Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Fugla4ever

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 06
Innlegg: 3

Lagt til: 28 apr 06, 17:18
hahahaha.. dere er et rart folkeslag dere!! skjønner ikke dritten av hva dere sier og hvorfor dere sier det!!

til saken: http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=824
haha.. jeg måtte bare le av detta! hvorfor mobber dere en klubb som er 100 m over hodet deres??
vi har vært mer i TL en det dere noen gang kan komme til å klare.. og man må handle utleninger for å lage er sterkt lag med forskjellig rutine vettu,, ikke bare slitne gamle gubber...

dere er hygelige folkegrupper og jeg er i plankebyen på søndag.. vi kommer til å lage flis av planjebyn kommer til å jalle!! eller??? 

¨hahahahaha

---------------------------

syng som en fugl ikke som en planke!!


Fugla`Kef1r

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 28 apr 06, 17:26
håper detta blir en bra kamp både på tribunen. blir nok mange gule og svarte nede i plankebyn til helga :)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 apr 06, 19:01
Til Fugla4ever: Fint du likte artikkelen da, det setter jeg pris på vettu, ikke minst når jeg vet at du tok bryet med å registrere deg og skrive et innlegg om det

Til slutt vil jeg bare sitere en person fra deres eget forum (den eneste med selvironi der inne omtrent), dere har jo til og med laget en hel tråd om artikkelen! Men sitatet ja:

Å begynne å "forsvare" seg mot dette er omtrent det samme som å be om å havne i andre forums gullkorntråder.

Syns i grunn det var godt sagt, og takk for at du gjorde nettopp dette

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 apr 06, 19:55
Laget...... Shaaban-  Chwartek , Bora, Raijo, Berthelsen- Røn, Brenne, Bjørkøy, Kvisvik- West og Hoås.........

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 28 apr 06, 20:12
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Laget...... Shaaban-  Chwartek , Bora, Raijo, Berthelsen- Røn, Brenne, Bjørkøy, Kvisvik- West og Hoås.........


Satser på at vi vinner siden vi stiller med 12 kæll

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 apr 06, 20:27
spennende med west og hoås!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 apr 06, 20:28
Du vet hva laget betyr?

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 28 apr 06, 20:29
12 kæll? tror du må telle på nytt!

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 apr 06, 20:31
Opprinnelig postet av Husgutt
spennende med west og hoås!!


Får vel legge til at det er slik laget bør se ut på Søndag........... Men regner med at det blir slik da.....

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 apr 06, 20:41
ifølge tv2 zebra spiller ikke kvisvik.  røn på venstre midtbane?   ifølge tv2 skal toth spille også..

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 apr 06, 20:46
Blir det 4-3-3 blir nok Tarek venstre kant...... 4-4-2 tipper jeg Tarek starter på benken........ Lagoppstillingen var antatt, men kan kanskje stemme, ettersom dem var tilstede på dagens trening......

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 28 apr 06, 20:50

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 28 apr 06, 20:57
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Laget...... Shaaban-  Chwartek , Bora, Raijo, Berthelsen- Røn, Brenne, Bjørkøy, Kvisvik- West og Hoås.........


Satser på at vi vinner siden vi stiller med 12 kæll

Får håpe hun mener vi går som den 12. kællen, lagets 12. mann som det heter... Lov med tellefeil så lenge det ikke skjer i forsvaret vårt igjen!!!!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 apr 06, 20:59
Endret: 28 apr 06, 20:59
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Laget...... Shaaban-  Chwartek , Bora, Raijo, Berthelsen- Røn, Brenne, Bjørkøy, Kvisvik- West og Hoås.........


Laget er vel ikke tatt ut ennå, de skal trene i morgen først

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 apr 06, 21:05
FFK forever er en kæll

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 apr 06, 21:13
Endret: 28 apr 06, 21:14
Dette skriver Nettavisen om kampen, gruer meg til å se lille Røn mot store sterke Lillestrømspillere

Fredrikstad: Spøkefuglen Raymond Kvisvik er ute med skade, og blir erstattet av Michael Røn på venstrekanten. Knut Torbjørn Eggen gjør dessuten et par endringer på laget som tapte for Ham-Kam sist. Are Tronseth kommer trolig inn for Pål André Czwartek på høyrebacken, mens Brian West skyves ut på høyrekanten for Tarik Elyounoussi. Dermed er det duket for Mihaly Toth fra start på topp. Kvisvik erstattes trolig av Øyvind Hoås.

Sannsynlig lagoppstilling (4-3-3): Rami Shaaban - Are Tronseth, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen - John Anders Bjørkøy, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg - Øyvind Hoås, Mihaly Toth, Brian West.

Lillestrøm: Michael Mifsud er i storform om dagen, og fortsetter som Olivier Occeans makker i LSK-angrepet. Uwe Rösler gjør trolig én forandring på laget som møtte Viking sist. Tyskeren setter ut Khaled Mouheli til fordel for Arild Sundgot.

Sannsynlig lagoppstilling (4-4-2): Heinz Müller - Christoffer Andersson, Anders Rambekk, Frode Kippe, Shane Peter Stefanutto - Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, Robert Koren, Arild Sundgot - Michael Mifsud, Olivier Occean.

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 apr 06, 21:21
Merkelig hvordan TV2 Nettavisen og tv-kanalen TV2 setter opp ganske forskjellige lagoppstillinger... Jeg håper og tror på den lagoppstillingen som TV2 Zebra satte opp i 4-4-2-formasjon. Virker også mest sannsynlig i og med at de virket å være tilstede på dagens trening.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 apr 06, 21:38
Hvordan var den

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 apr 06, 21:59
helt ulogisk å sette ut pac. det er andre karer i forsvars rekka som primært har skuffet(bora-bertil). dog har vi ingen fullgode erstattere til bertil på venstre, men en motivert tronseth ser jeg gjerne framfor en bora som virker mindre engasjert enn da han hadde det så "fryktelig" under drillo regime...

---------------------------

FFK på øvre halvdel!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 apr 06, 22:31
Opprinnelig postet av bateman
helt ulogisk å sette ut pac. det er andre karer i forsvars rekka som primært har skuffet(bora-bertil). dog har vi ingen fullgode erstattere til bertil på venstre, men en motivert tronseth ser jeg gjerne framfor en bora som virker mindre engasjert enn da han hadde det så "fryktelig" under drillo regime...


Tronseth på for Bora.
Det tror jeg tvinger seg fram nå. 
Med vinterens store konge, Røn, tror jeg vi igjen har noe på gang.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f