Husk meg
Brukernavn
Passord

Start - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 mai 06, 11:39
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se detta laget på onsdag:

                                         West         Hoås

       Kvisvik                  Brenne         Bjørkøy            Tarik

       Bertil                      Rajo             Bora                  PAC

                                             Shaaban


Synes tronseth bør få spille neste kamp også..

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 mai 06, 11:41
Jeg ønsker meg det laget som startet mot LSK, men med Wiig i stedet for West.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 mai 06, 11:43
Ja det tenkte jeg litt på også. Men håper Bora har skjønt at han må prestere for å få spille. Jeg mener vi bør bruke kaptienen vår så lenge det er mulig. Nå kandet jo hende Are må spille back fordi Trond Erik kanskje må væra med kona på sjukhuset.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mai 06, 12:07
synes også tronseth bør fortsette... ellers har vel FFK hatt gode resultater mot Start i Krsand de siste åra?  vi vant ifjor og vant vel i 2003 også...

håper på samme resultat som ifjor  sålenge start ikke får straffe, scorer de jo ikke mål...  også kjekt at bjarte lunde må stå over.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 mai 06, 12:33
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se detta laget på onsdag:

                                         West         Hoås

       Kvisvik                  Brenne         Bjørkøy            Tarik

       Bertil                      Rajo             Bora                  PAC

                                             Shaaban


Synes tronseth bør få spille neste kamp også..


Støttes 100%.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 06, 13:03
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg ønsker meg det laget som startet mot LSK, men med Wiig i stedet for West.


Brian West er jo en trussel med sin fart, Martin han har vel strengt tatt ingen ting å komme med. Synes han stort sett bare roter seg bort.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 mai 06, 13:11
man får ingen nytte av West så lenge banene er i en forfatning da det ikke er mulig å løpe fort med ball. Uten farten er West i beste fall ordinær. Wiig har mye bedre løps- og duellstyrke. Wiig er også sterkere defensivt. Dette vil være viktig mot Start på dødball.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 mai 06, 13:12
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se detta laget på onsdag:

                                         West         Hoås

       Kvisvik                  Brenne         Bjørkøy            Tarik

       Bertil                      Rajo             Bora                  PAC

                                             Shaaban


Uenig. Toth har potensiale, og leverer mange fine baller inn mot feltet. Det er bare det at spillere som Brenne og West ikke får de med seg. De trenger skuddtrening og bedre avslutningsferdigheter. Hoås er god, og kan drible meget bra, men hvis han i det hele tatt bør få spille bør han komme inn som i går; i 2. omgang. Håper vi stiller med Toth fra start og at Hoås heller kommer inn etter hvert. Laget bør, i mine øyne, se slik ut:


                                         West         Toth

       Kvisvik                  Brenne         Bjørkøy            Tarik

       Bertil                      Rajo             Bora                  PAC

                                              Shabaan

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mai 06, 13:36
tror ikke kvisvik er fri for skaden..  Vil eggen bruke kvisvik rett etter på ? det tviler jjeg også på.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 06, 16:08
Endret: 01 mai 06, 16:09
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av ffkmufc
Håper vi får se detta laget på onsdag:

                                         West         Hoås

       Kvisvik                  Brenne         Bjørkøy            Tarik

       Bertil                      Rajo             Bora                  PAC

                                             Shaaban


Synes tronseth bør få spille neste kamp også..


Støttes 100%.



Ser de fleste har glemt Christian Berg, han vurde vel få sjansen nå som han er skadefri, kanskje på bekostning av Tarik?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 06, 16:16
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg ønsker meg det laget som startet mot LSK, men med Wiig i stedet for West.


Brian West er jo en trussel med sin fart, Martin han har vel strengt tatt ingen ting å komme med. Synes han stort sett bare roter seg bort.


Trussel og trussel?? Synes ikke West presterer i det hele tatt jeg da men ( og har heller ikke gjort det på lange tider ). Du kunne like gjerne plassert Tarik foran der. Hadde skapt like mye han.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 mai 06, 16:35
Jeg synes for det første vi bør spille 4-4-2 med Toth og Hoås som spisspar. Den sentrale midtbanen bør nok bestå av Brenne og Bjørkøy, men fryktelig usikker på de to andre plassene. Hvis Kvisvik fremdeles er ute, tror jeg mitt valg faller på Christian Berg (venstre) og Tarik Elyounoussi (høyre). Er dog litt usikker på hvordan Tarik fungerer som høyre midtbane i 4-4-2. Kanskje er det best å bruke Bjørkøy i den rollen og dermed åpne for Ramberg sentralt. Forsvaret var solid mot LSK og bør få fornyet tillit. Hvis Bertelsen blir hjemme pga fødsel, så blir det straks mer problematisk. To løsninger er åpenbare: Blixt rett inn for Bertelsen, eller Tronseth ut på venstreback og Zivkovic inn i midtforsvaret. Jeg er skeptisk til begge løsningene...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mai 06, 16:47
Det er ikke rart west ikke er den store trusselen.. skal vi måke høye baller på den måten så trenger vi ingen west.. da for vå skaffe oss flere hoås spillere.. spill langs bakken til west..  jo da  det er vel ikke  alltid west starter rett, men om vi hadde klart å sendt en ball i bakrom så skal jeg si deg at west klarer å innhente ballen selv om gutten ikke starter rett...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 01 mai 06, 20:29
Er enig med Costanza om Hoås og Toth på topp. Hadde vært spennende å se. Håper det kommer mye folk. Jeg får med meg 4 stk til å være med å synge. 4 stk. som vanligvis ikke ville vært der. Heia Bortelaget avd. Kr.sand

---------------------------

Fredd


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mai 06, 20:41
her er dem som dømmer kampen:
Hoveddommer:  Øvrebø, Tom Henning
Assistentdommer:  Lien, Roe Vidar
Assistentdommer:  Lukacs, Morten F.
Observatør:  Larsgård, Per Arne
4.dommer:  Larsen, Espen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 mai 06, 20:43
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg synes for det første vi bør spille 4-4-2 med Toth og Hoås som spisspar. Den sentrale midtbanen bør nok bestå av Brenne og Bjørkøy, men fryktelig usikker på de to andre plassene. Hvis Kvisvik fremdeles er ute, tror jeg mitt valg faller på Christian Berg (venstre) og Tarik Elyounoussi (høyre). Er dog litt usikker på hvordan Tarik fungerer som høyre midtbane i 4-4-2. Kanskje er det best å bruke Bjørkøy i den rollen og dermed åpne for Ramberg sentralt. Forsvaret var solid mot LSK og bør få fornyet tillit. Hvis Bertelsen blir hjemme pga fødsel, så blir det straks mer problematisk. To løsninger er åpenbare: Blixt rett inn for Bertelsen, eller Tronseth ut på venstreback og Zivkovic inn i midtforsvaret. Jeg er skeptisk til begge løsningene...




Er helt enig i dine vurderinger, spesielt med å bruke Hoås og Toth på topp i et 4-4-2 system. Når West er så langt unna toppformen som han er nå, er det best å sette ham inn et godt stykke ut i kampen. 
Jeg er mere skeptisk til Blix enn til Tronseth som venstreback, men håper kona til Bertil føder midt i uka etter Vålerenga kampen slik at Bertil slipper å stå over.
Regner med at Raymond fortsatt er uaktuell mot både Start og Vålerenga og da synes jeg midtbanen bør bestå av Bjørkøy, Ramberg, Brenne og Christian Berg

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 06, 20:53
Endret: 01 mai 06, 20:55
Opprinnelig postet av keiko99
Det er ikke rart west ikke er den store trusselen.. skal vi måke høye baller på den måten så trenger vi ingen west.. da for vå skaffe oss flere hoås spillere.. spill langs bakken til west..  jo da  det er vel ikke  alltid west starter rett, men om vi hadde klart å sendt en ball i bakrom så skal jeg si deg at west klarer å innhente ballen selv om gutten ikke starter rett...


Så lenge vi ikke spiller West eller West gjør mer ut av seg så trenger vi han ikke. Enten det eller få andre spillere inn på midtbanen som gjør han god. Slik som jeg ser det nå så har vi ingen slike spillere. Og dermed anser jeg West som en overflødig spiller. Ja, jeg vet jeg terger en del debattanter med dette. Jeg har nevnt dette flere ganger før. Og West imponerer meg ikke i det hele tatt. Har fart , ja hva så ?? Han er spiss for pokker. Hvor mange mål skårer han ??

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 mai 06, 16:53
Endret: 02 mai 06, 16:54
Mitt lag:
 


                           Hoås      Toth

    Mackie    Bjørkøy         Brenne    Tarik /  Berg

    Bertie      Tronseth    Piroja     PAC
 
                                 Rami


Hoås var den eneste som imponerte meg noe videre mot Lillestrøm, og løftet hele angrepet. Liker den gutten.
Hva venstre gjelder driver jeg sånn for meg selv ( understreke dette i tilfelle fxt leser her) og spekulerer i om ikke kvisvik rett og slett har blitt litt mett på sine eldre dager og sliter litt med å motivere seg, når det er sagt tror jeg han er like god ferdighetsmessig som han var i brann, men som sagt..........så er spm: er mackie frisk og kampklar? har tro på at han kan herje på venstresida vår i år. sliter litt med høyrekanten, tarik er ung og spennende, mens Berg har prestert noen lunde jevnt de siste åra, selv om han aldri har briljert. jeg heller litt mot tarik, men syns i såfall berg bør få prøve seg litt på midtbanen i andre omgang, for å se hvor landet ligger. Tronseth bør få fornyet tillit, men dette må jo også sees i forhold til bertie og barnefødselen. Rami er selvfølgelig i mål.

jeg har tro på at guttæne tar seiern hjem denne gangen!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 02 mai 06, 19:30
West må spille!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mai 06, 19:31
Blir kun en forandring på laget, det er Røn ut og Tarik inn


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f