Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsanger!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 01 mai 06, 16:00
Jeg synes de to unge guttene gjorde det de kunne, det var vel ikke de som skal lastes for at stemningen ikke var helt topp. Der er jo vi som skal synge.

Håper dere tar sjansen en annen gang også. Kanskje dere kan gjøre det sammen med Zoran.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 mai 06, 16:03
Rikig det Rune, broren min var litt forbanna og mente at feltet skulle synge litt bedre o.s.v... Støtte guttane og sånt.... Vi får håpe vi klarer bedre mot Vålerenga

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 06, 16:11
Opprinnelig postet av SirLion
Rikig det Rune, broren min var litt forbanna og mente at feltet skulle synge litt bedre o.s.v... Støtte guttane og sånt.... Vi får håpe vi klarer bedre mot Vålerenga


Jeg synes ikke vi kunne forvente mer av de forsangerne vi hadde i går. Det er resten av PL-haugen det er no galt med.
Hadde jeg stått foran der så hadde jeg blitt møkka-forbanna, mildt sagt. Til og med de som sto på TIFO prøvde og drite ut bønna, " hvorfor i huleste gjør man det " SKJERPINGS!!!!!!!!!!!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 mai 06, 17:27
Jeg takker for støtten mange av dere har gitt oss!! Det betyr mye!

Syns jeg og Anish gjorde det greit til å være første gangen. Det frister til gjentagelse(slapp av, ikke med det første), bør vel gå litt i skole hos Klokan først. Den utdritinga som noen enkelte på TIFO-feltet syns var gøy bryr meg egentlig ikke om, det ble for dumt rett og slett, ble faktisk litt pinlig berørt på deres vegne

Håper det blir en skikkelig "mentalita ultra" holdning på tribunen mot VIF, det er ihvertfall jeg klar for!!

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 01 mai 06, 17:53
Opprinnelig postet av bønna
Jeg takker for støtten mange av dere har gitt oss!! Det betyr mye!

Syns jeg og Anish gjorde det greit til å være første gangen. Det frister til gjentagelse(slapp av, ikke med det første), bør vel gå litt i skole hos Klokan først. Den utdritinga som noen enkelte på TIFO-feltet syns var gøy bryr meg egentlig ikke om, det ble for dumt rett og slett, ble faktisk litt pinlig berørt på deres vegne

Håper det blir en skikkelig "mentalita ultra" holdning på tribunen mot VIF, det er ihvertfall jeg klar for!!


Syns du og Anish gjorde en bra jobb som forsangere! men er nesten for dumt at folk som faktiskt står på feltet ikke synger! Til dere som ikke synger, ta dere et tak i nakken å vær skikkelig klare til neste hjemme kamp mot Enga! Hadde vært helt rått om HELE feltet sang, ikke 10% bare!

---------------------------

Svensk Magi


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 06, 20:59
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av bønna
Jeg takker for støtten mange av dere har gitt oss!! Det betyr mye!

Syns jeg og Anish gjorde det greit til å være første gangen. Det frister til gjentagelse(slapp av, ikke med det første), bør vel gå litt i skole hos Klokan først. Den utdritinga som noen enkelte på TIFO-feltet syns var gøy bryr meg egentlig ikke om, det ble for dumt rett og slett, ble faktisk litt pinlig berørt på deres vegne

Håper det blir en skikkelig "mentalita ultra" holdning på tribunen mot VIF, det er ihvertfall jeg klar for!!


Syns du og Anish gjorde en bra jobb som forsangere! men er nesten for dumt at folk som faktiskt står på feltet ikke synger! Til dere som ikke synger, ta dere et tak i nakken å vær skikkelig klare til neste hjemme kamp mot Enga! Hadde vært helt rått om HELE feltet sang, ikke 10% bare!


Det verste er at flesteparten av de som ikke synger ikke er innom her i det hele tatt.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mai 06, 21:21
hallo.. jeg stod like under bønna... første som møter meg er flere kjerringer på godt over 40 år!!! hva i hælvete gjør de i hævven?? og småunger og gamle kællær.... få de bort...


burde vært øvre og nedre aldersgrense på feltet...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 01 mai 06, 21:30
Opprinnelig postet av Husgutt
hallo.. jeg stod like under bønna... første som møter meg er flere kjerringer på godt over 40 år!!! hva i hælvete gjør de i hævven?? og småunger og gamle kællær.... få de bort...


burde vært øvre og nedre aldersgrense på feltet...


Hmm... enig med deg i at eldre damer, og småttiser er det beste for hævven... Men blir litt feil å stenge de ute. Synger de, kan man liksom ikke kaste de bort fra feltet.

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 01 mai 06, 21:34
hehe
mm øvre og nedre grense ja....
skulle likt å sett folk ville kasta ut ildsjelane i plankehaugen pga alder`n demmes.

plankehaugen er for alle, uansett alder.. Det er noe av sjarmen med haugen






Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mai 06, 22:05
hehe.. sant nok.. men disse damene sang jo ikke heller da.. de mima litt da..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 06, 00:26
Hei Bønna.. jeg snakket med deg og sa jo det at jeg syns du var flink.. vel  litt kraft i stemmen manglet du bønna,men ingen skal ta fra deg den jobben du la ned for å få med deg folk.... Ja du da A9sh... så deg ett par ganger, men du gjordet en like god jobb for det... Jeg skal ikke si det A9sh at du bare var forsssanger 2 eller 3 ganger,men jeg har ikke forvane til å se på forsangrene, men klapp på skuldra, bukk og takk skal dere ha for at unge forsangere vokse ikke på trær

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 06, 13:15
Opprinnelig postet av mr_max
hehe
mm øvre og nedre grense ja....
skulle likt å sett folk ville kasta ut ildsjelane i plankehaugen pga alder`n demmes.

plankehaugen er for alle, uansett alder.. Det er noe av sjarmen med haugen







Da hadde ikke jeg fått være med lenger heller da jo.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 02 mai 06, 17:02
Det kan vi prøve på!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340