Husk meg
Brukernavn
Passord

Speakeren på Fredrikstad Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 mai 06, 17:56
Endret: 21 mai 06, 14:55
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Det er noe som er pålagt fra forbundets side å informere om på Fredrikstad stadion

Ja da skjønnte det, syns branninnstruksen er litt vel enkel bare...

Rømningsveier ja, ut på banen eller ut av Stadion. Er det så mange andre steder å gå ?? Sier seg jo selv det. Kanskje man skal gå på dass når det brenner ??

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 21 mai 06, 14:52
Endret: 21 mai 06, 14:55
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Det er noe som er pålagt fra forbundets side å informere om på Fredrikstad stadion

Ja da skjønnte det, syns branninnstruksen er litt vel enkel bare...

sant nok, ved en krise situasjon er rømningsveiene ut av stadion eller inn på banen.....  flott, jeg som trodde jeg skulle klatret opp i luften....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 22 mai 06, 15:35
Når det er sagt, så skal det vel mye til for at det skal begynne å brenne i/på Fredrikstad Stadion...er vel stort sett betong......

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 mai 06, 00:50
Opprinnelig postet av Oslo
Når det er sagt, så skal det vel mye til for at det skal begynne å brenne i/på Fredrikstad Stadion...er vel stort sett betong......

kan jo ta fyr i gressvik tribuna eller i setene da, men hvis folk ser at det brenner i setene, så håper jeg fok er såpass smarte at de ikke bare står der å venter...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 23 mai 06, 08:36
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Oslo

kan jo ta fyr i gressvik tribuna eller i setene da, men hvis folk ser at det brenner i setene, så håper jeg fok er såpass smarte at de ikke bare står der å venter...

Hvis et pølsepapir skulle tatt fyr og spredd seg til hele søppeldunken og det oppstår en krise situasjon, ..da graver jeg meg ned borteved klokkesvingen i mellom banen og tribunen.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 mai 06, 17:22
Opprinnelig postet av A.Scheie
er enig i NOE av det som skrives, men langt ifra alt. For eksempel var det en del av oss (som ikke følger heier på Leeds i Championship, Jonek) som hadde stor interesse av resultatene i Premier League. Når det gjelder andre resultater i Norge så er det også mange av oss som liker å høre dem.

Når det gjelder resultater fra England, så er det unødvendig å opplyse om disse. Rundt omkring på Stadion sitter det nemlig mange som gleder seg til å komme hjem og se kampen de har tatt opp med sitt engelske favorittlag, og det gjerne uten å vite hvordan det endte!

Siden disse resultatene har null og niks med FFK å gjøre, og folk ikke har vondt av å vente et par timer med å finne ut hvordan det endte med disse, så ville jeg fjernet dem helt fra Speakers opplysninger.

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 mai 06, 17:48

Til dere som ikke vet, han er Radio Fredrikstads nye sjef, eller radio leder. Han har tatt over jobben til Tobben. Synes det er rart at han kan jobbe som leder og samtidig være speaker for FFK og Stjernen, blir vel ikke kristiske spørsmålene fra hans side der i gården

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mai 06, 18:20
Opprinnelig postet av Patrioten

Til dere som ikke vet, han er Radio Fredrikstads nye sjef, eller radio leder. Han har tatt over jobben til Tobben. Synes det er rart at han kan jobbe som leder og samtidig være speaker for FFK og Stjernen, blir vel ikke kristiske spørsmålene fra hans side der i gården

Jeg skjønner ikke problemstillingen. Thomas Arntsen har vært speaker på Stadion og i Stjernehallen i en årrekke og samtidig vært journalist i Fredriksstad Blad (riktignok ikke så mye om FFK/Stjernen). Det er også en stund siden han startet i Radio Fredrikstad og har hatt mange intervjuer knyttet til FFK der. Jeg ser ikke hvorfor det skal være noen problemer knyttet til det at han samtidig leser opp spillernavn og målscorere på Stadion en søndagkveld hver fjortende dag. Dette er å konstruere en problemstilling som ikke har livets rett.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23