Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei!!

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 19 mai 06, 09:48
Behandlingen av S. Sørlie er vel personalpolitikk på sitt værste.  Tror FFK og Eggen har en lang vei å gå når det gjelder å få orden på dette området.

HAr man tatt på seg et arbeidsgiver ansvar , skal dette håndteres på en profensjonell måte i avtaleperioden.
Måten FFK prøver å få avsluttet kontrakter på er ufint.  Har man en kontrakt med en spiller så skal det være spillerens ønske om å finne en ny klubb som  bør være førende om han ikke kommer med på laget.
Ikke at klubben ønsker seg nye, og mener at flere av de som de har ikke holder mål.  Det er tross alt klubben som har gjort valgene om å knytte til seg spillerene i sin tid.

Hadde de lykkes med å presse ut Sørlie, hadde de måttet hente en ny,  tviler på at de hadde fått tak i noen bedre som fikk beskjed om at personen var tiltenkt 2. keeper rollen.

 

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 mai 06, 19:10
Nå sier ihvertfall eggen noe om forsterkninger på forsvars plassene:

Hentet fre f-b.no:


Tviler på Bora – intensiverer jakten
 

Knut Torbjørn Eggen tviler på om Bora Zivkovic kommer tilbake før VM.
– Hans skade er såpass tøff at han nok ikke er tilbake på banen før ut i juni, sier Eggen.
Uansett fortsetter FFK jakten på nye forsvarsspillere.
– Det er ønskelig med to nye spillere til forsvarsleddet. Vi er utsatte for skader og ser også at vi trenger å styrke konkurransen bak, sier Eggen.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


jaja100

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 12

Lagt til: 30 mai 06, 12:51
vm har kontrakt med moss høsten 07.tror ikke moss kan få 3 mill lenger pga.kort tid av kontrakt.skjønner ikke hvorfor dere prøvde når molde vav i gang?????men bare glad til jeg.derfor ikke vidar dro til molde er at han nå har familie å tenke på!!!! å at det var litt langt å dra,når han ikke viste om han ville like seg der. jeg er redd for at hvis ffk kommer inn i bilde  er han ffk spiller.gutten har ambisjoner om å spille i tl.ser ikke slik ut med moss nå.men det snur heller 2 østfold lag enn ingen i tippeligaen.

---------------------------

yes i am.



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f