


samme lag som sist? det stemmer ihvertfall jeg for.. håper at are bare mangla litt selvtillit igår og at han er tilbake i godslag..

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 18 mai 06, 01:06
Endret: 18 mai 06, 01:08
Jeg tror laget blir:

Steinar
Czwartek - Tronseth - Raio - Bertil
Bjørkøy - Brenne - Ramberg
West - Toth - Tarik

Altså det samme som sist kamp. Skulle gjerne hatt tilbake Bora inn for Tronseth. Toth gjorde en meget god kamp mot Stabæk.

Tipper 0 - 2.

Det bør i hvertfall bli seier hvis vi skal håpe på å bli blant de 6 beste. Tror selvtilliten til Sandefjord har sunket litt i det siste.

---------------------------

Fredd


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 mai 06, 01:19
Skal ikke ta for lett på Sandefjord,for de hadde nesten fortjent et poeng borte mot Viking,om ikke alle 3 poengene..
Men en gang må jo også vi ta en seier på bortebane,så jeg tror det blir til søndag 

Noen som vet hvor mange busser som har blitt fylt opp??

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 mai 06, 02:18
Vi får bare håpe guttæne får nullstilt seg 100% etter stabæk kampen, og starter som de gjorde i den kampen spillemessig, synes virkelig det var tendenser til noe av det beste i år, farta til west kan bli avgjørende, la han starte, og spill riktig på han, da scorer han igjen, garantert!  Tarik, håper bare det løsner for han nå snart....


Sandefjord blir ingen enkel oppgave, viktig å holde fokus, og være tøffe i duellspillet, og gå på mål ved anledning, utnytt sjansene og skyt når døm har mulighet, det gir scoring(bare se bjørkøy mot stabæk)


tror ikke det blir noe forandring i start ellveren....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 mai 06, 07:52
Det blir vel ganske sikkert samma lag som sist. Håper og trur på seier tell søndan, trur Sandefjord er på vei til bånn av tabellen nå og at vi møter døm på et bra tidspunkt. Trur at Toth kommer til å score igjen i denna kampen, det fortjener han!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 mai 06, 09:14

Enig med alle som påpeker at dette er en meget viktig kamp.
Dette bør kunne være kampen hvor FFK viser at de kan spille gode kamper / vinne også på bortebane.

Ellers dere som ikke har billetter, fortsatt billetter å kjøpe på nettet, greit og enkelt på Sandefjord Fotball.

Tror det blir kjempestemning på ferja Strømstad- Sandefjord med selvsagt håp om "ditto" på Horten - Moss hjemover.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 mai 06, 09:50
For bare si at jeg håper på seier, men frykter tap i beste fall uavgjort. FFK er ikke noe bortelag, og det må de fleste ha innsett nå. Statistikken FFK borte siden de siste 4 sesongene (1 i 1. divisjon og 3 i Tippeligaen):

2006: Tippeligaen
0 Seire 
2 Uavgjort
2 Tap

2005: Tippeligaen
3 Seire
3 Uavgjort
7 Tap

2004: Tippeligaen
3 Seire
2 Uavgjort
8 Tap

2003: 1 Divisjon
7 Seire
4 Uavgjort
4 Tap

SUM: 46 Bortekamper = 13 Seire, 11 Uavgjort og 21 Tap

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 06, 10:04
om Ramberg ikke har blitt pappa så tror jeg ikke han blir med til sandefjord...   
Så har vi jævlig uflaks.. Husker dere han som dommer i Ham/kam mot FFK . vi for han igjen

Dommere:
Hoveddommer:  Alapnes, Øyvind
Assistentdommer:  Borgan, Ole Hermann
Assistentdommer:  Havig, Øystein
Observatør:  Skjervold, Jon E.
4.dommer:  Johansen, Anders
NFF-delegat:  Nilsen, Bjørn Einar

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 18 mai 06, 10:17
Sandefjord blir ihvertfall ikke walkover og siden det er ett av laga FFK MÅ legge bak seg på tabellen så må også FFK gjøre sin del av jobben selv. 3 poeng borte her er gull verdt! Når nå FFK ser hva de fikk ut mot Enga og Stabæk så bør de snart begynne å stole såpass på egne ferdigheter at de går ut hardt mot Sandefjord også. Har dog en ekkel følelse her som sikkert henger sammen med div oppgjør mot dem i 1 div.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 18 mai 06, 10:52
Endret: 18 mai 06, 10:52

Jeg som pleier å være super optimistisk er ikke helt det til denna kampen.. Utifra det de har prestert på bortebane i det siste, så blir jeg fornøyd med et godt spill og uavgjort.. Blir det seier, ja da for det bli en bonus for mitt hue

Blir nok samme lagoppstilling neste kamp, kanskje med unntak av Sørlie...

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 18 mai 06, 10:55
Endret: 18 mai 06, 10:55
Jeg så nettopp sammendraget av  Viking - Sandefjord på FXT.no. Sandefjord hadde fett med sjanser, og så ut til å skape dobbelt så mye på bortebane som det FFK har klart hittil i år. Tror det blir desto tøffere å møte dem hjemme. Her får vi ingenting gratis. Pass særlig på Tony Nhleko, som putta i Stavanger.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 18 mai 06, 11:01
Endret: 18 mai 06, 11:02
Opprinnelig postet av Espen
Jeg så nettopp sammendraget av  Viking - Sandefjord på FXT.no. Sandefjord hadde fett med sjanser, og så ut til å skape dobbelt så mye på bortebane som det FFK har klart hittil i år. Tror det blir desto tøffere å møte dem hjemme. Her får vi ingenting gratis. Pass særlig på Tony Nhleko, som putta i Stavanger.


Nhleko spiller jo for viking, så han blir det ikke noe stress å passe på i sandefjord som tråden er om.. Se heller opp for tegstrøm..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 mai 06, 11:02
Nhleko blir vel ikke farlig i denna kampen siden han spiller for viking. Men Tegstrøm er heller ikke dårlig og han spiller for Sandefjord

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 mai 06, 11:19
Mikael Andersson fikk sitt tredje gule kort mot viking og må stå over mot oss. Han ligger på 25 plass på vg børsen og har vært viktig for Sandefjord så langt i sesongen. Det er jo positivt da..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mai 06, 14:33
Opprinnelig postet av DeKjök
Sandefjord blir ihvertfall ikke walkover og siden det er ett av laga FFK MÅ legge bak seg på tabellen så må også FFK gjøre sin del av jobben selv. 3 poeng borte her er gull verdt! Når nå FFK ser hva de fikk ut mot Enga og Stabæk så bør de snart begynne å stole såpass på egne ferdigheter at de går ut hardt mot Sandefjord også. Har dog en ekkel følelse her som sikkert henger sammen med div oppgjør mot dem i 1 div.


Husker med gru de oppgjøra der ja. Tap 1-3 begge gangene.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 18 mai 06, 14:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
om Ramberg ikke har blitt pappa så tror jeg ikke han blir med til sandefjord...   
Så har vi jævlig uflaks.. Husker dere han som dommer i Ham/kam mot FFK . vi for han igjen

Dommere:
Hoveddommer:  Alapnes, Øyvind
Assistentdommer:  Borgan, Ole Hermann
Assistentdommer:  Havig, Øystein
Observatør:  Skjervold, Jon E.
4.dommer:  Johansen, Anders
NFF-delegat:  Nilsen, Bjørn Einar


Veldig du har hengt deg opp i hvem som skal lede kampene våre da. Du kommer med dette hver gang.



Er det Barcelona drakt linjedommeren?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mai 06, 15:01
Opprinnelig postet av Jepmaster
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
om Ramberg ikke har blitt pappa så tror jeg ikke han blir med til sandefjord...   
Så har vi jævlig uflaks.. Husker dere han som dommer i Ham/kam mot FFK . vi for han igjen

Dommere:
Hoveddommer:  Alapnes, Øyvind
Assistentdommer:  Borgan, Ole Hermann
Assistentdommer:  Havig, Øystein
Observatør:  Skjervold, Jon E.
4.dommer:  Johansen, Anders
NFF-delegat:  Nilsen, Bjørn Einar


Veldig du har hengt deg opp i hvem som skal lede kampene våre da. Du kommer med dette hver gang.



Er det Barcelona drakt linjedommeren?


Ser sånn ut. Men han tør nok ikke ha på seg den nå, for da blir han mobba.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 mai 06, 15:31
Ja, det er vel bare å lære seg noen Barca-sanger det?? :)

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 mai 06, 15:56
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av DeKjök
Sandefjord blir ihvertfall ikke walkover og siden det er ett av laga FFK MÅ legge bak seg på tabellen så må også FFK gjøre sin del av jobben selv. 3 poeng borte her er gull verdt! Når nå FFK ser hva de fikk ut mot Enga og Stabæk så bør de snart begynne å stole såpass på egne ferdigheter at de går ut hardt mot Sandefjord også. Har dog en ekkel følelse her som sikkert henger sammen med div oppgjør mot dem i 1 div.


Husker med gru de oppgjøra der ja. Tap 1-3 begge gangene.


Jepp, tenkte også på det der, har ikke akkurat hatt taket på Sandefjord men en gang må det snu også.
Også får vi så fin plass på stadion der og, husk kikkert.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 18 mai 06, 17:17
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Espen
Jeg så nettopp sammendraget av  Viking - Sandefjord på FXT.no. Sandefjord hadde fett med sjanser, og så ut til å skape dobbelt så mye på bortebane som det FFK har klart hittil i år. Tror det blir desto tøffere å møte dem hjemme. Her får vi ingenting gratis. Pass særlig på Tony Nhleko, som putta i Stavanger.


Nhleko spiller jo for viking, så han blir det ikke noe stress å passe på i sandefjord som tråden er om.. Se heller opp for tegstrøm..


  Ehhh.... rødme..... (gulp) gikk litt fort i svingene der, gitt.... Vi får passe oss for Nhleko i neste Viking-kamp, da...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f