Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Vålerenga

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 mai 06, 21:41
Dette var en kanon kamp! Rundspilte og rævkjørte hele vif møka fra høyt på tribunen til langt ut på banen! Var aldri tvil i mitt sinn, idag måtte det bli 3 poeng, vi var jo totalt overlegene, og ekstra morro er det når det kommer mot norges største møkkalag! Sure og grinete hele vif gjengen, og sjefs grinern over alle, kjetil reka som trener, for ikke ssnakke om tore andre "snublefot" flo, griner på nesa bare han ser en motspiller! Nei, send vif ned dit de hører hjemme, langt pokker ivold nedover i divisjonene! 


Også da, til "patrioten" og dere andre, vi trenger IKKE spisser! Vi ha Toth, en kjempe spiller, som ofrer alt! Kriger inn ett mål og kan fort sette fler! samme med ramberg, konge idag! Tarik, helt godkjent kamp! Brenne gjør en knall kamp, for ikke snakke om Bjørkøy! Jobber og kjemper så en skulle tro det var liv om å gjøre! Helt rå! Rajo, verdens beste midtstopper! vinner alt! Nei fy fader folkens, dette var fortjent! Noe så sinnsykt fortjent! HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 07 mai 06, 20:00
Opprinnelig postet av HectorFFK
Deiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nå må ALLE stemme på denne kampen, sånn at vi stakkars jævler som ikke bor i Fredrikstad får se kampen i sin helhet! Webtv funka jo faen ikke!!!

åååååååå, digg med seier!!!!


webtv funka fint her

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 07 mai 06, 20:02
Endret: 07 mai 06, 20:03
Opprinnelig postet av JipJap

webtv funka fint her



å? jeg sendte mail til tv2 og de sa at de hadde hatt store problemer og at mange hadde hatt problemer....var helt umulig å følge med for min del, så det ble radio fredrikstad på meg...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 06, 20:07
Hørtes ut som vi spilte ut Enga totalt i denne kampen? Når selv folk på vpn.no sitt forum skriver at de blir rævkjørt, så må det jo være hold i det? Nå er kanskje ikke VIF noe særlig målestokk akkurat nå, men positivt at vi klarer å overkjøre lag i samme divisjon. 

Og deilig å sette på plass de folka der, de har vært litt for høye på pæra etter seriegullet. Kanskje de også holder kjeft om at de gjorde et kupp når Drillo gikk til dem, he he.

Härligt, härligt, og ikke en anelse farlig!

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 06, 20:34
Endret: 07 mai 06, 20:35
Dette må vel være i nærheten av like bra som mot Rosenborg når vi vant 5-1?

Synd med de misbrukte sjansene, men det viser i hvertfall at vi kan spille offensiv og morrsom fotball.

FFKs beste må vel være Brian West, han var stor i dag, noe også Raio var.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 07 mai 06, 20:37
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette må vel være i nærheten av like bra som mot Rosenborg når vi vant 5-1?

Synd med de misbrukte sjansene, men det viser i hvertfall at vi kan spille offensiv og morrsom fotball.

FFKs beste må vel være Brian West, han var stor i dag, noe også Raio var.
Noe i nærheten, men RBK-kampen i fjor var noe bedre.... da scorte alle da... 

Men det her var fult fortjent... ENGA RYKKER NED!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 06, 20:39
Samboren til Trond Erik ligger forrøvrig på sykehuset, noe hun gjorde før kampen begynte. Han skulle dra hvis det skjedde noe med hun under kampen, men tydeligvis har hun ikke født enda.

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 07 mai 06, 20:44
Bra kamp, men desverre synes jeg vi tapte kampen på tribunen...
Klanen sang høyt og mye, ble kanskje noe mer stumme etter 2-1, men de var klart best.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 07 mai 06, 20:48
Opprinnelig postet av frecjoha
Bra kamp, men desverre synes jeg vi tapte kampen på tribunen...
Klanen sang høyt og mye, ble kanskje noe mer stumme etter 2-1, men de var klart best.


Dummeste jeg har hørt! Synes det her var det dårligste klanen har prestert på stadioen! Var stort sett bare "mumling" jo, bortsett fra når de virkelig trøkka til, noe som var sjeldent! Vi vant både kampen på banen å tribunen glætt

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 07 mai 06, 20:56
jeg så kampen på tv å jeg hørte klanen nesten hele tiden!!! synes det var drit kult å se kvisvik drible seg frem å tilbake på kanten på slutten av kampen!!

---------------------------

Lasse Båtstad


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 mai 06, 21:22
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
jeg så kampen på tv å jeg hørte klanen nesten hele tiden!!! synes det var drit kult å se kvisvik drible seg frem å tilbake på kanten på slutten av kampen!!

Jeg så riktignok kampen på webtv, men er nok liten tvil om at Klanen sang høyere enn Plankehaugen når de først tro til... Når man sang Fredrikstad / Vålerenga om hverandre, så var det mest trøkk fra Klanen.

Uansett; To supportergrupperinger som sammen lagde en god ramme rundt kampen! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 07 mai 06, 20:58
For en sykt bra kamp av FFK! Alle hevet seg, kanskje bortsett fra Brenne, og det var gøy å se! Toth og Tarik var kjempegode, og skapte mange sjanser. Noen av dem burde kanskje ha gått inn??  FFKs beste kamp siden RBK-kampen i fjor. (Ikke like bra, men nesten). Nå skal vi knuse Molde borte før det blir fest hjemme mot Stabæk 16. mai.

Til slutt vil jeg bare komme med en produktiv kommentar: JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 07 mai 06, 20:58
Endret: 07 mai 06, 21:01
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av frecjoha
Bra kamp, men desverre synes jeg vi tapte kampen på tribunen...
Klanen sang høyt og mye, ble kanskje noe mer stumme etter 2-1, men de var klart best.


Dummeste jeg har hørt! Synes det her var det dårligste klanen har prestert på stadioen! Var stort sett bare "mumling" jo, bortsett fra når de virkelig trøkka til, noe som var sjeldent! Vi vant både kampen på banen å tribunen glætt

Fult mulig dette.. Men fra der jeg satt (hjørne mot klokke svingen), kunne jeg ikke høre plankehaugen. Hovedtribunen hørte jeg... Mulig det kan ha noe med plasseringen min å gjøre.

Men som Lasse Båtstad skriver på forje side: Han så kampen på TV og hørte klanen mye.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 06, 20:58
Det kommer an på hvor du satt, Klanen hørtes best ut i hvertfall fra familetribunen.

Ping

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 19

Lagt til: 07 mai 06, 20:44
Endret: 07 mai 06, 20:45
Vi gjorde virkelig det altså - ja, overkjørte Enga totalt. Eggen hadde putta en rakett i häcken på West, Toth var sterkere enn to okser i full brunst, Tarik lettere på foten enn en tangloppe, Simen like dominerende på midtbanen som Aleksander den Store var i Persia, Ramberg like presis som Ole Einar Bjørndalen i stående og Raio herjer like mye i lufta som en bataljon med Joint Strike Fighters.

Endelig kan alle her på forumet som har klagd på alt mulig tull etter noen kamper med uavgjort ta seg en skikkelig stor og nybakt bolle. Alle som har klagd på at vi må spille 4-4-2,  at spissene ikke er gode nok, at Eggen har gjort dårlige taktiske valg, at vi trenger klassespillere og at Ramberg ikke fortjener plass på laget - blæh til dere!

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 05 mai 06, 16:28

"Vålerengas største tap gjennom tidene kom også mot Fredrikstad borte i Odds private pokalserie 29. oktober 1933. Resultatet ble skamfulle 0-12."
Tatt fra http://www.vif-fotball.no.

Hadde ikke sagt nei takk til et slikt resultat. 

Håper at Kvisvik`n er klar. Enga er sikkert ops på hans passningsfot og kan prøve stoppe hans oppspill. Det kan skape rom for Brenne, som på en god dag kan gjøre mye spennende.

Ellers håper jeg på Hoås og Toth på topp. Når vi uansett bare skal slå langt kan vi jo også prøve med litt fysikk og hodestyrke på topp. Dette i en 4-4-2 formasjon.

Tipper 2-1.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 06, 16:34
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se west og toth sammen i 4 4 2 denna kampen. Håper også at kvisvik er klar til å starte kampen, og Bertelsen blir med igjen på venstreback! Mitt lag blir da:

                          West          Toth

Kvisvik             Brenne      Bjørkøy           Tarik

Bertil                Tronseth    Piiroja           PAC

                                   Rami 
jeg tror igjen du ikke skal være så sikker på kvisvik... Jeg tror egen ikke vil bruke kvisvik i 75%  form..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 05 mai 06, 16:51
Endret: 05 mai 06, 16:54
Tipper det blir 4-3-3 igjen.

           West        Toth        Tarik

   Ramberg      Brenne      Bjørkøy          

Bertil       Tronseth       Piiroja        PAC

                           Rami



Selv ville jeg gått for 4-4-2


                     Hoås      West

McDonald   Ramberg      Brenne      Bjørkøy          

   Bertil       Tronseth       Piiroja        PAC

                             Rami

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 mai 06, 19:27
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se west og toth sammen i 4 4 2 denna kampen. Håper også at kvisvik er klar til å starte kampen, og Bertelsen blir med igjen på venstreback! Mitt lag blir da:

                          West          Toth

Kvisvik             Brenne      Bjørkøy           Tarik

Bertil                Tronseth    Piiroja           PAC

                                   Rami 
jeg tror igjen du ikke skal være så sikker på kvisvik... Jeg tror egen ikke vil bruke kvisvik i 75%  form..




Sa vel aldri at jeg var sikker på Kvisvik men at jeg håpa han blei klar og kan starte... Du får begynne å lesa det andre skriver før du kommenterer Keiko. 
Også heter han Eggen og ikke egen, kanskje han er litt egen men ikke nok til å bli kalt det!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 06, 21:42
Opprinnelig postet av ffkmufc
Sa vel aldri at jeg var sikker på Kvisvik men at jeg håpa han blei klar og kan starte... Du får begynne å lesa det andre skriver før du kommenterer Keiko. 
Også heter han Eggen og ikke egen, kanskje han er litt egen men ikke nok til å bli kalt det!
du håper da... så  skjønte du at jeg mente eggen...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340