Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Stabæk 16. mai

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 mai 06, 12:27
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror ikke Bora får spille. Synes at man skal stille med samme lag som mot Molde. Eventuelt med Ramberg i stedet for Røn. På hjemmebane bør det funke å presse motstanderen høyt, samt å utnytte farten til kantene.


Er litt usikker på Bora jeg også, men Bora bør få sjansene sine han som alle andre... men lagoppstillingen jeg har satt opp er altså det jeg håper da

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


mortimer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 12

Lagt til: 15 mai 06, 12:30
Vi er noen stabæksupportere som kommer allerede ikveld for å sette byen på hodet.

Tips om utesteder???

På forhånd takk.

---------------------------

Forza de blaa


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 15 mai 06, 12:57
Opprinnelig postet av mortimer
Vi er noen stabæksupportere som kommer allerede ikveld for å sette byen på hodet.

Tips om utesteder???

På forhånd takk.



Vil på sterkeste anbefale Olavs pub på Greåker 


Det er vel forsåvidt ikke så vanskelig å sette byen på hodet en mandagskveld......
Prøv brygga...

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 mai 06, 13:10
Opprinnelig postet av mortimer
Vi er noen stabæksupportere som kommer allerede ikveld for å sette byen på hodet.

Tips om utesteder???

På forhånd takk.


Er vel egentlig bare å finne brygga, så har dere i grunn kommet riktig sted. Sitter det to folk det ene stedet og 300 det andre, så vet dere hvilke sted som er best

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 mai 06, 13:54
Jeg tror Stabæk skaper en helt annen kamp enn Molde. Stabæk forsøker å spille fotball, og vi spiller helt utrolig mye bedre mot lag som forsøker å slå oss med eget spill.

Jeg blir meget overraska hvis det ikke blir en veldig jevn kamp som kan tippe begge veier.

Hvis vi nå kunne få littegranne flyt og rytme framover!!! West har vært langt under pari, men det er kanskje mest midtbanens skyld, siden oppspillene alltid kommer på feil tidspunkt. Det er rett og slett ingen mening å slå en ball inn i bakrommet hvis det bare er ti meter mellom firern og seksten, da må man gjøre noe annet, forsøke med en cross, få kula helt ut på vingene osv.

Vår offensive midtbane har ikke akkurat overbevist så langt iår, men det bor mye der, og med littegrann "rull" så kan vi score mye mål.

Nannskog og Gunnarson må følges opp litt ekstra. Vi skal ikke være redde for å trille litt ball for å få opp Stabæk for så å slå inn i bakrommet mot våre hurtige spisser.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 mai 06, 14:04
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg tror Stabæk skaper en helt annen kamp enn Molde. Stabæk forsøker å spille fotball, og vi spiller helt utrolig mye bedre mot lag som forsøker å slå oss med eget spill.

Jeg blir meget overraska hvis det ikke blir en veldig jevn kamp som kan tippe begge veier.

Hvis vi nå kunne få littegranne flyt og rytme framover!!! West har vært langt under pari, men det er kanskje mest midtbanens skyld, siden oppspillene alltid kommer på feil tidspunkt. Det er rett og slett ingen mening å slå en ball inn i bakrommet hvis det bare er ti meter mellom firern og seksten, da må man gjøre noe annet, forsøke med en cross, få kula helt ut på vingene osv.

Vår offensive midtbane har ikke akkurat overbevist så langt iår, men det bor mye der, og med littegrann "rull" så kan vi score mye mål.

Nannskog og Gunnarson må følges opp litt ekstra. Vi skal ikke være redde for å trille litt ball for å få opp Stabæk for så å slå inn i bakrommet mot våre hurtige spisser.


Jeg har nevnt det mange ganger før. Midtbanen er ankepunktet vårt. De gjør ikke jobben sin i det hele tatt. Dette skal være limet mellom angrep og forsvar. Nå er de ingen av delene ( samme var det i fjor også ). Men her inne jubler de over de midtbanespillerne vi har. Det gjør ikke jeg. De gjør en sånn grei nok jobb men heller ikke mer. Og så er de fornøyd med å ha West på laget. Huffa mei sier jeg at de har skrevet så lang kontrakt men. Når gjorde han en god kamp ?? 2004 ?? Begynner å bli rimelig lenge siden det nå . SEND MEG HELLER EN SOM SCORER MÅL. !!!!!!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 15 mai 06, 16:38
Endret: 15 mai 06, 16:40
                            Shaaban / Sørlie
PAC               Bora                     Raio                Bertelsen  


                Bjørkøy          Brenne        Ramberg   


   Tarik                                                                     West

                                         Hoås


La Tarik og west jobbe maks i 1. omgang og trøtte ut Stabæk (og seg selv evt.). I pausen bytte ut ihvertfall West og Hoås, så få inn Kvisvik og Toth, kanskje har det da åpnet seg opp litt mer plass for fine pasninger fra Kvisvik inn til Toth.
Har tro på at Hoås gjør seg godt sammen med to raske spisser, han klarer å holde på ballen en stund og evt. drible seg forbi en og annen, så kan West og Tarik komme på løp. Synes også Hoås har evnen til å komme med en del kreative pasninger. Kan kjøre f.eks. Tarik og Toth på topp i 2. omgang med Kvisvik i midtbanen i 4-4-2 eller 4-3-1-2 med Kvisvik som "1".
Får vi det til å sitte tror jeg vi kan få et slagkraftig lag om bare innsatsen holder seg. Synes ikke det så ut som noen hadde lyst til å jobbe verken med eller for ballen i kampene mot Ham-Kam og Molde.
Har tro på festdag i morgen!
Synes forøvrig også det funker bra med West og Tarik sammen når de bytter plass innimellom som de har gjort tidvis i år. Klarer seg innimellom bedre med en annen forsvarer.

                                      

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 mai 06, 17:14
Endret: 15 mai 06, 17:17

Her er laget til i morgen

 

Rami/Steinar er ikke klart enda
Pål
Are
Raio
Trond
Hans
Simen
John
Tarik
Brian
Toth

Lurer på hva galt Bora har gjort siden han ikke får spille i morgen, for så dårlig som Are spilte mot Molde, skulle man vel tro at han ble vraket. Bora er nok historie i klubben, blir kanskje solgt i løpet av sommeren, Eggen har jo også sagt at de ser etter en ny stopper, tråkig men sant, Bora er ferdig.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 15 mai 06, 17:19
Hva er det for noe mellom trenerne og Bora da? Skjønner ingenting jeg...så han fikk en smell mot Kvik Halden, håper i det lengste at det er det som gjør at han ikke spiller...men tror desverre det ligger noe annet bak.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 mai 06, 18:49
Bora Zivkovic, Bora Zivkovic, Bora Zivkovic..... Synger den sangen jeg nå...
Tronseth mener jeg startet best de fire - fem første kampene, så begynte han å falle i kvalitet... Syntes Bora bør få sjansen imorgen eter at Tronseth hadde en elendig dag i Molde... Bora hadde EN sånn kmp som Tronseth hadde mot Molde, og ble satt på benken, mens Tronseth fortsetter... Håper at Eggen endrer mening og at Bora / Raio vil spille,og Sørlie står i mål....
STÅ PÅ BORA sier jeg!!

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 mai 06, 20:43
Moss Avis bekrefter assistenttrener Per Morten Haugen at FFK er interessert i Fabien Vidalon. Haugen, som var på Melløs for å se franskmannen spille mot Haugesund, sier også at FFK fortsatt er interessert i Vidar Martinsen.
Haugen sier at klubben foreløpig kun er i en orienteringsfase, men mye tyder på at FFK kommer til å intensivere jakten på forsterkninger.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 15 mai 06, 21:38
Hva angår Bora får han etter mitt syn den behandlingen han fortjener. Det sier veldig mye om en spiller som gir bort kapteinsbindet når han blir satt rettmessig på benken. Hadde han hatt riktig innstilling hadde han latt visekapteinen ha dette bindet på lån og kriget seg tilbake i troppen. 

Tror stopperne våre skal få det tøft mot de to heteste spissene i ligaen, men bare de får stoppet kjeften på den klysete svensken er jeg fornøyd bare det blir seier. Er vel på tide og heve innsatsen litt nå, i beste jojo lagånd. Det som er helvete, er at alle ser ut til å ha en møkkadag på likt...

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 06, 22:36
Det er en ting jeg lurer på... Hvorfor kunne det ikke kommet en artist eller sånt som F.eks. da brann spiller i bergen kommer  det jo som regel  kjente artister fra bergen og synger for og sammen med brann fansen.. syns det hadde vært stilig og kopiert slik forand hjemme kamper

Til Ido form klyster.. Jeg er enig meg deg og regner med at bora forvinner når vinduet åpner for vi kommer til å hente flere i forsvaret sikkert stopper som VM...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 mai 06, 22:43
Henter FFK Vidar Martinsen, da er ikke jeg FFKsupporter lenger, det er den værste klysa jeg vet om... Kan godt hende det endrer seg etterhvert hvis han signerer, og viser seg å være god, men hittil liker jeg han ikke

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 15 mai 06, 23:11
Endret: 15 mai 06, 23:12
Opprinnelig postet av SirLion
Henter FFK Vidar Martinsen, da er ikke jeg FFKsupporter lenger, det er den værste klysa jeg vet om... Kan godt hende det endrer seg etterhvert hvis han signerer, og viser seg å være god, men hittil liker jeg han ikke

Synd.. Du er nok litt av en supporter om du dropper klubben av den grunn. Ville nok vært et stort tap. Kjenner Vidar personlig og kan skrive under på at er det noe han ikke er, så er det klysete. Derimot er han en god fotballspiller og en humørspreder av rang.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 06, 23:16
Opprinnelig postet av SirLion
Henter FFK Vidar Martinsen, da er ikke jeg FFKsupporter lenger, det er den værste klysa jeg vet om... Kan godt hende det endrer seg etterhvert hvis han signerer, og viser seg å være god, men hittil liker jeg han ikke
pass deg for slike ord    tenk å forlate FFK da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 mai 06, 23:16
Vidar Martinsen er en kjernekar som ikke finnes klysete. En real kar utenom det vanlige. Finnes ikke vondt i den kødden :)
Har gått på skole med ham, og spilt på samme lag som han i Råde IL. Han er en bra kar. 
Kan ikke skjønne hvorfor folk kan kalle ham for klyse sånn uten videre. Sinnsykt merkelig av deg SirLion å true med å gå fra klubben barefordi det kan komme en lokal forsvarsguru til laget, samt å kalle noen for klyse uten å kjenne til en..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 mai 06, 23:19
Opprinnelig postet av Shadar
Vidar Martinsen er en kjernekar som ikke finnes klysete. En real kar utenom det vanlige. Finnes ikke vondt i den kødden :)
Har gått på skole med ham, og spilt på samme lag som han i Råde IL. Han er en bra kar. 
Kan ikke skjønne hvorfor folk kan kalle ham for klyse sånn uten videre. Sinnsykt merkelig av deg SirLion å true med å gå fra klubben barefordi det kan komme en lokal forsvarsguru til laget, samt å kalle noen for klyse uten å kjenne til en..


OK da så tok jeg litt i, hvis han er så god som dere mener så skal jeg gi han en sjanse... Skal nok på Melløs og se Moss en gang det året her også, og da håper jeg han spiller, så skal jeg si min vurdering da...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 06, 23:23
hvorfor er han klysete da?  er ikke hans skyld at måzz er en møkkaklubb...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 mai 06, 23:28
Endret: 15 mai 06, 23:36
Opprinnelig postet av Husgutt
hvorfor er han klysete da?  er ikke hans skyld at måzz er en møkkaklubb...


Var litt å ta i åsi klyse, var litt overreagert av meg.. Men er litt skeptisk til at FFK henter 1 divisjonsspillere hele toden, vet bertie slo til, men jeg er bare litt skeptisk, det er vel lov.. tok litt hardt i når jeg sa at jeg ville forlate ffk når han kom, noe jeg ikke vil gjøre... selvfølgelig skal vi supportere støtte laget vårt, samme hva som skjer, og støtte nye spillere og ønske de velkommen, bare jeg som oppfører meg idiotisk..

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340