Husk meg
Brukernavn
Passord

Og så kom vi kraftig tilbake....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 01 mai 06, 22:28
Sesongen 2004.....
Sesongen 2005.....

Og nå gjør vi det igjen, for det gjør Fredrikstad. 
Jevnspilt med Brann (medaljekandidat),  jevnspilt med Viking borte, ræva bortekamp mot Felleskjøpet (det har de fleste opplevd), jevnspilt hjemme mot nok en medaljekandidat (snytt for nok en uavgjort/straffe).

2 poeng av 12 mulige. Høres ille ut, men det er ikke noe uvanlig over at noen starter dårlig og andre avslutter bra. Det er sånn fotballen er, ja det er selvfølgelig trist at  det var oss i år, men vi har sammen med VIF jævlig god trening i dette.

Så vis litt ryggrad, vi har et herlig lag i 2006, de fortjener mange sjanser til før bødlene sliper sine økser. Det blir bare dumt, og kun tapere.

Flytt blikket bort fra medisinskapet, og vis stolthet for aristokraten, for vi er et eliteserielag og vi kommer fryktelig tilbake!


Som J.R. Ewing en gang sa det: "Operaen er inte ferdig før tjocka tanten har sjungit".

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mai 06, 22:50
bra innlegg!! vi har spilt bra i 3 av 4 kamper.. merkelig at folk ikke ser dette.. verste jeg vet er grinebitere og sutrekopper.. og de er det nok av her..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 mai 06, 00:03
Flott inlegg!! Og jeg er helt enig, vi kommer igjen!



For Fredrikstad jeg synger høyt, hele natta hele da`n, for Fredrikstad jeg elsker deg du er Norges beste lag.....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 02 mai 06, 08:17
Ett godt innlegg, og jeg er helt enig med trådstarter. Jeg er positiv til forsettelsen, jeg. Jeg tror guttæne drar dette i land, og havner godt over nedrykks suppa når høstmørket siger på. 

---------------------------

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 mai 06, 09:04

Godt sagt!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 mai 06, 10:03
Årets beste innlegg? Mye mulig.

---------------------------

Ære være Plankebyen


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 mai 06, 10:07
Endret: 02 mai 06, 10:08
Lykke til videre, det er artig med FFK i eliteserien. Fine turer og bra publikum. La heller Molde og Tromsø rykke ned! Forza Fugla! :D

Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 02 mai 06, 10:34
Endret: 02 mai 06, 10:35


Godt innlegg! 
Som folk sier her vi er bare fire kamper ut i sesongen enda.. Det er mange kamper igjen som vi skal vinne!

Edit for å legge til: Som den i morgen (start-ffk)

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 mai 06, 11:40
FFk har fått 2 av 12 mulige poeng så langt. Det er fortsatt 62(tror jeg) poeng å spille om. Det betyr at FFK kan få 64 poeng. Det burde holde til seriemesterskap!

Til de som synes det er urovekkende at lagene som vi forventer skal rykke ned ligger foran oss på tabellen. Det er først når de har passert 30-32 poeng at de har stukket fra nedrykkskampen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 02 mai 06, 16:55
Er sant det!! Genialt!

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 02 mai 06, 17:53
Siden tallet 62 ikke går opp i 3, er det neppe 62 poeng igjen å spille om... Det har vært spilt 4 kamper, altså 22 igjen... 22*3=66... Fredrikstad kan dermed få 68 poeng..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24