Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Stabæk 16. mai

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 mai 06, 16:22

Topp mot bunn i tippeligaen for øyeblikket.
Stabæk har vel vist seg å være et mye bedre lag enn "ekspertene" trodde, men i går tapte de årets første poeng på Nadderud. (Uavgjort mot Viking). 
Fredrikstad må heve seg betraktlig fra Moldekampen om vi skal ha noen som helst mulighet. Med 16.mai og feststemt publikum, blir i værtfall jeg skuffet om vi ikke klarer 3 poeng.


---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 mai 06, 16:26
Endret: 14 mai 06, 16:26
En  liten rettelse. Stabæk har vel kun hatt uavgjort i sine fire hjemmekamper? De har altså vært bedre borte enn hjemme til nå, men vi får håpe det snur når det blir folkefest i Fredrikstad...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mai 06, 16:28
godt poeng.. så laget da... Rami,  pac,  are , raio , berti , brenne , tarrek , bjørkøy kvisvik , west og hoås det er mine 11 da..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 06, 16:40
har rami fått disp til å spille?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 06, 16:43
Synes du ikke at flere bør vrakes fra den dårlige kampen mot Molde Keiko?

Er ganske sikker på at Bora kommer inn for Are,  Rami spiller ikke p.g.a VM, Ramberg bør vel få sjansen igjen, kanskje på bekostning av Kvisvik, mens kanskje Kvisvik tar plassen til Tarik.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 mai 06, 17:05
Opprinnelig postet av FFK1903
En  liten rettelse. Stabæk har vel kun hatt uavgjort i sine fire hjemmekamper? De har altså vært bedre borte enn hjemme til nå, men vi får håpe det snur når det blir folkefest i Fredrikstad...


Takk for det. Fatter ikke hvor jeg fikk det fra. TV2 ?)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 06, 17:14
Noen som vet hvor mange billetter det er blitt solgt?

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 mai 06, 17:52
Endret: 14 mai 06, 17:53
Opprinnelig postet av Husgutt
har rami fått disp til å spille?


Lurer på detta selv, har vel ikke kommet med noe svar ennå?? Hvem sitter såfall på benken som reservekeeper hvis Shaaban ikke for lov?? Staw er vel uaktuell, og de regna ikke med å få inn noen nye før kampen til tirsdag!! 
hmmm. Hva skjer hvis sørlie blir skadet eller får det røde kortet i løpet av kampen..??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 06, 18:15
Endret: 14 mai 06, 18:15
 Lasse er i trening

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 mai 06, 18:16
Opprinnelig postet av Patrioten
 Lasse er i trening



Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 mai 06, 18:51
Stabæk blir null problem å ta. Når det forpu***e rikmannslaget kommer hit blir dem så redda for oss "bønda" på tribunen at de slipper inn hele 3 mål. 3-0 til FFK og storslått 16. mai feiring i plakebyen!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mai 06, 19:15
Opprinnelig postet av Husgutt
har rami fått disp til å spille?
satser på det.. Ellers kommer det ikke som en bombe at hukommelsen min ikke er den beste

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 06, 20:53
Opprinnelig postet av Patrioten
 Lasse er i trening


Det er langt fra å være i trening, til å være kampklar.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 06, 02:48
Blir nok steinar.. har troa på at han viser seg  fra sin beste side

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 mai 06, 07:46
Har trua på seier igjen i morra! Håper vi går ut i mere 4 4 2 nå som kvisvik er tilbake. Jeg håper og trur at bora er tilbake igjen. Også ramberg og brenne sentralt med kvisvik og bjørkøy på kanta. Helt på topp mener jeg Hoås bør spille med west. Det var vel et godt tegn for Hoås at han ikke spillte FFK2 kampen igår.

frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 15 mai 06, 09:57

fredrikstad må være kjerpa mot stabæk,hvis ikke blir det nytt tap,stabæk har overasket i år,så det blir ingen lett kamp.....


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 mai 06, 12:11
Endret: 15 mai 06, 12:13
Opprinnelig postet av ffkmufc
Har trua på seier igjen i morra! Håper vi går ut i mere 4 4 2 nå som kvisvik er tilbake. Jeg håper og trur at bora er tilbake igjen. Også ramberg og brenne sentralt med kvisvik og bjørkøy på kanta. Helt på topp mener jeg Hoås bør spille med west. Det var vel et godt tegn for Hoås at han ikke spillte FFK2 kampen igår.


Synes ikke tarik bør settes ut av laget.. Han er vel en av dem som har prestert gjevnt over hittil i sesongen.. Blir vanskelig og spille 4-4-2 med de spillerne vi har, men hvis det skulle skje ville jeg hatt tarik på banen i steden for West..
Men jeg regner med at Eggen går ut i 4-3-3 mot stabæk også..

                              ShaabanSørlie
PAC               Bora                     Raio                Bertelsen  


                Bjørkøy          Brenne        Ramberg   


   Tarik                                                                     Kvisvik

                                         Toth


                                      

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 15 mai 06, 12:16
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av ffkmufc
Har trua på seier igjen i morra! Håper vi går ut i mere 4 4 2 nå som kvisvik er tilbake. Jeg håper og trur at bora er tilbake igjen. Også ramberg og brenne sentralt med kvisvik og bjørkøy på kanta. Helt på topp mener jeg Hoås bør spille med west. Det var vel et godt tegn for Hoås at han ikke spillte FFK2 kampen igår.


Synes ikke tarik bør settes ut av laget.. Han er vel en av dem som har prestert gjevnt over hittil i sesongen.. Blir vanskelig og spille 4-4-2 med de spillerne vi har, men hvis det skulle skje ville jeg hatt tarik på banen i steden for West..
Men jeg regner med at Eggen går ut i 4-3-3 mot stabæk også..

                              ShaabanSørlie
PAC               Bora                     Raio                Bertelsen  


                Bjørkøy          Brenne        Ramberg   


   Tarik                                                                     Kvisvik

                                         Toth


                                      


Støtter denne oppstillingen 100% ! 
Mitt tips: 3 - 1 til FFK.
- MÅ ha seier på hjemmebane mot Stabæk -

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 15 mai 06, 12:19
Tror ikke Bora får spille. Synes at man skal stille med samme lag som mot Molde. Eventuelt med Ramberg i stedet for Røn. På hjemmebane bør det funke å presse motstanderen høyt, samt å utnytte farten til kantene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 15 mai 06, 12:25
Etter hva jeg har lest om matchen i Molde ( så den ikke selv ) så spilte Tronseth laaangt under pari... Dette bør åpne for Bora igjen synes jeg. Hvis ikke det er andre ting som gjør at Bora ikke spiller da??? Noen uoverenstemmelser med trenerteamet etc...- hva vet jeg? Kanskje du som kanogvetalt kan svare på det?

I tillegg er spissene til Stabæk langt mer bevegelige enn de fleste andre spisser i Norge - ikke akkurat noen tanksentere det der. Dette burde borge for å bruke Bora - og ikke Are...

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340