Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei!!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 mai 06, 15:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Det er bare Eggen som roter Rune Haugen. Som det blir sagt av andre her; spillerinvesteringspoolen ble brukt til kjøpet og finansieringen av Raymond Kvisvik. Dette har det stått om flere steder.

Men nå er det tydeligvis tomt og kontoen må fylles opp på nytt igjen.



Hvis ikke KTE har den fulle oversikten, hvem har det da ??


Er vel nettopp det som er problemet til Eggen. Det er ingen hemmelighet at Eggen har vanskeligheter med å takle sterke personligheter i samme fora som han selv. Resultat: Han vil ha mest mulig kontroll selv.  På generelt grunnlag kan man vel si at utfordringen for personer som skal ha kontrollen med alt lett mister oversikten....

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 mai 06, 15:42
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av A.Scheie
Skjønner ikke hva Eggen maser om egentlig. Han brukte jo mesteparten av denne spillerinvesteringspoolen på å hente Kvisvik. Husker han dårlig? 6 millioner i overgang og 2 millioner i året i 3 år er 12 millioner det.

Håper ikke TV2 lager noen sak ut av dette, men noen mente Söderstjerna var godt betalt i forhold til prestasjoner... Say no more...


Investor poolen hentet Kvisvik. Ikke FFK. Sponsorene ønsket et frontfigur. Klubben fikk en spiller gvratis på kjøpet.


Riktig det, men den sportslige ledelsen valgte HVEM de skulle bruke pengene på.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 06, 17:09
Endret: 14 mai 06, 17:13
Tydeligvis er FFKSupporter.net et populært sted for media, nå har Dagbladet laget en sak om Daniel og Paal fra Stabæk, som har blitt diskutert her i dag. Harry Hansen sier til Dagbladet at de vurderte Nannskog, men han valgte Stabæk. De kom aldri så langt at han ble tilbudt  kontrakt.

Söderstjerna annbefalte han for klubben og mente han var en veldig god spiller.

Ellers sier Harry ,at de utelukker ikke at de vil hente inn en ny spiss når overgangsvinduet åpner igjen

- Vi får se på det etter hvert, og vurderer kontinuerlig hvor behovene våre er. Det kan hende vi kjøper en forsvarsspiller og det kan hende vi kjøper en spiss, sier Hansen. 


Dette var jo gledelig å lese at de vurderer en spiss, hvem tror dere blir vraket av spillerne og kanskje blir solgt, eller leid ut til sommeren, for nå begynner det å bli en del sisser i stallen?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 06, 17:11
Endret: 14 mai 06, 17:12
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av A.Scheie
Skjønner ikke hva Eggen maser om egentlig. Han brukte jo mesteparten av denne spillerinvesteringspoolen på å hente Kvisvik. Husker han dårlig? 6 millioner i overgang og 2 millioner i året i 3 år er 12 millioner det.

Håper ikke TV2 lager noen sak ut av dette, men noen mente Söderstjerna var godt betalt i forhold til prestasjoner... Say no more...


Investor poolen hentet Kvisvik. Ikke FFK. Sponsorene ønsket et frontfigur. Klubben fikk en spiller gvratis på kjøpet.


Riktig det, men den sportslige ledelsen valgte HVEM de skulle bruke pengene på.



Lønnen betalte FFK og han tjener vel ikke så mye, tipper på 800.000 - 1. mill

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 14 mai 06, 20:47
Investorpoolen ønsket ikke en frontfigur, i følge den av de i poolen som jeg kjenner.
De er heller meget skuffet over hans holdninger etter overgangen og at FFK ikke sørger for at han holder seg i skinnet.
Tror de angrer sterkt på at de ikke krevde en kontrakt ala den han hadde i Østerrike og en resultat styrt lønn.
Tviler på at de trekker penger ned i dass en gang til.
Er helt sikker på at de er skjeleglad for å få en kjempebeløp for en som var på hell.
Tror FFK begynner å få lite tillit hos eventuelle investorer, det er vel årsaken til at man må forlenge aksje emisjonen.
Det er begrenset hvor mange ganger man kan drive med feilkjøp og ha null kontroll før en sesong.

En ekte frontfigur som leverer vil gi mer mediadekning og mer sponsor kroner, hva har vi fått ? jo det stikk motsatte på begge områder.




Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 14 mai 06, 20:50
teit at media blåser opp alt dette,får nå blir det spekulasjoner opp og i mente .vidar M fra moss ? alle spisser på reservebenker herfra til guatemala? bra svenske på kant med trenern sin. Per Pajala inn på topp?.Durang Kid på lån.?

Vi er blakke og innkjøpspoolen eksisterer ikke lenger eller ? Tror ikke vi skal vente for mye gitt

---------------------------

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 06, 00:03
altså.. man kan si mye om kvisvik, men han har ihvertfall medietekke. og bare på grunn av han har media vist mye mer interesse for FFK enn om han ikke hadde vært her.. hvordan det blir nå etter tv2 spøken vet jeg ikke.

men uansett så er medieomtale gull verdt for alle sponsorer og der har jo kvisvik gjort en glimrende jobb..

sponsorene tenker selvsagt på resultater, men også på medieomtale og merkenavnet FFK..

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 mai 06, 16:35
Ja ja folkens...jeg vet ikke annen råd jeg enn og bare sette oss på kne på trappa til Terje Høili og be på våre knær om MYE penger til en klassespiller i vært ledd...Det kan han vel spandere på byen sin og ikke minst laget i sitt hjerte...

Be han glemme det stadion tullet og snu det andre kinnet til...Må vel ha glemt den saken der nå...
Kom igjenn æ Terje.... for hele Fredrikstad sin skyld....

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 mai 06, 17:04
Terje er med i FFK-systemet, vet ikke om alle vet det, men han er mediesky og ligger lavt der.
Mener han var med i investorpoolen i fjor.
Det at FFK ikke har penger nå, lyser taktikk lang vei, selvsagt har de penger, men de vil ha med flere bidragsytere.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 15 mai 06, 19:00
Jon Inge Høiland er løst fra kontrakten med Kaiserslauteren. Det er en spiller jeg svært gjerne hadde sett i rødt og hvitt
http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/stabaek/article637474.ece

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 15 mai 06, 20:35

Hvis han er aktuell for Stabæk,så er det også muligheter for FFK her!!

MEN tenk om vi hadde klart å snappe opp Rune Lange!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 mai 06, 20:42
Høiland hadde helt klart vært en forsterkning vi kunne trengt nå, håper ffk er klar over at han har blitt løst fra kontrakten sin.
Hvis ikke er det vel bare å sende mail

Noen som har mailen til Harry?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 06, 20:56
Endret: 15 mai 06, 21:04
Håper vi for høyland.. ellers er han vel ratt i stabæk 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 15 mai 06, 21:33
Men Thomas Myhre ville ikke komme

http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/15/466293.html

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 15 mai 06, 21:40
Tror ikke han har noe som helst annet forhold til FFK enn at de betalte lønna hans en liten periode, alt utover dette er profesjonelt. Han kom hit fordi her var han sikret førstekeeperplassen, intet annet.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 15 mai 06, 21:43
Du har nok rett i det, men det hadde vært fint om han kunne stått mens Shaaban er i VM. Det kunne jo klaffet med at Myhre ville tatt en tur "hjem"

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 mai 06, 21:48
Opprinnelig postet av A9$h
Høiland hadde helt klart vært en forsterkning vi kunne trengt nå, håper ffk er klar over at han har blitt løst fra kontrakten sin.
Hvis ikke er det vel bare å sende mail

Noen som har mailen til Harry?


Hva med å prøve her  : http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?page=contact.asp

Eller Harry.Hansen@fredrikstadfk.no...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 mai 06, 22:04
Hadde vært greit med Høiland og Lange ja, men tviler vel egentlig på at noen av døm kommer..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 mai 06, 22:55
Jeg har sendt mail, eller jeg kan snakke med Eggen og nevne det for han imorgen også kanskje, eller kanskje noen av de som skriver FFKkampene her kunne nevnt det?  Høiland hadde blitt en bra forsterkning han ja 

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


firenis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 06
Innlegg: 22

Lagt til: 16 mai 06, 00:29
Høiland er vel fortsatt under kontrakt med Malmö og kommer vel til å bli der ihvertfall et år til. Så drar han vel til Bryne eller Viking eller noe vel? Han er vel Jærbu.. Lange drar vel til enten VIF eller Tromsø? Mener det var noe sånt. Ingenting er såklart klart enda. Tviler på at noen av dem kommer i denne retning.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f