Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggens ambisjoner urealistiske

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mai 06, 15:42
Mener å huske at Eggen i et intervju sa at han ikke orket mer kjemping i bånn og at han da skulle vurderte å trekke seg.
Han hadde ambisjoner om en plassering på øvre halvdel.

Da er han allerede nære å ikke innfri, 3 kamper til gir omtrent garantert plass i bånn. 
Vi bør dermed forvente å få ny trener som kan begynne å levere plasseringer høyrere på tabellen i fremtiden
Vi er der hvor Eggen stort sett har vært i sin trenerkarriere når han leder et lag i toppserien. 
Det er vel bare å konkludere at han ikke kan levere mer.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 mai 06, 15:52
Opprinnelig postet av tomroar
Vi bør dermed forvente å få ny trener som kan begynne å levere plasseringer høyrere på tabellen i fremtiden
Vi er der hvor Eggen stort sett har vært i sin trenerkarriere når han leder et lag i toppserien. 
Det er vel bare å konkludere at han ikke kan levere mer.



Tull og tøys..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 mai 06, 16:13
Opprinnelig postet av tomroar
Mener å huske at Eggen i et intervju sa at han ikke orket mer kjemping i bånn og at han da skulle vurderte å trekke seg.
Han hadde ambisjoner om en plassering på øvre halvdel.

Da er han allerede nære å ikke innfri, 3 kamper til gir omtrent garantert plass i bånn. 
Vi bør dermed forvente å få ny trener som kan begynne å levere plasseringer høyrere på tabellen i fremtiden
Vi er der hvor Eggen stort sett har vært i sin trenerkarriere når han leder et lag i toppserien. 
Det er vel bare å konkludere at han ikke kan levere mer.



Makan til innlegg... nå sliter ffk, og hva skal du gjøre? Jo du skal STØTTE guttane OG Eggen.... Jeg gjorde ikke det ifjor, for da var Drillo trener, var litt dum ifjor jeg.... Men nå støtter jeg guttane, samme om de taper eller vinner.... Tullete innlegg skal jeg være ærlig

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 mai 06, 16:25
Endret: 01 mai 06, 16:26

Tullete?  Muligens
Som forventet fra den kanten (tomroar) ? Definitivt!

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mai 06, 17:18
Endret: 01 mai 06, 17:19
Eggen selv har vel uttalt før at fem sesonger i en klubb er nok både for en trener og klubben han trener. Eggen er nå inne i sin femte sesong for FFK og kanskje han søker andre muligheter etter sesongen? Eggen har ikke gjort en dårlig jobb, det er ikke det, men det er heller ikke sunt for en klubb å ikke endre seg over tid. Kontinuitet er vel og bra, men nye impulser trengs også etter hvert. Det er ikke bra om vi blir fastlåst i et mønster og blir helt eggensk og at vi begynne helt på nytt når en ny trener kommer.

Problemet er jo å få finne fullgode erstattere, det tror jeg kan bli vanskelig. Vi har vel fått den beste treneren vi kan få innenfor klubbens økonomiske rammer. Så spørs det hva Eggen selv føler. Vil han som sin far bygge opp en klubb over nesten hele sin karriere, eller vil han søke nye utfordringer etter hvert?

Eggen holdt Moss oppe i den øverste divisjonen overraskende lenge, overraskende fordi Moss vel var en av de minste klubbene økonomisk og rent interessemessig. I Fredrikstad burde forholdene ligge mer til rette for å kunne ta steget videre, dette har ikke Eggen klart på tre år i Tippeligaen. Men hvis Eggen selv er motivert for å fortsette, så er i hvert fall jeg villig til å gi han noen år til først. Det tar tid å bygge opp et Tippeligalag, det er ikke gjort på en sesong eller to, men likevel, i den tredje sesongen så bør vi i hvert fall gjøre det bedre enn de fire første kampene. Det blir mye nesten, og lite poeng.

Det burde i hvert fall gå an å få en konstruktiv debatt om dette, uten å få slengt dårlige bemerkninger etter seg om at man er utakknemlige beist hvis man ikke støtter Eggen og alt han har gjort for klubben. Jeg kan i hvert fall støtte Eggen og laget hundre prosent, men likevel føre en debatt om han virkelig er uvurderlig for lagets suksess eller ei, og om det kanskje er sunt med litt uskiftninger. 

Det er jo klart at mange vil beholde Eggen, er vel den eneste treneren som har klart å gitt laget suksess på 20 år, og vi skal være takknemlig for at Eggen faktisk tok på seg oppgaven med å bygge opp dette laget. Det er ikke alle Tippeligatrenere som hadde gått til en klubb i andredivisjon for å bygge den opp. All ære til Eggen for det, og uten han hadde vi kanskje vært der nede i breddefotballen den dag i dag. Likevel, ingenting varer evig. Det kommer en dag når Eggen ikke er i klubben lengre også, da er det en fordel at vi ikke har kjørt oss helt fast innen den tid.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 01 mai 06, 17:39
Dagens dummeste innlegg! Du skal STØTTE guttæne i motgang, ikke RAKKE NED på dem... Ja, du som er så jævli smart, nevn 5 trenere som er en bra erstatter for Eggen akkurat nå... Sånne folk som deg skulle ikke vært på stadion!

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 mai 06, 18:14

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Dagens dummeste innlegg! Du skal STØTTE guttæne i motgang, ikke RAKKE NED på dem... Ja, du som er så jævli smart, nevn 5 trenere som er en bra erstatter for Eggen akkurat nå... Sånne folk som deg skulle ikke vært på stadion!


Og slampen fortsetter og sile ut hvem som burde vært på stadion eller ikke.Er ikke pengene til trådstarter like bra som dine selv om han ikk er fornøyd med tingenes tilstand?

Det er tilskuernes PENGER klubben lever av, ikke dine heiarop og missforståtte patriotisme ved og tro at alle negative innspill er negativt for klubben.

Sånne som deg burde holdt kjeft

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 mai 06, 18:36
Om et par timer står det vel i tv2-nettavisen at en stor del av fredrikstads supportere forlanger Eggen løst fra kontrakten.......

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mai 06, 18:42
jeg rakker ikke ned på spillerene.
De to siste kampene vil jeg påstå er tilnærmet utelukkende trenerens taktiske disposisjoner som er skyld i tapene.
Det er han som tar ut laget. 
West spiller 90  minutter mot Lillestrøm ? Han er nærmest en skygge av seg selv, tom. farten er vekk.
Bjørkøy på siden, hvorfor det i 45 min.
Toth er benket etter 45 min.
Hvorfor er Tarik ute, en spiller på 17 bør få noen flere sjanser til å prestere enn overbetalte Raymond.
I de tre kampene han har spilt, syntes jeg han er en av de få som leverer.
Skandalen med West , Tarik og Raymond på topp mot HamKam tok kaka.

Skal vi bli bedre så må det kjøpes noen  kvalitets spillere enn mange som er middelmådige. I stallen i dag har vi mange av siste kategori  som er kjøpt inn.


En spillere er ikke skyld i trenerens feilvurderinger.

Hadde Fredrikstad Blad og Demokraten hatt en objektiv vurdering av trenere hittil, så burde karakteren 1 vært delt ut i 3 av 4 kamper


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 mai 06, 18:56
Endret: 01 mai 06, 18:57
Opprinnelig postet av tomroar
Mener å huske at Eggen i et intervju sa at han ikke orket mer kjemping i bånn og at han da skulle vurderte å trekke seg.
Han hadde ambisjoner om en plassering på øvre halvdel.

Da er han allerede nære å ikke innfri, 3 kamper til gir omtrent garantert plass i bånn. 
Vi bør dermed forvente å få ny trener som kan begynne å levere plasseringer høyrere på tabellen i fremtiden
Vi er der hvor Eggen stort sett har vært i sin trenerkarriere når han leder et lag i toppserien. 
Det er vel bare å konkludere at han ikke kan levere mer.



Et helt tyisk tomroar innlegg.!! 
Det føyer seg bare inn i rekken av en lang rekke useriøse og negative innlegg fra den kanten!!.

FFK har antagelig det vanskeligste kamrogrammet av samtlige lag i de første 6 serierundene. 
Men selv om vi også taper mot Start og Vålerenga, som kanskje heller ikke er så urealistisk, så har vi jo 20 serierunder igjen.

Dessuten så har vel aldri Eggen uttalt at han vil trekke seg midt i sesongen, dersom resultatene ikke blir som forventet.
Skjerp deg, Tomroar.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mai 06, 19:02
det har faktisk eggen gjort i et intervju før sesongstart

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 mai 06, 19:20
Opprinnelig postet av tomroar
det har faktisk eggen gjort i et intervju før sesongstart


Det han har sagt er at han da vil vurdere sin egen fremtid i klubben. men det var ikke snakk om midt i sesongen, men etter at sesongen er avsluttet..
Dersom FFK ved sesongslutt er et bånnlag i år også, så er det vel ikke annet enn rett og rimelig at både Eggen selv og klubben vurderer hans fremtid, tomroar.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mai 06, 19:29

mulig du har rett, men om vi i august ligger lang unna målsettingen, så burde han da like godt trekke seg.

Eggen har gjort en betydelig innsats for FFK de siste åra, men om vi ser på resultatene etter opprykket er det i hovedsak tilfeldighetene som råder om som har gjort at vi fortsatt er i det gode selskap.
Om vi ser på spillerkjøpene de 3-4 siste åra så kan man ikke si at FFK har gjort så mange gode kjøp.

Han med flere har jo heller ikke noen betydning for sponsor lenger, nå de ikke klarer å få til økningen som stort sett alle de andre klubbene.

FFK tåler heller ikke så mange sesongene i bånn før de middels intereserte tilskuerene og sponsorene forsvinner.

7 år på Kværneng og 5 på eggen er nok i menste laget, jeg personlig ønsket jo i fjor høst at hele trener apparatet skulle bli skiftet ut slik at de fikk inn noen med nye øyne .


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 01 mai 06, 19:46

4 kamper er Spilt!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mai 06, 20:54
snart er  5, 6 osv

vi har mistet 10 poeng av 12 mulige

håper ikke du er fornøyd med 2 poeng, for det er ikke jeg.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mai 06, 21:04
forslag til trådstarter og hans likesinnede: start deres egen supporterside og sutre der. kan jo kalle den www.aldriiverdenblirjegfornøydogtaralltidsorgenepåforskudd.com




denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 06, 21:09
Endret: 01 mai 06, 21:09
Opprinnelig postet av tomroar
jeg rakker ikke ned på spillerene.



Du gjør kanskje ikke det, men du er ikke på noen måte en støttespiller for å hjelpe dem videre...

Opprinnelig postet av tomroar

Hvorfor er Tarik ute, en spiller på 17 bør få noen flere sjanser til å prestere enn overbetalte Raymond.


Spilte Raymond i går, eller hva?

tomroar, hvis du ikke har noe bedre å skrive enn det du gjør her - spesielt i trådstarten - bør du seriøst se deg i speilet og vurdere om du virkelig er en FFK-supporter eller om du bare er en "/#&%"/#%.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 06, 21:36
Opprinnelig postet av tomroar
snart er  5, 6 osv

vi har mistet 10 poeng av 12 mulige

håper ikke du er fornøyd med 2 poeng, for det er ikke jeg.



Det er ikke usannylig at det blir 7 heller.

Borte mot Start, som endelig fikk seg en sier og der er nok selvtilten på plass igjen, hjemme mot Vålerenga, dere husker vel som skjedde der i fjor og ikke minst nå trenger de poeng for å være med i toppen, og borte mot Molde som slo Rosenborg borte, her kan det lett bli tre tap.

7. kamper og 2. poeng, huff

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 06, 21:42
Hva med 24 kamper og 2 poeng?

Såååååå pessimist er jeg! 

Jeg kjenner jeg må ta en liten pause fra å lese en del av innlegga her inne - det er ikke godt for hverken kropp eller sjel. For mange neper samlet på ett sted...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 mai 06, 21:45
Endret: 01 mai 06, 21:48
Hvis man er fast leser av dette forumet, så legger man jo merke til hvilke debattanter som alltid graver frem det negative og kun ser ting i svart/hvitt. Det er som regel de samme. Dermed er det bare å overse deres innlegg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340