Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Stabæk 16. mai

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 mai 06, 23:44
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion
Henter FFK Vidar Martinsen, da er ikke jeg FFKsupporter lenger, det er den værste klysa jeg vet om... Kan godt hende det endrer seg etterhvert hvis han signerer, og viser seg å være god, men hittil liker jeg han ikke
pass deg for slike ord    tenk å forlate FFK da


Har du i det hele tatt vært i nærheten av Vidar Martinsen?
Jeg har kun snakket med ham en gang, hvor jeg hadde forvillet meg på en mossetrening i Øatfoldhallen, og VM slet med en skade, og derfor hadde anledning til å snakke. 
Mitt inntrykk etter den samtalen var at han var en usedvanlig hyggelig og jordnær type, som jeg tror hadde passet utmerket inn i FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 mai 06, 23:53
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion
Henter FFK Vidar Martinsen, da er ikke jeg FFKsupporter lenger, det er den værste klysa jeg vet om... Kan godt hende det endrer seg etterhvert hvis han signerer, og viser seg å være god, men hittil liker jeg han ikke
pass deg for slike ord    tenk å forlate FFK da


Har du i det hele tatt vært i nærheten av Vidar Martinsen?
Jeg har kun snakket med ham en gang, hvor jeg hadde forvillet meg på en mossetrening i Øatfoldhallen, og VM slet med en skade, og derfor hadde anledning til å snakke. 
Mitt inntrykk etter den samtalen var at han var en usedvanlig hyggelig og jordnær type, som jeg tror hadde passet utmerket inn i FFK.


Jeg har fått det fra en eller annen dust som har snakka med VM, og som sa det til meg, jeg selv vet ikke hvordan VM er, har sett en kamp hvor han ikke spilte så bra og det var mot Molde, hvor alle spilte elendig. Dersom Moss er villig til å selge, og han vilig til å signere, vil jeg stå sammen med Plankehaugen og klappe for han, og juble for han det vil jeg. Men jeg er litt skeptisk, var også det da FFK henta Bertelsen. Jeg selv ser nå at det var idiotisk av meg å kalle Vidar for klyse, og gå fra klubben når hen kommer. Jeg vil i ettertid tenke før jeg skriver, og trekker tilbake uttalesene mine som jeg sa tidligere, og tror heller på dere som kjenner VM og sier han er god... Beklager det var feil å høre på hva han dusten sa om at VM var en klyse, og det var feil av meg å uttale meg om han ettersom jeg ikke kjenner han, så derfor tar jeg selvkritikk og trekker tilbake utalesene mine

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 mai 06, 10:30
Imponerende! Det er ikke alltid så lett å se / innrømme at man har tatt feil. "Cudoz" til deg for det innlegget SirLion!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 mai 06, 11:00
Er vel mer enig med dem som hevder at så lenge vi kun henter 1 divisjonsspillere, blir vi et 1 divisjonslag. Vi har nok stallfyll, vi trenger toppspillere. FFK som klubb har ikke råd til å la være.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


zaizaizai

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 nov 05
Innlegg: 9

Lagt til: 16 mai 06, 12:09

Er det mulig å komme på kampen uten å ha bestillt billetter til denne.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 mai 06, 12:11
Tilbake til utgangspunktet.
FFK -Stabæk i dag.

En ting er sikkert FFK trenger orden på forsvaret, spesielt  midtforsvaret.
Personlig er jeg av den formening at Bora bør trekkes inn i varmen igjen, dersom han er skadefri.
Selv om Bora var svak mot Kamma tror jeg fortsatt at han vil heve seg igjen, og at hans rutine kan bli avgjørende idag.

Framover på banen er FFK avhengig at skippertak mentalitet kommer fram igjen, slik at de blir istand til å gjennomføre en kamp med høyt press. 

Ser faktisk på kampen i dag som en meget viktig kamp, kanskje sesongens viktigste.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 mai 06, 12:21
Noen som vet hvem som blir reservekeeper i dag? Regner ikke med at klubben er så naive at man stiller uten keeper på benken i tilfelle skade/rødt kort på Sørlie?

Men da får vi kanskje se Bjørkøy eller Peters som keepere også, er vel bare det som mangler for de to.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 12:25
Opprinnelig postet av Costanza
Noen som vet hvem som blir reservekeeper i dag? Regner ikke med at klubben er så naive at man stiller uten keeper på benken i tilfelle skade/rødt kort på Sørlie?

Men da får vi kanskje se Bjørkøy eller Peters som keepere også, er vel bare det som mangler for de to.

har jo jerry knutsson

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 12:28
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
Noen som vet hvem som blir reservekeeper i dag? Regner ikke med at klubben er så naive at man stiller uten keeper på benken i tilfelle skade/rødt kort på Sørlie?

Men da får vi kanskje se Bjørkøy eller Peters som keepere også, er vel bare det som mangler for de to.

har jo jerry knutsson


Vi skal liksom prøve å vinne denne kampen og da.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 16 mai 06, 12:32
Mener man bør stille med dette laget idag:


Rami (Steinar)
Pål
Bora
Raio
Berti

Brenne
Bjørkøy
Ramberg

Kvisvik
Tarik
Toth

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 mai 06, 12:33
Laget er jo allerede tatt ut...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 12:35
Rune.. jeg gir opp føre kampen begynner jeg se              hehe

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 12:40
Opprinnelig postet av keiko99
Rune.. jeg gir opp føre kampen begynner jeg se              hehe


Jeg gir ikke opp før slaget er tapt. Vi kan slå alle lag med innsats. Så jevn er fotballen blitt. Men så var det det med stabiliteten da ??

frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 16 mai 06, 15:56
i dag trener vi en seier for å henge med...men stabæk er ikke noe dårli lag det,så jeg tror det blir tøft i dag!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 16:03
Sist vi spilte 16.mai kamp endte det 3-3 ( mot Sogndal i 2004 ). 10399 var det på tribunen den gang. Greier vi å slå det nå ??

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 mai 06, 16:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Sist vi spilte 16.mai kamp endte det 3-3 ( mot Sogndal i 2004 ). 10399 var det på tribunen den gang. Greier vi å slå det nå ??


NEI!!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 mai 06, 16:12
sist vi spilte 16 mai kamp endte det 0-0 mot vif på ullevål, og året før der spilte vi 3-3 mot sogndal, får håpe vi fortsetter trenden med poeng i 16 mai kampen, men blir tøfft, jeg må si at jeg faktisk er litt i tvil om vi klarer det nå, men med innsatts og tæl og vilje, og med spill som mot vif, så tror jeg vi har en fair sjanse....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 16 mai 06, 16:12
Må si jeg er utrolig spent i dag. Helt enig med dem som mener dette blir en nøkkelkamp. FFK-Stabæk handler om mye mer enn 3 poeng - det handler om selvfølelsen til spillerne og laget.

Selv om vi har vært et bunnlag poengmessig omtrent helt fra starten i år, så har det jo vært mye bra innsats (Brann, Viking, VIF). Dette har sikkert hjulpet spillerne til å beholde trua.

Etter den begredelige Molde-kampen har spillerne sjansen til å bevise overfor seg selv at de duger til noe bedre. Men spiller de dårlig og taper, tror jeg følelsen av å være et bunnlag også spillemessig virkelig begynner å feste seg. Da kommer de negative tankene og krisestemningen, noe som kan komme til å prege innsatsen også i de neste kampene.

Et tap i dag kan bli starten på noe riktig ille. Her handler det om å spille på seg selvtillit igjen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 16:17
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
sist vi spilte 16 mai kamp endte det 0-0 mot vif på ullevål, og året før der spilte vi 3-3 mot sogndal, får håpe vi fortsetter trenden med poeng i 16 mai kampen, men blir tøfft, jeg må si at jeg faktisk er litt i tvil om vi klarer det nå, men med innsatts og tæl og vilje, og med spill som mot vif, så tror jeg vi har en fair sjanse....


Slutt å pirk. 16.mai kamper spilles hvert år. Du så godt at jeg mente på Stadion.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mai 06, 18:15
Endret: 16 mai 06, 18:17
Ikke en dritt med FFK - Stabæk å gjøre, men Olof Hviden Watson har scoret for Odd mot Rosenborg. Ser ut som han har fått tid av Sandstø og blir satset på.

Det som derimot har mye med FFK å gjøre er at West har scoret

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340