Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde-FFK kamptråd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 mai 06, 19:21
Hei folkens, tenkte jeg kunne lage en kamp tråd for molde kampen på søndag, er jo cup kamp i mellom her, men sitter å ser viking mot molde nå og ville bare skrive ett par ting.


Molde keeperen er FRYKTELIG ustabil i noen situasjoner, selvom han retter seg ganske greit opp i andre situasjoner,  er  han mye ute å sykle, dette er noe FFK bør utnytte, få folk inn på kassa for å snappe returer! 

(og der leder viking 1-0, ikke keeper tabbe, men slike mål kan vi få også, høyt innlegg, å sende frem gode hodespillere som simen, rajo og kanskje hoås etterhvert... men, nok om det) 

Noen andre synspunkter på molde??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 mai 06, 19:35
Endret: 08 mai 06, 19:43
sitter her og håper at friend blir utvist igjen jeg da.hehe

forresten, jan kjell larsen er jo på bærtur hele tida.... tror nok moldesupporterne er litt misunnelig på oss  som har shabaan

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mai 06, 20:43
Hoho.. Nå surrer han skikkelig. (83 minutter.)

Håper han spiller like dårlig mot oss.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 mai 06, 20:44

bare å utfordre denne keeperen i feltet, veldig ustabil

og der reduserte molde...

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 mai 06, 20:50
3 - 1 til viking... hehehe.. får håpe vi banker Molde også... piiroja knuser vel Friend i lufta? Trua på seier er her hos meg, gleder meg til Lørdag alt jeg ass

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 mai 06, 20:52
sålenge noen taper albuene til friend inntil kroppen hans, så vinner piroja alle duellene også neste helg.. friend er en møkkaspellær... 

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 mai 06, 20:53
Opprinnelig postet av Husgutt
sålenge noen taper albuene til friend inntil kroppen hans, så vinner piroja alle duellene også neste helg.. friend er en møkkaspellær... 

Han er en idiot... det samme med Rudis.. HATER Molde jeg

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 mai 06, 20:53
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Husgutt
sålenge noen taper albuene til friend inntil kroppen hans, så vinner piroja alle duellene også neste helg.. friend er en møkkaspellær... 

Han er en idiot... det samme med Rudis.. HATER Molde jeg


hvem gjør ikke det?

Lag samensatt av ene klysa etter den andre

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 mai 06, 20:58
Er det noen jeg frykter så er det nettop Friend! Ikke bare pga av at hvis det først løsner for han så kommer det mange mål, men spillestilen hans er farlig for forsvarsspillere og andre som han går i duell med, men er vel kanskje mulig at stavrum tar han ut til neste kamp, han var ikke akurat god idag synes jeg... 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 06, 21:00
Dommere:
Hoveddommer:  Sandmoen, Brage
Assistentdommer:  Myhren, Tor-Arne
Assistentdommer:  Rønning, Njål
Observatør:  Jacobsen, Arne
4.dommer:  Åndal, Helge Roar
NFF-delegat:  Tangen, Jan Inge

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 08 mai 06, 21:02
Endret: 08 mai 06, 21:03

Gruer meg til Molde-FFK kampen.
Statistikken taler mot oss.
Når noen har spilt over ”forventing”, går de som oftest på en smell kampen etter.
Det var heller ingen unntak for FFK i fjor, alle husker hvordan det gikk etter RBK kampen.

At Molde tapte i dag, er vell heller ikke heldig.
Nei nå gruer jeg meg, men håper på det beste.

 

 

 

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 06, 21:06
Liker ikke at Friend fremdeles ikke har scoret. Han har vært nærme flere ganger, og nærmer seg nok faretruende sitt første mål nå. Ellers regner jeg med at Stavrum kommer til å stille med Konate fra start på topp sammen med Friend på lørdag. En utrolig teknisk spiller med bra rykk. Et komplementært og godt spisspar.

Er også lov å håpe at skaden til Marcus Andreasson holder ham ute av spill i en uke...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 mai 06, 21:08
Spør du meg,så er han nærmere rødt kort enn en scoring!! Makan til albuebruk skal du lete lenge etter!!
Håper ikke dette går utover noen av guttane til helga!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 mai 06, 21:17
Håper dommeren er oppmerksom på filminga til Stian Ohr inne i feltet, så jo klart på tv bildene at han hoppa og han innrømte det på direkten også...blir irritert når jeg ser sånn

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 06, 21:19
Nå får vi jo landets kanskje minst myndige og besluttsomme dommer på lørdag i Brage Sandemoen, men det er lov å håpe at også han fikk med seg kampen på Viking Stadion og følger Friend sitt griseri med argusøyne.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 mai 06, 21:26
friend skulle scora ett idag ja.. men det gjør ikke noe om han scorer ett på lørdag, så lenge vi scorer minst to:)

det er nå FFK skal vise at de  er/er på vei til å bli stabile...  FFK må nullstille seg  og klare å gjenskape prestasjonen fra igår.. håper  eggen klarer å få kampen ut av hodet så fort som mulig.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 mai 06, 21:43
Opprinnelig postet av frecjoha

Gruer meg til Molde-FFK kampen.
Statistikken taler mot oss.
Når noen har spilt over ”forventing”, går de som oftest på en smell kampen etter.
Det var heller ingen unntak for FFK i fjor, alle husker hvordan det gikk etter RBK kampen.

At Molde tapte i dag, er vell heller ikke heldig.
Nei nå gruer jeg meg, men håper på det beste.



Vålerenga kampen talte også imot oss, dem har vi jo ikke slått på 26 år.

Tror ikke vi kan sammenligne med hva som hendte sist år og året før der igjen. Dette er en ny sesong og jeg tror FFK virkelig er i siget nå, derfor gleder jeg meg til Molde kampen.

Faktisk så har vi kun spillt en dårlig kamp i år, nemlig mot Ham-Kam. Med litt "tur", slik feks. Lillestrøm har hatt, så kunne vi godt hatt 5 poeng mere enn det vi har, med seire over Brann og Viking + uavgjort mot lillestrøm, og da hadde vi jo vært med helt i toppen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 mai 06, 23:58
ofte blir det vanskeligere å møte et lag som nettopp har tapt,samt må vi passe oss for å tro at vi er bedre enn vi er-som mot kamma. FFK var fantastiks gode mot vif,men vif var også det svakeste laget jeg har sett på stadion siden vi rykket opp i TL...

---------------------------

FFK på øvre halvdel!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 mai 06, 12:09
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av frecjoha

Gruer meg til Molde-FFK kampen.
Statistikken taler mot oss.
Når noen har spilt over ”forventing”, går de som oftest på en smell kampen etter.
Det var heller ingen unntak for FFK i fjor, alle husker hvordan det gikk etter RBK kampen.

At Molde tapte i dag, er vell heller ikke heldig.
Nei nå gruer jeg meg, men håper på det beste.



Vålerenga kampen talte også imot oss, dem har vi jo ikke slått på 26 år.

Tror ikke vi kan sammenligne med hva som hendte sist år og året før der igjen. Dette er en ny sesong og jeg tror FFK virkelig er i siget nå, derfor gleder jeg meg til Molde kampen.

Faktisk så har vi kun spillt en dårlig kamp i år, nemlig mot Ham-Kam. Med litt "tur", slik feks. Lillestrøm har hatt, så kunne vi godt hatt 5 poeng mere enn det vi har, med seire over Brann og Viking + uavgjort mot lillestrøm, og da hadde vi jo vært med helt i toppen.



Det er merkelig det Snæbb1, at statistikken er en indikasjon på hvordan det normalt pleier å gå. At det skjer unntak er jeg obs. på. Så mest sannsynlig er denne seieren mot VIF et unntak hvis man følger statistikken.

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 09 mai 06, 12:22
Nøkkelen i kampen mot MFK blir å stoppe Berg Hestad.. Dersom Simen i tillegg drar ut Rudi noen ganger og får han sur - så tror jeg mye er gjort på midtbanen ihvertfall. Men vi må gjøre som mot VIF - benytte kantene og komme rundt med Tarik og Brian, og så må Toth vise muskler i feltet ( dersom det blir oppstillingen da )
Tronseth og Raijo fikser Friend, får håpe dommeren er våken og klar over armbruken til "bølla"..

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f