Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Stabæk 16. mai

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 mai 06, 20:57
ÅÅÅÅ!!! Det var så deilig med seier. Unødvendig at Stabæk fikk den nettkjenninga, men det blir en bagatell nå. Nå blir det plankekjøring mot Sandefjord og Tromsø. Jeg syns så synd på Tarik. Han er så utrolig god, men han får ikke scora! Du får det til en dag Tarik, bare vent! Alle (med unntak) av Tronseth briljerte i dag. 3 poeng!!!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 mai 06, 22:01
Fy fader så deilig! Jævelig viktig seier idag folkens! 


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 mai 06, 22:33
Syns at Rajo og Hans Erik utmerker seg i dag, begge spiller meget godt. West og Tarik var også veldig farlige på kontringer. Litt skuffa over Simen, mener han bør spille bedre... Og veldig skuffa over Are.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 22:42
Jeg er stor fornøyd med spillrene å kampen...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 22:49
Opprinnelig postet av Scout
ÅÅÅÅ!!! Det var så deilig med seier. Unødvendig at Stabæk fikk den nettkjenninga, men det blir en bagatell nå. Nå blir det plankekjøring mot Sandefjord og Tromsø. Jeg syns så synd på Tarik. Han er så utrolig god, men han får ikke scora! Du får det til en dag Tarik, bare vent! Alle (med unntak) av Tronseth briljerte i dag. 3 poeng!!!


Nå får du se å roe deg ned. Plankekjøring du meg i æslet. Det er sånn holdning jeg ikke vil vi skal ha. Det ser ut til å smitte over på spillerne det. Etter en seier, og så er det full fart med et tap igjen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 mai 06, 22:50
Gratulerer FFK med en flott, fortjent seier.
Enig at Raio & Hans Erik storspilte, og det var flott å se samarbeidet mellom Tarik & West til tider.
Tarik blir en storspiller. Dersom mulig tegn 5 års kontrakt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 22:51
Opprinnelig postet av ffkmufc
Syns at Rajo og Hans Erik utmerker seg i dag, begge spiller meget godt. West og Tarik var også veldig farlige på kontringer. Litt skuffa over Simen, mener han bør spille bedre... Og veldig skuffa over Are.


Ærlig talt så synes jeg Ramberg var mindre bra i 1.omgang, men at han tok seg opp stort i 2. Ble overraska at han fikk bestemannsprisen.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 16 mai 06, 23:20
Helt enig i at Ramberg var mindre god i 1 omgang! Tok seg riktignok opp i 2 omgang, men absolutt ikke vår beste!! Raio var som vanlig helt KONGE bak og foran var Tarik meget god! Siden det virker som om dem ville la en annen få gleden av å bli kåret til banens beste burde det definitivt vært Tarik! Den oppmuntringen hadde han fortjent!

Å ramberg må lære seg å SKYTE!! Særlig når pasningene foran mål alltid blir surra bort likevel!
Å en ting til, jeg savner Bora...... Are holder desverre langt ifra nivået hans!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 23:28
Opprinnelig postet av frekkrik
Helt enig i at Ramberg var mindre god i 1 omgang! Tok seg riktignok opp i 2 omgang, men absolutt ikke vår beste!! Raio var som vanlig helt KONGE bak og foran var Tarik meget god! Siden det virker som om dem ville la en annen få gleden av å bli kåret til banens beste burde det definitivt vært Tarik! Den oppmuntringen hadde han fortjent!

Å ramberg må lære seg å SKYTE!! Særlig når pasningene foran mål alltid blir surra bort likevel!
Å en ting til, jeg savner Bora...... Are holder desverre langt ifra nivået hans!


Fikk ikke Ramberg bestemannsprisen i forrige hjemmekamp å da ?? Jeg synes Raijo har vært best i begge 2 jeg.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 16 mai 06, 23:30
Mener vel ganske sikkert at det var Raio som fikk den ist å! Hvis ikke hadde det vært enda mer tragisk, for han kledde jo av engaspillerne!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 mai 06, 23:30
Tarik var god han og synd han ikke får nettkjenning. Men jeg så kampen på TV og det er Toth som er den helt store fremme idag. Han serverer også to utrolig fine pass til West som scorer på den ene og det er han som legger ut i feltet igjen når Tarik nesten brasser imål. Toth fikk også i tillegg til Tarik mye skryt fra kommentatorene. I tillegg må Sørli trekkes frem. FFK burde vunnet mye mer enn 2-1 idag og det er Tariks mål som mangler samt at Toth burde satt ett. Uansett, plankekjøring mot Sandefjord blir det ihvertfall ikke. Sandefjord er gode og burde slått Viking borte idag.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 16 mai 06, 23:33
Er igrunn en fæn av Ramberg og synes han varter opp med teknisk finspill rett som det er, men 1. omgangen var ikke helt toppers fra hans side. Kom seg veldig i 2.omgang da. 
Synes også bb burde vært Tarik. Er en fryd å se den gutten spelle foppal.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 16 mai 06, 23:35

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 23:36
Opprinnelig postet av frekkrik
Mener vel ganske sikkert at det var Raio som fikk den ist å! Hvis ikke hadde det vært enda mer tragisk, for han kledde jo av engaspillerne!


Er rimelig sikker på at Raijo ikke fikk den sist. Jeg var sikker på at han skulle få den nemlig. Og ble overraska at han ikke fikk den.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 23:41
Opprinnelig postet av smarkuss

Her er Fotballmagasinets versjon av kampen:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3129&title=Fredrikstad_valset_opp_med_Stabæk

 

 

 



De kårer Tarik til banens beste. Og ++ til Ramberg og Sørlie.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 mai 06, 23:46
En oppløftende kamp fra FFK. Det viser at de kan hvis de vil. Strålende og morsom angrepsfotball. Greit nok at da kan det røyne på det defensive. Men underholdningsverdien kan ingen klage på når det går slik på skinner som det gjorde i dag.
All honnør til "guttane"!!  Ingen under par i dag. Alle gode. Vil helst ikke fremheve noen, men ønsker å trekke frem Sørlie som virkelig vet å slå tilbake. Håper Klubben vet å verdsette innsatsen hans. Tenker da på en mer åpen kommunikasjon rundt hans situasjon i klubben.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 23:49
Opprinnelig postet av aavdst
En oppløftende kamp fra FFK. Det viser at de kan hvis de vil. Strålende og morsom angrepsfotball. Greit nok at da kan det røyne på det defensive. Men underholdningsverdien kan ingen klage på når det går slik på skinner som det gjorde i dag.
All honnør til "guttane"!!  Ingen under par i dag. Alle gode. Vil helst ikke fremheve noen, men ønsker å trekke frem Sørlie som virkelig vet å slå tilbake. Håper Klubben vet å verdsette innsatsen hans. Tenker da på en mer åpen kommunikasjon rundt hans situasjon i klubben.


Det er visst ikke alle som er enig med deg her inne. Noen synes Are Tronseth surra no grådig. Det synes ikke jeg.

Ellers moro med moroklumpen Sørlie.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 mai 06, 00:05
Endret: 17 mai 06, 00:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av frekkrik
Mener vel ganske sikkert at det var Raio som fikk den ist å! Hvis ikke hadde det vært enda mer tragisk, for han kledde jo av engaspillerne!


Er rimelig sikker på at Raijo ikke fikk den sist. Jeg var sikker på at han skulle få den nemlig. Og ble overraska at han ikke fikk den.

Raio ble kåret til FFKs beste spiller mot Vålerenga. Det samme ble han i bortekampen mot Start.

---------------------------

Ære være Plankebyen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 06, 00:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av smarkuss

Her er Fotballmagasinets versjon av kampen:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3129&title=Fredrikstad_valset_opp_med_Stabæk

 

 

 



De kårer Tarik til banens beste. Og ++ til Ramberg og Sørlie.


hmm... enig med de der ja =) GRATULERE ALLE FFK FANS MED 3 POENG IDAG
Samtidig syntes jeg PH gjorde nok en god innsats idag, jeg sto i Klokkesvingen idag, siden jeg måtte gått alene hvis jeg sto i haugen, og de lagde lyd fra seg altså.. Så Zoran på mils avstand, han er god ass 
Var imponert idag, oghåper det samme skjer mot Sandefjord, men man skal aldri si aldri...Vi kan ta vår første trepoenger borte på Søndag =) Grattis folkens, og Grattis til Tarik som ble kåret til banens beste, og god 17 mai

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 17 mai 06, 00:50
Opprinnelig postet av smarkuss

Her er Fotballmagasinets versjon av kampen:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=3129&title=Fredrikstad_valset_opp_med_Stabæk

 

 

 


Grådig glad i uttrykket "Klinker til" han som skrev der...hele seks ganger faktisk.

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3