Husk meg
Brukernavn
Passord

Musikk på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 14 sep 03, 22:01
Er det bare meg som er drita lei musikkorps eller??
Nå vil jeg ha noe annet enn den gamle 50-talls musikken som disse korpsene spiller. La oss få noe musikk som gjør at det blir litt trøkk. Thomas i tårnet har muligheten til å spella MUSIKK. La han slippe til. Spar meg for mer messing og 17 mai musikk.
Hva mener dere???

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 14 sep 03, 22:10
Har ikke så veldig mye til overs for korps jeg heller nei...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 15 sep 03, 11:27
Dette handler jo ikke bare om hvorvidt man liker det, det er jo en del tradisjoner i dette med korps på stadion også, noe som er ganske særegent for FFK i norsk sammenheng. Synes det er litt sjarm også jeg, men det er vel kanskje ikke all verdens nivå på korpsene heller, kan være der noe av problemet ligger.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 sep 03, 11:41
Korps er greit og bringer tradisjoner videre. Angående musikk så er det veldig lite som treffer mange. Noen setter pris på techno, noen ønsker supportersanger, noen Elvis, noen jazz og andre listepop. Synes da det er bedre at korpset får spille.

For øvrig også glad over at de ser ut til å ha sluttet med å spille musikksnutter ved dødball.

Et lite ønsker relatert til speakertjenesten: hvorfor ikke oppgi målscorere i de andre kampene når resultatene leses opp? Blir gjort andre steder.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 15 sep 03, 12:02
Er ikke noen stor tilhenger av korpsmusikk ellers, men på stadion er det en tradisjon vi bør ha videre. Det er så mange steder det spilles masete musikk som i fex. en del butikker det er et helv. å være. Korpsmusikk i bakgrunn som ikke er for høy eller enerverende er bare sjarmerende og avslappende når man står i pølsekø eller prater om kampen. Synes det også er greit om ikke speaker bryter inn mer enn nødvendig.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 15 sep 03, 12:45
Det var ihvertfall ikke samba......

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 sep 03, 13:18
Og heldigvis ikke "Hockey-orgel"!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 15 sep 03, 13:42
Hockey-orgel må være det desidert styggeste å høre på , hahah

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 15 sep 03, 14:38
Opprinnelig postet av Hubro7
Det var ihvertfall ikke samba......


Takk for den Hubro7...

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 15 sep 03, 21:26
Endret: 15 sep 03, 21:28
Korps er så veldig 50 tall. Det er vel ikke nødvendig å ta vare på alle tradisjonene?? Musikk fra Thomas i tårnet er variert. Elvis det ene øyeblikket og Robbie Williams i neste. Med andre ord noe for en hver smak. Den type marsjer som korpsene spiller er kjedelige og ute på dato. ( min mening)

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 15 sep 03, 21:34
jeg stemmer for å høre på overføringene til Radio1 både før og etter kamp. da får vi med oss intervjuer med spillerne og andre innvolverte i tillegg til at både Bergstrøm og Bakken er flinke til å diskutere relevante ting!

---------------------------

Macka fra start!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 sep 03, 21:37
Det beste hadde vært om de rett og slett fikk til en samarbeidsavtale med Radio Fredrikstad ja, slik at vi fikk høre intervjuer med interessante personer og siste nytt. Synes det er merkelig at det ikke har skjedd ettersom veldig mange har gitt inntrykk av at de ønsker det. Man får god tid til å gi sponsorene reklame mens radioen f.eks. spiller musikk eller har sin egen reklame.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340