Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 mai 06, 00:12
Endret: 14 mai 06, 00:16
Eggen lover forsterkninger... FFK leter overalt til og med i England, men vil ikke røpe hvem de ser på... 
her er artikkelen: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060514/FFK/105140032/1017

En forsvarssjef skal han hente, jeg for min del håper han henter en forsvarssjef, en midtbanesjef of en spissjef.. hva syntes dere andre? Deilig at Eggen endelig har innsett at vi trenger forsterkninger...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 14 mai 06, 00:24
Vi får håpe det blir forsterkninger da og ikke mer stall fyll.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 mai 06, 00:29
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060514/MFK/105140019/1012

Vær ikke for sikker på at det blir forsterkninger vi henter inn...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 mai 06, 00:32
Dersom KTE har innsett at FFK trenger en"KVALITETS" forsterkning i alle ledd, er det på tide.
Så for vi håpe at han denne gangen mener kvalitet og ikke kvantitet, det flyter det over med.
Uten å nevne navn kan det vises til flere spillere som hevder seg godt på FFK2 eller i cupkamp mot 4.div. lag, men som selvsagt faller totalt gjennom mot TL lag. Mao kvantitet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mai 06, 00:39
Opprinnelig postet av FFK1903
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060514/MFK/105140019/1012

Vær ikke for sikker på at det blir forsterkninger vi henter inn...

Moss har vært flinke til å hente for oss ukjente spillere fra utlandet for en billig penge som har gjort det meget bra i norske klubber senere. Kan nevne f.eks. Rob Friend, Jarrko Wiss, Kasey Wehrman, Patrice Bernier m.fl. Det kan nok hende denne Vidalon også er en meget god spiller. Jeg tipper f.eks. Eggen angrer på at han ikke kjøpte Bernier før TIL snappet ham opp for en billig penge.

Jeg har dog aldri sett Vidalon spille, så skal ikke uttale meg for sikkert om akkurat det. Dessuten har jo Moss nettopp kjøpt ham, og en spiller kan vel ikke bytte klubb to ganger i løpet av ett år...

Vi bør og må nok være litt mer kreative denne gang enn å se til Moss eller Trondheim for å hente fortserkninger. Men enig i at vi trenger en sjef i forsvaret - en kvalitetsspiller ved siden av Piiroja som har litt bedre taktiske egenskaper og er en ledertype. Bora Zivkovic var denne typen, men kan se ut å være på hell i karrieren.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 06, 01:06
Det går jo rykter om at Rio Ferdinan er på kant med Manchester United. Han kunne vel kriga seg til en plass på laget?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 mai 06, 01:10
Joda, de har nok lyktes før, han scoret vel i dag og? Men begynner å gå lei at Eggen kun ser der han har tråkket før etter spillere, selv om Moss sikkert har noen gode spillere, så tviler jeg litt på om den overnevnte fyren er noe for FFK, men det er jo tross alt kun min magefølelse...

Vi kunne trengt en forsvarssjef, men også en skikkelig måltjuv. Se bare hvor godt Stabæk har kommet i gang, og det kun etter scoringer av spissene. Men blir spennende å se hvem som eventuelt dukker opp, akkurat nå er jeg villig til å ønske alle velkommen til klubben.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 06, 01:26
Er egentlig litt lei det der selv. Det ligger vel en viss trygghet hos treneren å vite hva slags typer en drar inn i laget. Det er sikkert derfor. Men man kan jo ikke bare ordne det slik. Trenger et større nedlagsfelt. DvD-kjøpet av Toth er kanskje ikke slik man bør kjøpe spillere heller. 

Men i en liten klubb som FFK, internasjonalt sett, er det begrenset med hva slags spillere man kan få tak i. 
Det mest aktuelle er vel :

-spillere som er "over the hill"
-spillere med lokal forankring og stort hjerte på slutten av karrieren.
-spillere som ikke har slått til etter overgang til større ligaer
-spillere fra andre land som storklubbene ikke har fått øye på ennå (lite sannsynlig)

Sist, men ikke minst, få frem egne talenter, eller enkeltspillere som er "up`n coming". 

Da er jeg mest fan av den siste kategorien, og her er Vidar Martinsen et eksempel da han til en viss grad er talent ennå, og er "up`n coming". Det finnest selvfølgelig flere enn ham, men han skiller seg litt ut.

Kairo

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 mai 06
Innlegg: 4

Lagt til: 14 mai 06, 02:08
Ikke første gang denna fotballklubben her våkner med et rykk langt utpå vårparten og tenker: Å Nei!!! Jeg skulle jo ha kjøpt forsterkninger. Visste det var noe jeg hadde glemt! 

Men forsvarssjef? Hva skjer egentlig med Bora? Først utnevnt til kaptein, så et par litt vanskelige kamper, så er det plutselig gæim åver? Skjønner ingenting av det der jeg. Syns han er sjef nok jeg. Briskeby var vel en glipp bare...

Det jeg savner er flere midtbane og angrepsspillere med Brennes energi og teknikk. Nå virker det som om vi er avhengige av et dårlig fungerende forvar hos motstanderen for i det hele tatt SE farlige ut foran mål.

Bla opp og hent Karadaz!  Så våkner kanskje gode gamle Super Ray igjen også. To fluer - En smekk. Hva er vel tretten mill. i det lange løp? Midtsirkelen på stadion?

---------------------------

Kai-Roger Williamson - Fotball er mer morro enn alt som er kjedelig!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 mai 06, 02:52
Endret: 14 mai 06, 02:54
Enig, dette har skjedd hvert år etter at vi rykka opp i Tippeligaen... Kanskje litt uforskylt første året iom man ikke hadde sett hvordan spillerene taklet TL.. Jeg er litt beskymret for at Eggen sier vi må ha midler utenifra. Hvem kan ha lyst til å finansiere spillere til FFK til mange mill ? Før kunne vi bare banke på døra til Høyli, men den døra tror jeg er boltet og låst...

Men, FFK-fans : husk første linja i signaturen min da

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 mai 06, 10:10
Opprinnelig postet av Kairo
Men forsvarssjef? Hva skjer egentlig med Bora? Først utnevnt til kaptein, så et par litt vanskelige kamper, så er det plutselig gæim åver? Skjønner ingenting av det der jeg. Syns han er sjef nok jeg. Briskeby var vel en glipp bare...

Ja, hva skjer egentlig med Bora? Det er det flere som lurer på...dårligere enn det Tronseth var mot Molde er det jaggu ikke mulig å bli, så synes absolutt Bora bør spille mot Stabæk.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 mai 06, 10:12
Egentlig litt lei av "værhaner" i ledelsen.
Med det mener jeg at de tuter media, suppportere og trolig spillerne øra fulle om at de er gode nok til toppplassering.
Etter en-to gode kamper er spillerne på kvalitetstoppen, mens etter nederlag og når hverdagen begyner å vise seg plutselig snur om. Her trengs forsterkninger.
Hvorfor ikke våkne litt før.

En kan jo spørre om hva som er best for spillerne også, få en realistisk vurdering av seg sjøl og utad, før sesongen  eller bli "slakta" for dårlige holdninger m.m når hverdagen viser seg.

Tror faktisk at stallen til FFK er akkurat så god pr.dato som tabellen viser, håper selvsagt noen plasser høyere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 14 mai 06, 10:25
Hvor mange feilkjøp skal eggen få lov til å gjøre. Det hadde vært interresant å telle opp de kjøpa han har gjort i 1. div og eliteserien som virkelig har levert.
Hadde han ikke han  presset gjennom kjøpet av Raymond , dette mot Drillos ønske, så hadde vi kanskje hatt igjen noen millioner til kjøp.

Det er lite trolig at de som var med i denne poolen ønsker å bidra mer|.

Håper vi kan få en ny trener som skal få gjøre vurderingene om hva vi trenger av nye spillere og som kan vurdere om de har de kvalitetene som trengs.

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 14 mai 06, 10:53

FFK kunne faktisk hatt tippeligaens toppscorer

Veigar Pall Gunnarsson på prøvespill i FFK

Men, men... Ingen vits å gråte over spilt melk...


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 14 mai 06, 11:00
Og Eggen er den eneste som sitter trygt, til tross for at han år etter år stiller med for dårlig lag? Håpløst!

Hvis ikke de strekker økonomien max for å hente inn en GOD spiller i hvert ledd, kommer de til å se på helt andre budsjett tall neste år, det er som kjent ikke like lukrativt å spille i 1 divisjon. Tror også de som støtter FFK økonomisk i krisesituasjoner begynner å bli lei "forsterkningene". Kvisvik har etter fleres mening vist seg å være nummeret inntil penger i dass, og jeg begynner å dele denne meningen. Hjelper ikke hvor morsom man er. Hva med Rune Lange? Visst blir han dyr, men har vi råd til å spare  penger denne gangen også? Har vi i det hele tatt noen jevne kvalitetsspillere? Ikke etter min mening.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 14 mai 06, 11:08
Hvis du kjøper inn en haug med 1 div. spillere får du et 1 div.lag så enkelt er det. Eggen må slutte å tro at han er så god at han klarer å lage gull av gråstein. Brukes de penga FFK har fornuftig kan man holde seg oppe, men da må man handle klokt. Hoås, Wiig, Tronseth, Hornseth, Blixt, Berg og Petersen er vel ikke akkurat tippeligakvalitet. Det må være lurere å hente kvalitet enn kvantitet.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mai 06, 11:20
Opprinnelig postet av palajoha

FFK kunne faktisk hatt tippeligaens toppscorer

Veigar Pall Gunnarsson på prøvespill i FFK

Men, men... Ingen vits å gråte over spilt melk...


Jepp. Og faktisk har begge av de to superspissene til Stabæk vært høyaktuelle for FFK. Vi kunne jo muligens sikret oss Daniel Nannskog da vi var i 1. divisjon: Ny svensk toppspiss til FFK?

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 mai 06, 11:25
Opprinnelig postet av frecjoha
Vi får håpe det blir forsterkninger da og ikke mer stall fyll.


Synes du skal ta bort Nicket ditt frecjjoha!!!

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 06, 11:38
Husket jeg tipset FFK om Nanskog, når han var i utlandet, var det ikke en klubb i Kina han spilte for?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 06, 11:40
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av palajoha

FFK kunne faktisk hatt tippeligaens toppscorer

Veigar Pall Gunnarsson på prøvespill i FFK

Men, men... Ingen vits å gråte over spilt melk...


Jepp. Og faktisk har begge av de to superspissene til Stabæk vært høyaktuelle for FFK. Vi kunne jo muligens sikret oss Daniel Nannskog da vi var i 1. divisjon: Ny svensk toppspiss til FFK?


Leser man igjennom siste linken din så var ikke Nannskog så høyaktuell så det gjør noe. Han var ikke i samtaler med FFK engang.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 10 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24