Husk meg
Brukernavn
Passord

Start - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 mai 06, 00:53
tror forøvrig det hjelper når vi får bjørkøy tilbake på midten.. ikke at han gjorde seg bort, men han er best på midten..

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mai 06, 02:31
Begynner å savne 442 jeg da.. Ser fordelene med 451 også, men syns den første sesongen i TL (2004) var den mest underholdende.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 mai 06, 07:22
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg tror ikke det er så mye som skal til før det løsner offensivt. så det gang på gang at pasningene og løp var utrolig dårlig samstemt. enten gikk løpene feil vei eller for sent.... får vi et par mål og det plutselig løsner,tror jeg målene vil komme etterhvert.. 

men syns nesten vi bør spille 4-4 -2..

raio er konge!!



FFK har hatt 2-3 målsjanser på snart 3 kamper. Var det noen som sa at vi spilte kjedlig under Drillo?


Vær så snill Patrioten.... Vær så snill IKKE nevn Egil Drillo Olsen en gang til....Han er ute av laget, det samme er Markus Ringberg og Roger Risholt, Roger Helland, Tor Trondsen, Alex Lund hansen, skal du nevne de også kanskje??

FFK har fått tilbake en vilje, som de IKKE haddde under Drilos ledelse... jeg står fortsatt på mitt, han passer IKKE som klubbtrener, men som landslagstrener likte jeg han... 

Gi laget tid, og snart så sitter målene....
Viking sliter også, Vålerenga sliter med å score mål.... Tippeligaen er utrolig jevn iår,alle slår alle, og jeg tror FFK begynner å vinne etterhvert... Bare Eggen og laget får roen til å jobbe og stå på, og sjansen til å vise hva de står for



Du skal vite en ting, jeg var en av de som var fornøyd med at Drillo forsvant, ville bare sammenligne med hvordan det offensive spillet var


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f