Husk meg
Brukernavn
Passord

Start - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 mai 06, 17:41
Ettersom Bjørkøy er offensivt anlagt så kanskje vi ser flere overlap på venstre siden i dag ;-)

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 mai 06, 17:42
Hm. Tempo er ikke Bjørkøy sin største styrke, så frykter litt at en Valencia i form fort kan rykke forbi ham. Men får håpe det går bra. Er positiv til at Christian Berg evt får prøve seg fra start.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 mai 06, 19:29
Spilt en halvtime av kampene, utenom Molde - Brann som har spilt en omgang før de andre begynte. Kun to mål! Ser ut som trenden fortsetter fra de tidligere serierundene gitt.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 mai 06, 19:33
Skjeldent det kommer mye mål i første omgang, ifjor var det også måltørke i første før det åpnet seg opp i andre

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 06, 19:42
kjempe sjangse.. Denne  var  stooooor assa.. pokker  pokker ....

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 mai 06, 19:44
ser ikke digg ut å spille på den matta der, utrolig ujevn

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 06, 19:47
Ja det er laget fartsdumper på bana til start 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 mai 06, 19:49
Kanskje det er en taktikk for å stoppe west

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 mai 06, 19:51
synes bjørkøy har forholdsvis klart seg bra som venstreback.. Raio.... ikke mere å si, sinnsykt bra hittil..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 mai 06, 19:55
En første omgang som står til godkjent pluss. Vi er gode defensivt og har ikke sluppet Start til mer enn halvsjanser. Raio Piiroja er i en klasse for seg når Start pumper lange baller opp mot Bala Garba, mens Bjørkøy etter hvert har klart seg veldig bra mot Valencia, selv om han har blitt tatt kraftig på farten et par ganger. På motsatt side har Czwartek nok en gang klart seg bra.

Offensivt er det Tarik og West som har vært farligst. Men det blir mye nesten, noe en veldig dårlig bane må ta mye av skylden for.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 mai 06, 20:53

Da har vi ihvertfall holdt nullen i en tl kamp. Lenge siden sist

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 06, 20:55
Jeg er stolt av gutta.. uavgjort  er  mye bedre en tap... Vi kunne like godt vunnet som start så jeg syns dette var greit jeg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 mai 06, 20:58
....og neste gang scorer vi igjen

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 03 mai 06, 21:10
Endret: 03 mai 06, 21:11
Deilig å se McDonald innpå, synes han viste frem litt av det vi husker fra ifjor borte mot Start (EDIT: eller var det hjemme forresten?), håper han er på vei inn nå!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 mai 06, 21:15
Rail var helt klart banens beste, morsomt med Mackie igjen tilbake i troppen. Har troen på att det løsner mot ViIFnå, banen blir god til helga også smeller han Toth 2 og Simen 1 mens vif putter 2. 

Åååå fy faen Raio er kongen i lufta!!!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 mai 06, 21:31
kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd. et poeng  og godt spill av gutta, og vi var ikke så forbasket langt fra mål heller!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 mai 06, 21:54
Poeng mot Brann,Viking og Start er ikke dårlig syntes jeg!!
Håper bare 3 poeng`ern kommer mot VIF til helga,selvom statistikken er litt i mot oss!
Men for all del,dette vet jeg gutta kan,de har bevist det 2 sesonger på rad at det er mulig!! 

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mai 06, 21:56
Synes det er på sin plass å gratulere for en fin kamp og ett poeng mot Start.
Det var positivt!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 mai 06, 22:02
Endret: 03 mai 06, 22:05

Er ikke så galt med et poeng, hadde vi samlet mer enn de tre vi har, vil jeg vært mer fornøyd, men vi blir hengende etter og bunnen nærer seg, da er ett poeng. Raio var jo nesten hele FFKs forsvar alene, han var større en størst.

Men, ærlig talt, spissene våres.

5. kamper og ingen mål på spissene , håper FFK leter febrilisk etter en som vet hvor målet, går ikke an slik spissene våres holder på.

Synes Yherland burde på sjansen fra start og Tarik og Brian West på topp, da har vi så mye fart at det skal mye til at Vålerenga klarer å stoppe oss.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 03 mai 06, 22:10
Endret: 03 mai 06, 22:11
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes Yherland burde på sjansen fra start og Tarik og Brian West på topp, da har vi så mye fart at det skal mye til at Vålerenga klarer å stoppe oss.

Ikke enig, synes han (Mackie) har bedre potensiale foreløpig som superinnbytter slik Brian har gjort suksess for oss tidligere.. Håper dog ikke han kommer innpå fullt så sent som nå.
Hadde kanskje vært spennende å spille med Tarik og Hoås og/eller Toth på topp, og så litt utover i andre omgang hive innpå West og McDonald samtidig. Tipper de fleste lag ville blitt trøkket godt bakover da...

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f