Husk meg
Brukernavn
Passord

Yherland McDonald

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 06, 01:59
Jeg observerte at Yherland McDonald kom hinkende til Stadion med krykker og satt seg på tribunen mot Vålerenga. Har han slått opp den gamle skaden eller er det en ny skade? Noen som vet hvor alvorlig? (det så jo ikke spesielt oppløftende). Veldig synd om han får et nytt lenger skadeopphold etter nettopp å ha kommet tilbake. Fikk jo noen minutter som innbytter sist onsdag og virket å være på vei full fart tilbake. Men den gang ei, tydeligvis. Noen som vet mer?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 08 mai 06, 02:06
På fredrikstadfk.no står følgende på slutten av dagens kampreferat:

Yherland MacDonald hinket rundt med krykker. Han opereres mandag. Det er konstatert brudd i foten. Dette skjedde i kampen med FFK 2 torsdag. Trolig blir MacDonald borte i tre måneder.

Ytterst kjipt dette her :-(


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 06, 02:31
kansje litt dumt å bruke han på FFK2 kamper... smart å kansje spart han litt, men nei da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 06, 02:39
Opprinnelig postet av keiko99
kansje litt dumt å bruke han på FFK2 kamper... smart å kansje spart han litt, men nei da

Eh... selvfølgelig har det vært riktig å bruke ham for FFK2 sånn at han får verdifull kamptrening. Men slike skader kan man ikke gardere seg mot.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 mai 06, 10:54
Stakkars fyr. Her er han i Norge, ca 30 000 billioner mil hjemmefra, fordi han skal bli proff fotballspiller.  Det må være kjipt å vente på gjennombruddet så lenge. Jeg håper han får psykolog-hjelp til å takle motgangen. Det må være en kjempepåkjenning for ham. 

Se bare på Rosenborg.  Per Ciljan ble nærmest påtvunget psykolog etter benbruddet sitt.  

---------------------------

Kjeder meg på jobb!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mai 06, 17:11
Synd at han går så mye skada, hadde gleda meg til å se han i år!

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 09 mai 06, 08:30
Han har fått akkurat samme skade som Rooney.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060509/FFK/105090013/1017/AKTUELT

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 20 jul 06, 17:06
8/5: Yherland MacDonald hinket rundt med krykker. Han opereres mandag. Det er konstatert brudd i foten. Dette skjedde i kampen med FFK 2 torsdag. Trolig blir MacDonald borte i tre måneder.
Dvs. starten av august? Må vel sikkert trene seg forsiktig opp i starten også . Får håpe vi får se litt til ham denne sesongen, og at han er såpass tent av det lange fraværet at han kommer tilbake i god gammel form - vi savner Donaldinho`en vår! 
Noen som har hørt noe mer om ham?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3