Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Vålerenga

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 07 mai 06, 20:58
Endret: 07 mai 06, 21:01
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av frecjoha
Bra kamp, men desverre synes jeg vi tapte kampen på tribunen...
Klanen sang høyt og mye, ble kanskje noe mer stumme etter 2-1, men de var klart best.


Dummeste jeg har hørt! Synes det her var det dårligste klanen har prestert på stadioen! Var stort sett bare "mumling" jo, bortsett fra når de virkelig trøkka til, noe som var sjeldent! Vi vant både kampen på banen å tribunen glætt

Fult mulig dette.. Men fra der jeg satt (hjørne mot klokke svingen), kunne jeg ikke høre plankehaugen. Hovedtribunen hørte jeg... Mulig det kan ha noe med plasseringen min å gjøre.

Men som Lasse Båtstad skriver på forje side: Han så kampen på TV og hørte klanen mye.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 06, 20:58
Det kommer an på hvor du satt, Klanen hørtes best ut i hvertfall fra familetribunen.

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 07 mai 06, 21:02
FFK avdeling Tyskland her. Stor stemning med... Masse flotte stillbilder i grønt og opp ned på web-tv. Men utrolig deilig med seier. Kjempeprestasjon av Toth på første scoring!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mai 06, 21:22
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
jeg så kampen på tv å jeg hørte klanen nesten hele tiden!!! synes det var drit kult å se kvisvik drible seg frem å tilbake på kanten på slutten av kampen!!

Jeg så riktignok kampen på webtv, men er nok liten tvil om at Klanen sang høyere enn Plankehaugen når de først tro til... Når man sang Fredrikstad / Vålerenga om hverandre, så var det mest trøkk fra Klanen.

Uansett; To supportergrupperinger som sammen lagde en god ramme rundt kampen! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 mai 06, 21:24
dette var utrolig godt rett og slett, alt jeg gidder å si om kampen. all ære til gutta, som la for dagen den beste innsatsen jeg har sett på uendeligheter

var en tur innom vpn.no, og der er det full krisestemning og stor enighet om å kaste ut rekdal.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 mai 06, 21:40
Opprinnelig postet av Snæbbis


var en tur innom vpn.no, og der er det full krisestemning og stor enighet om å kaste ut rekdal.


Må si det var deilig å lese der inne ja, skal ikke godte seg over andres ulykke men klarte ikke dy meg

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 mai 06, 21:41
Dette var en kanon kamp! Rundspilte og rævkjørte hele vif møka fra høyt på tribunen til langt ut på banen! Var aldri tvil i mitt sinn, idag måtte det bli 3 poeng, vi var jo totalt overlegene, og ekstra morro er det når det kommer mot norges største møkkalag! Sure og grinete hele vif gjengen, og sjefs grinern over alle, kjetil reka som trener, for ikke ssnakke om tore andre "snublefot" flo, griner på nesa bare han ser en motspiller! Nei, send vif ned dit de hører hjemme, langt pokker ivold nedover i divisjonene! 


Også da, til "patrioten" og dere andre, vi trenger IKKE spisser! Vi ha Toth, en kjempe spiller, som ofrer alt! Kriger inn ett mål og kan fort sette fler! samme med ramberg, konge idag! Tarik, helt godkjent kamp! Brenne gjør en knall kamp, for ikke snakke om Bjørkøy! Jobber og kjemper så en skulle tro det var liv om å gjøre! Helt rå! Rajo, verdens beste midtstopper! vinner alt! Nei fy fader folkens, dette var fortjent! Noe så sinnsykt fortjent! HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 mai 06, 21:48
Endret: 07 mai 06, 21:48
Jeg ser på kampen nå. 1:1 55. minutt.  Når klanen trår til da er dem jammen ganske bra men i løpet av første 10 minutter av 2. omgang så er det bare oss man hører.. har akkurat hørt den ene synnsyke "Rød og hvite " vi fikk til.  

Så jeg må bare takke og bukke dere alle som var der i dag . herlig jobb og så skikkelig honør til sittetribunen også ... 

58. minutt og eneste jeg hører er "Vi er Fredrikstad ale ale ale" 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 mai 06, 21:51
Jeg skulle gjerne vært en fflue på veggen i morgen. Hvorfor ... for å se fjeset på han analitiker i Vålerenga.. Ja jeg skulle gjerne sett fjeset hans når han skjønner at 50% av farligheter , uro og ødelegelse for Vålerenga ble skapt av en spiller og det er TOTH ... he he he ... for en skåring.... 



62. minutt av kampen og fortsatt ingenting av klanen så hvordan de vant tribune duellen det skjønner jeg ikke.... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 mai 06, 22:01
Endret: 07 mai 06, 22:02

I forhold til forrige kamp mot vålerenga var jo klanen som en gjeng døvstumme blå klædder. 
Helt enig med Klokan, vi vant tribunen i dag. på to-en var stemningen helt sinnsyk, og enga redusert til en pistrete masse som faktisk begynte å synge at de var heldige med været i dag

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 06, 22:07
Rekdal vurderer å trekke seg, så dårlige var de mente han. http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/vif/article630264.ece

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 06, 22:07
Først vil jeg si dette var en utrolig god kamp.. En annen ting det er sjeldent å høre at PH felte prøver å  få forsangeren til å dra på med mere trøkk... flere bak ropte ned til deg klokan om at du skulle trøkke mere.. Litt uvanlig å høre du sier: bare  Vif blir ferdig med det dem driver med.. uansett God jobb fra deg klokan

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 06, 22:08
Opprinnelig postet av Patrioten
Rekdal vurderer å trekke seg, så dårlige var de mente han. http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/vif/article630264.ece
la han trekke seg da vel.. er du skap vif eller

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 mai 06, 22:12
Meget god kamp av FFk, fortjent seier.
VIF nesten avkledd.
Seieren borte bare vært større.
Litt om kampen slik jeg så den.
I åpningen av kampen synes jeg at Tarik var stor derframme.
Når denne gutten holder en hel kamp, slik han åpnet er han av topp TL klasse.
Raio er bare stor, banens beste, trolig en av TL absolutt beste midtstoppere.
Rami er sikker, bare synd at forsvaret glemte å markere Dos Santos veds VIF målet.
Om det var PAC eller AT som burde ha passet på Dos Santos der, Tja uansett gavepakke.
West kom i andre omgang etter en fhv svak 1.omgang, rask, men ikke venn med ballen 1.
I 2. derimot, så vi gamle takter.
Eneste skår i gleden i dag er at FFK ikke klarte å putte på flere, iallefall burde både Ramberg og Toth scoret i andre omgamg.
Konklusjon Enga ble overkjørt, og så håper vi at det var FFK som gjorde de så dårlige, og ikke VIF som gjorde FFK så gode.

Kampen kunne på mange måter minne om RBK kampen i fjor, men håper ikke at oppfølgelsene ligner.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 mai 06, 22:18
Utrolig bra kamp, utrolig bra steming, Klokan gjorde en fabelaktig innsats idag og viste at han blir å regne med som forsanger i år
Tarik storspilte idag, det samme gjorde de andre, herlig at Toth scorte sitt første mål, og at brenne scorte, tror jeg aldri har hoppa så høyt, og jubla så høyt når det målet kom... Når 1 - 0 målet kom, trillet gledestårene ut
Herlig!!!!! GRATULERER MED TRE POENG, og la oss håpe at det blir flere
PS! Vi utspilte VIF idag, etter hva de fleste nettsteden skriver på nettet...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 07 mai 06, 22:43
Opprinnelig postet av Patrioten
Rekdal vurderer å trekke seg, så dårlige var de mente han. http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/vif/article630264.ece


Kanskje det er duka for Drillo som trener.....
Kan vel ikke si han har hatt brak suksess så langt hos døm heller...... Hehe

smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 07 mai 06, 22:56

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 06, 23:17
Endret: 07 mai 06, 23:19
Dæven så sterk Toth var når han scoret! Denne mannen kan trekke en traktor opp Galdhøpiggen, det er jeg rimelig sikker på! Synd brassen til Brenne ikke gikk inn, eller, synd ikke alle de store sjansene gikk inn egentlig, men 2-1-seier var det jeg hadde tipper på siffertipset, så jeg er vel rimelig godt fornøyd med det også.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 07 mai 06, 23:23
Opprinnelig postet av FFK1903
Dæven så sterk Toth var når han scoret! Denne mannen kan trekke en traktor opp Galdhøpiggen, det er jeg rimelig sikker på!


Enig, måten han kom seg frem fra bak/mellom to vif spillere så helt rått ut. Begynner å få skikkelig trua på Toth etterhvert.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 06, 23:36
Endret: 07 mai 06, 23:37
VPN er visst ikke helt fornøyd med lagets innsats i år, sånn går det når dere vinner seriegull og tror dere er konger langt ut i neste sesong. På tide at de i overkant hovne enga-tilhengerne som har terrorisert det meste det siste halve året for litt å tygge på og kanskje får en litt mer jordnær holdning fremover. Deilig å sette på plass disse kråkebollene som kaller alle andre for bønder, nå omtaler de sitt eget lag som en gjeng bønder.

Men, jeg skjønner jo skuffelsen, det har jo vært mye dårlig stemning her inne av og til også, men nå er det faktisk bare helt herlig

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24