Husk meg
Brukernavn
Passord

forslag til ny sang

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 12 apr 06, 21:39
Hællæ guttær og jenter!

Først vil jeg si at det var bra liv i Plankehaugen hjemme mot Brann.

Jeg synes tiden er moden for noen nye sanger. De vi har er veldig bra, men det er alltid moro med noen nye sanger. Det er morsomt når vi får til en ny sang. Da er gjerne folk ivrige til å synge også, når det nye sangen begynner å sitte.

Sangen jeg vil foreslå er ganske vanskelig. Det som er vanskelig er melodien. Men det som er lett er at man det ikke er tekst på sangen, så sånn sett er det lett å synge med. Sangen jeg har i tankene er den supporterne til Nederland pleier å synge. Jeg har registrert at den synges på Frapton Park også. (hjemmebanen til Portsmouth.)
Hvis nederlendere og enelskmenn klarer den, så klarer vi vel den også? 

Det blir en helt magisk stemning av denne sangen. Og , meg bekjent,det er ingen andre i Tippeligaen som bruker den. Dermed kan vi sette oss enda mer på kartet med den sangen.

Og et annet forslag: Basstromme. Kanarifansen bruker jo det med kjempesuksess. Kanskje det hadde fungert med tromme til den sangen jeg har foreslått overfor?

Måtte FFK være effektive fremover
Syng aristokrater!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 apr 06, 21:55
I og for seg bra det, men hvor er sangen?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 06, 22:25
Opprinnelig postet av A9$h
I og for seg bra det, men hvor er sangen?


Ja hvor er sangen?, og er det ikke mulig å lave en tekst til melodien?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 12 apr 06, 22:31

Nå finner jeg ikke sangen. Men den er veldig kjent. Sikkert veldig mange her inne som har hørt den.

Er det noen som vet noen sider på netter hvor det ligger supportersanger og lignende?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 apr 06, 23:36
na na na na na nanananananana nananana na na nananana na ...tror jeg vet hvem sang du mener... Brukes ved de fleste arenare nå hjemmelqaget skårer... fin sang men vanskelig å få til tekst. uten tekst er den oppbrukt... hvis det er denne sangen du mener....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 13 apr 06, 11:37
ja, tror det er den samme vi mener :) Jeg hører mer for meg lalalalalalala istendefor nanananana bare

den brukes vel ikke kun ved scoring?

vi kan vel prøve å ha en sang uten tekst også?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340