Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei!!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 00:29
Eggen og FFK vil ha spillere ut:

Lars Blixt  = selges vekk  
-----------------------------------------
Christian Petersen = selges vekk   
---------------------------------------------
Jose Garro = selges vekk/ lei ut  
-----------------------------------------------
Michael Røn = selges vekk eller lei ut
-------------------------------------
Dag Frode Hornseth = selges vekk
---------------------------------------------
Martin Wiig = selges vekk/ lei ut
---------------------------------------------

spillere inn:

Jon Inge Høiland

vidar Martinsen

Fabien Vidalon

vi må ha flere inn da en dem jeg har skrevet opp..  jeg vurderer også kansje bora går i sommer...
 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 mai 06, 06:37
1) Moss vil ikke selge noen. 

2) FFK har så vidt jeg har fått med meg ikke penger til å kjøpe skoa til våre to en gang. 


Derfor: Vær litt kreative i FFK. Tenk hvor mange klubber dere kunne ha hentet spillere fra. Ikke bare MFK.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 mai 06, 06:43
Opprinnelig postet av Bjørnen
1) Moss vil ikke selge noen. 

2) FFK har så vidt jeg har fått med meg ikke penger til å kjøpe skoa til våre to en gang. 


Derfor: Vær litt kreative i FFK. Tenk hvor mange klubber dere kunne ha hentet spillere fra. Ikke bare MFK.


dæven, ikke hver dag jeg kan si meg enig med en mossing, men nå tror jeg at jeg gjør det, finnes spillere som er verdt å ta en titt på i andre klubber en moss ja, helt klart! 

Det at moss ikke vil selge er bare frykten for at FFK skal bli enda besre enn moss en det de allerede er, så det tenker jeg ikke så mye på, men at FFK ikke har råd er en annen ting, er jo helt sant, har jo ikke ei krone, og det bekymrer meg faktisk litt!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 16 mai 06, 08:28
Tenk dere dette scenarioet: FFK rykker ned, og seriedebuterer på ny Værste-stadion i Adeccoligaen neste sesong.

Joa, jeg tror nok at klubben har noen penger på lur til sommerpausen. For det ville vært den ultimate krise hvis noe slikt hadde skjedd.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 16 mai 06, 10:06
Bare et lite paradoks...hva med å være såpass våken at man ser svakheter i laget og henter inn forsterkninger før sesongen starter? Hvert eneste år blir det hentet inn forsterkninger i sommerpausen, da man oppdager at laget er for dårlig. Nå må vi snart lære og forsterke laget før sesongstart, ikke midt i.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 mai 06, 10:27
Kan være enig i at det ikke er optimalt, men jeg synes to ting er verdt å nevne.
Det første er å prøve å få en samkjørt spillergruppe, ikke rokkere alt for mye på laget, la gutta bli kjent med hverandre, så de vet hvor sin makker kommer til å være om fem sekunder, så kan de få mye bra pasninger og spill ut av det, selv om enkeltferdighetene ikke er de beste.
Det andre er at så vidt jeg forstår er det lettere å få tak i spillere fra utlandet i sommeren enn på vinteren da det er forskjellige sesonger der og i Norge. I tillegg så er det jo bare en halv sesong det er snakk om, så klarer de å få tak i bedre spillere på sommeren enn på vinteren så vil jo det være bra på lengre sikt - men selvfølgelig forutsatt at vi ikke blir så akterutseilt i mellomtiden at vi risikerer å rykke ned.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 11:28
Opprinnelig postet av Bjørnen
1) Moss vil ikke selge noen. 

2) FFK har så vidt jeg har fått med meg ikke penger til å kjøpe skoa til våre to en gang. 


Derfor: Vær litt kreative i FFK. Tenk hvor mange klubber dere kunne ha hentet spillere fra. Ikke bare MFK.
Så Christian Petersen er ingen spiller dere vil ha ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 mai 06, 11:29
Hva har Peters med saken å gjøre?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 11:33
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hva har Peters med saken å gjøre?
Det har mye med saken og gjøre... kan jo snakke bytte av spillere her

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 mai 06, 11:34
Jeg regner med at du vet hva jeg ville svare hvis jeg bestemte. Hvorfor i huleste skulle Moss være interessert i å bytte en god spiller mot en som er dårligere?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 11:38
Opprinnelig postet av Bjørnen
Jeg regner med at du vet hva jeg ville svare hvis jeg bestemte. Hvorfor i huleste skulle Moss være interessert i å bytte en god spiller mot en som er dårligere?


Går jo ann å legge litt penger i mellom da.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 mai 06, 11:42

..noe dere jo ikke har.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 11:43
Opprinnelig postet av Bjørnen

..noe dere jo ikke har.



Hva vet du om det ??

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 mai 06, 11:46
Har det ikke vært snakk om nettopp det de siste dagene da? Ralph Bakken har dessuten vært krystallklar: Vidar og Vidalon er ikke til salgs. Skal FFK finne nye spillere nå så ser det ut til at de må tenke radikalt nytt og ikke dra på Melløs hver gang det butter imot.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 11:50
Bjørnen...  Christian Petersen, lars blixt, Jose Garro, osv svekker akkurat ikke moss, men dem styrker bare ikke FFK...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 11:54
Opprinnelig postet av Bjørnen
Har det ikke vært snakk om nettopp det de siste dagene da? Ralph Bakken har dessuten vært krystallklar: Vidar og Vidalon er ikke til salgs. Skal FFK finne nye spillere nå så ser det ut til at de må tenke radikalt nytt og ikke dra på Melløs hver gang det butter imot.


At det ikke finnes midler her er bare tull. Sponsorene dukker opp hvis spilleren er interessant nok. At du nevner Vidar og Vidalon er jeg egentlig ikke så interessert i. Jeg anser disse for ikke gode nok for oss. At Vidalon scorer en del for dere forteller meg ingenting. Begge disse spillerne hadde blitt usikre kort for oss ( gambling ). Og mer fyllmasse trenger vi ikke. Vi trenger kvalitet nå, og ikke kvantitet. Til og med Martin Wiig hadde vel gjort det bra hos dere ?? Og jeg tror neppe Vidalon er bedre enn han.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 mai 06, 11:58
Dette er repitisjon.
Tre år på rad, er det blitt hevdet fra FFK ledelsen at spillestallen er sterk nok, ja fra enkelt sogar så sterk at de blir hevdet at FFK havner på den øvrehalvdel (minst).
Tre år på rad skjer det samme, etter halvspilt vårsesong, oppdager man at en trenger forsterkninger for å sikre plassen.

Lære av erfaring, hva er det?
Hva med realistiske vurderinger av egen spillestall inkl apparatet rundt samtidig som en vurderer omgivelsene.

Det må være lov å gjøre feil.
Faktisk for de fleste fører erkjennelsen av misstak til utvikling, derfor kan en stille spørsmål om evnen til erkjennelse er tilstede.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 mai 06, 12:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bjørnen
Har det ikke vært snakk om nettopp det de siste dagene da? Ralph Bakken har dessuten vært krystallklar: Vidar og Vidalon er ikke til salgs. Skal FFK finne nye spillere nå så ser det ut til at de må tenke radikalt nytt og ikke dra på Melløs hver gang det butter imot.


At det ikke finnes midler her er bare tull. Sponsorene dukker opp hvis spilleren er interessant nok. At du nevner Vidar og Vidalon er jeg egentlig ikke så interessert i. Jeg anser disse for ikke gode nok for oss. At Vidalon scorer en del for dere forteller meg ingenting. Begge disse spillerne hadde blitt usikre kort for oss ( gambling ). Og mer fyllmasse trenger vi ikke. Vi trenger kvalitet nå, og ikke kvantitet. Til og med Martin Wiig hadde vel gjort det bra hos dere ?? Og jeg tror neppe Vidalon er bedre enn han.


Helt enig.. Vidalon er ikke en spiller klubben bør strekke seg etter..  Han er vel en forsvarsspiller (skal ikke si det sikkert) så om han lager mye mål betyr ikke det at han er forbaska god bakover..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 16 mai 06, 12:05
meget godt sagt det du skriver i dette innlegget.  Det er slik alle kan utvikle seg enten det er en fotball klubb eller en bedrift.

For å få til dette tror jeg man må få inn noen på toppen som kan stille krav og ha kompetanse til å vurdere opplegg , kvalitet på spillere osv før en sesong begynner. Der har FFK ingen pr i dag som kan overprøve trenerteamet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 16 mai 06, 12:13
Synes denne diskusjonen er helt på ville veier. FFK har prestert helt ok etter hva man kan forvente i alle kampene til nå botsett fra mot Kamma og Molde, som vel ikke akkurat er gullfavoritter. Hva er det som får dere til å tro at det er kvaliteten på første elveren eller stallen som har skyld i dette? Ja, stallen har for få forsvarsspillere. Dette vil man merke om det kommer skader eller karantener. Men det har det vel ikke vært til nå? Bertelsen var ikke med til Kristiansand, men Bjørkøy løste oppgaven nesten bra. Uavgjort  mot Start borte er vel ikke akkurat noe katastrofe resultat?
Når kollektivet kollapser som i de to nevnte kamper er det ikke på grunn av enkeltspillere. Det er antageligvis ikke på grunn av spillerene i det hele tatt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f