Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Vålerenga

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 05 mai 06, 15:02
Jeg håper du tar feil, og at det for engangs skyld skal gå FFK`s vei. Vi trenger en trepoenger nå!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mai 06, 15:11
Opprinnelig postet av Oslo
Jeg håper du tar feil, og at det for engangs skyld skal gå FFK`s vei. Vi trenger en trepoenger nå!


Jeg skal bare minne på at FFK ikke har slått VIF siden 1981. Så mest sannsynlig taper vi eller spiller uavgjort.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 mai 06, 15:56
Håper vi får se west og toth sammen i 4 4 2 denna kampen. Håper også at kvisvik er klar til å starte kampen, og Bertelsen blir med igjen på venstreback! Mitt lag blir da:

                          West          Toth

Kvisvik             Brenne      Bjørkøy           Tarik

Bertil                Tronseth    Piiroja           PAC

                                   Rami 

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 06, 16:26
I følge Geir Nilsen i Aristokraten er det igjen 2.500 billetter. Det er holdt av 1750 billetter til Vålerengafans

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 05 mai 06, 16:28

"Vålerengas største tap gjennom tidene kom også mot Fredrikstad borte i Odds private pokalserie 29. oktober 1933. Resultatet ble skamfulle 0-12."
Tatt fra http://www.vif-fotball.no.

Hadde ikke sagt nei takk til et slikt resultat. 

Håper at Kvisvik`n er klar. Enga er sikkert ops på hans passningsfot og kan prøve stoppe hans oppspill. Det kan skape rom for Brenne, som på en god dag kan gjøre mye spennende.

Ellers håper jeg på Hoås og Toth på topp. Når vi uansett bare skal slå langt kan vi jo også prøve med litt fysikk og hodestyrke på topp. Dette i en 4-4-2 formasjon.

Tipper 2-1.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 06, 16:34
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se west og toth sammen i 4 4 2 denna kampen. Håper også at kvisvik er klar til å starte kampen, og Bertelsen blir med igjen på venstreback! Mitt lag blir da:

                          West          Toth

Kvisvik             Brenne      Bjørkøy           Tarik

Bertil                Tronseth    Piiroja           PAC

                                   Rami 
jeg tror igjen du ikke skal være så sikker på kvisvik... Jeg tror egen ikke vil bruke kvisvik i 75%  form..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 05 mai 06, 16:51
Endret: 05 mai 06, 16:54
Tipper det blir 4-3-3 igjen.

           West        Toth        Tarik

   Ramberg      Brenne      Bjørkøy          

Bertil       Tronseth       Piiroja        PAC

                           Rami



Selv ville jeg gått for 4-4-2


                     Hoås      West

McDonald   Ramberg      Brenne      Bjørkøy          

   Bertil       Tronseth       Piiroja        PAC

                             Rami

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 mai 06, 19:27
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se west og toth sammen i 4 4 2 denna kampen. Håper også at kvisvik er klar til å starte kampen, og Bertelsen blir med igjen på venstreback! Mitt lag blir da:

                          West          Toth

Kvisvik             Brenne      Bjørkøy           Tarik

Bertil                Tronseth    Piiroja           PAC

                                   Rami 
jeg tror igjen du ikke skal være så sikker på kvisvik... Jeg tror egen ikke vil bruke kvisvik i 75%  form..




Sa vel aldri at jeg var sikker på Kvisvik men at jeg håpa han blei klar og kan starte... Du får begynne å lesa det andre skriver før du kommenterer Keiko. 
Også heter han Eggen og ikke egen, kanskje han er litt egen men ikke nok til å bli kalt det!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 05 mai 06, 19:45
Zoran, du sugde vilt på merkur...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 06, 21:42
Opprinnelig postet av ffkmufc
Sa vel aldri at jeg var sikker på Kvisvik men at jeg håpa han blei klar og kan starte... Du får begynne å lesa det andre skriver før du kommenterer Keiko. 
Også heter han Eggen og ikke egen, kanskje han er litt egen men ikke nok til å bli kalt det!
du håper da... så  skjønte du at jeg mente eggen...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mai 06, 08:10

Fredrikstad: FFK stiller sannynligvis samme lag som mot Start. Raymond Kvisvik fortsatt ikke 100 prosent skadefri, men kan komme til å sitte på benken.

Sannsynlig lagoppstilling (4-3-3): Rami Shaaban - Pål Andrè Czwartek, Are Tronseth, Raio Piiroja, John Anders Bjørkøy - Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, Christian Berg - Tarik El Younoussi, Mihaly Toth, Brian West.

Vålerenga: Vålerenga har ingen skader siden sist. Stiller mest sannsynlig uforandret. Eneste forandring kan bli at Tore Andre Flo starter. Han kom inn for en svak Daniel Fredheim Holm og var en frisk pust for Oslo-laget mot Viking sist.

Sannsynlig lagoppstilling (4-4-1-1): Arni Gautur Arason - Jarle Andrè Storbæk, Andrè Muri, Kjetil Wæhler, Allan Jepsen - Morten Berre, Ardian Gashi, Thomas Holm, Daniel Fredheim Holm - Christian Grindheim - Freddy Dos Santos.

Skriver FX


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 06 mai 06, 08:23
Hvor er Bertelsen? Er han ikke med i troppen?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 mai 06, 09:51
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Geir Nilsen i Aristokraten er det igjen 2.500 billetter. Det er holdt av 1750 billetter til Vålerengafans


De 2500 der er vel utenom de som er holdt av til Vålerengafans ??

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 06 mai 06, 10:14

Tommy Skjerven har det vel tilgode å gjøre det godt for Fredrikstad.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 mai 06, 10:34
Opprinnelig postet av Oslo
Hvor er Bertelsen? Er han ikke med i troppen?

Regner med at han er med nå. FXT.no har sjeldent full oversikt, så ville ikke stolt på laguttaket deres nå heller. Blir nok Bertelsen inn på venstreback og Bjørkøy opp på midtbanen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mai 06, 13:26
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Oslo
Hvor er Bertelsen? Er han ikke med i troppen?

Regner med at han er med nå. FXT.no har sjeldent full oversikt, så ville ikke stolt på laguttaket deres nå heller. Blir nok Bertelsen inn på venstreback og Bjørkøy opp på midtbanen.



Det er riktig, det er eneste forandringen på laget. Så det betyr vel at vi kan gratulere Trond Erik som pappa, ettersom som han spiller.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 06 mai 06, 14:21
Opprinnelig postet av fredrikstadfk.no
FFK hadde en siste treningsøkt lørdag formiddag på Kråkerøybanen. Det ble blant annet trent avslutninger. Trond Erik Bertelsen var ikke med til Kristiansand fordi han og samboeren venter barn. -Det har ikke skjedd noe ennå. Jeg spiller søndag om det ikke skjer noe i timene frem til kamp, sa Trond Erik etter treningen.


Bertelsen har vel ikke blitt far enda, og vi får håpe at ungen geier å holde seg inne frem til søndagskveld ihvertfall.
Hadde vært ille synd å miste Bertelsen mot Enga også.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 mai 06, 15:54
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Oslo
Hvor er Bertelsen? Er han ikke med i troppen?

Regner med at han er med nå. FXT.no har sjeldent full oversikt, så ville ikke stolt på laguttaket deres nå heller. Blir nok Bertelsen inn på venstreback og Bjørkøy opp på midtbanen.



Det er riktig, det er eneste forandringen på laget. Så det betyr vel at vi kan gratulere Trond Erik som pappa, ettersom som han spiller.


Kona har ikke født enda. Så det er ikke sikkert Bertie starter allikevel.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 mai 06, 16:04
Hvis han ikke kan være med på en hjemmekamp fordi kona er høygravid blir jeg mildt sagt overrasket. Noe annet er det selvfølgelig hvis fødselen starter Søndag ettermiddag........ Berthelsen spiller nok og viste atskillig bedre takter mot LSK enn dem foregående kampene............

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 06 mai 06, 17:50
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis han ikke kan være med på en hjemmekamp fordi kona er høygravid blir jeg mildt sagt overrasket. Noe annet er det selvfølgelig hvis fødselen starter Søndag ettermiddag........ Berthelsen spiller nok og viste atskillig bedre takter mot LSK enn dem foregående kampene............


Enig med deg.
Og det er sikkert Berthelsen også.
Føding er for kvinnfolk!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f