Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 apr 06, 23:14
Jeg kan ikke huske bedre trøkk på PH feltet enn idag... det var helt konge folkens. Takk for i dag 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 10 apr 06, 23:47
Til tider veldig bra ja
Stort sett takket være en Zoran... Du er  til å dra igang når det dabber av!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 apr 06, 23:54
Ja, faen Klokan, skal ha kudos for insatsen i dag!

Deilig å få med seg alle på hoppinga i dag, tror aldri jeg har opplevd det på Hævven-feltet før! Synginga skal heller ikke klages på, fantastisk å høre ekkoet fra Holmens gater!!

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 apr 06, 00:43

Men en ting som jeg har vært uenig i veldig lenge er måten mange prøver å få med seg de som ikke synger. "Syng for hælvete", "syng eller stikk" og andre varianter tror jeg funker dårlig. Mye bedre å få med seg folk ved å vinkle det mer positivt "kom igjen folkens, gutta trenger støtte" f.eks, jeg vet du roper det av og til å zoran og det er bra. Men mer av det og mindre av negativt rop.


Så må jeg jo si jeg er overaska over at ingen har kommentert oppførselen din idag heller zoran, faktisk overaska over at du ikke beklager selv å. Nå så jeg bare deg, og ikke vedkommende som du tydeligvis ble veldig provosert av. Så jeg kjenner ikke begge sidene av saken. Men det skaper ikke akkurat god stemmning at 4 stk må holde deg igjen for å hindre slåsskamp på PH feltet!!! Det ekke bare voksne folk der, en del barn og som sikkert ikke følte seg trygg...

Du er flink zoran, til å få med folk på å synge, og det er vel eneste grunnen til at du ikke ble kasta ut idag, det har jo vært veldig fokus i PH på at vi ikke skal si "dumme" eller kaste ting på banen, og folk har vel så vidt jeg husker blitt utestengt pga det før. Så da er det litt merkelig at det ikke kom noen reaksjon mot deg.

Men jeg er svært intresert i å høre din versjon av saken zoran

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 apr 06, 00:50
blir for dumt å  sloss  med egne supportere pga filleting... seriøst..

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 apr 06, 00:53
Opprinnelig postet av Husgutt
blir for dumt å  sloss  med egne supportere pga filleting... seriøst..


Er det bedre å sloss med motstandernes supportere pga av filleting? Vold er helt høl i hue uansett hvem det går ut over... Men alt bunner vel ut i kultur, og de fleste her inne kjenner vel til Zorans bakgrunn hva supportermeritter angår?

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 apr 06, 00:56
Endret: 11 apr 06, 00:58
Opprinnelig postet av HectorFFK

Men en ting som jeg har vært uenig i veldig lenge er måten mange prøver å få med seg de som ikke synger. "Syng for hælvete", "syng eller stikk" og andre varianter tror jeg funker dårlig. Mye bedre å få med seg folk ved å vinkle det mer positivt "kom igjen folkens, gutta trenger støtte" f.eks, jeg vet du roper det av og til å zoran og det er bra. Men mer av det og mindre av negativt rop.

Angående disse ropene mot folk som ikke synger, så syns jeg det er greit at folk får høre sannheten. Det sto folk på Gressviktribuna som jeg vet synger men som ikke fikk plass på PH på grunn av  indianerne.  Om du står på PH-feltet skal du synge! Sånn er det bare og om du ikke gjør det så må du forvente å få reaksjoner på det.


---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 11 apr 06, 01:18
Etter en litt vinglete start synes jeg absolutt vi henta oss inn og lagde flott trøkk. Merka at stemmen var rusten idag, men bare jeg husker på Fisherman`s neste gang skal det nok gå bra :P

Ang. bråket som var: Jeg vet ikke hva for slags meldinger som ble slengt fra toppen av feltet, men det virka som at du, Zoran, ble provosert pga. noen baki der starta en sang, og dermed slengte du med leppa bakover og en leppe slengte framover, og det utvikla seg derfra? Men det er veldig viktig å huske på at på PH-feltet er det ikke bare "tøffingæne" som står, men også yngre folk. Selv hadde jeg med meg broder`n på 11, og han ble ganske forskrekka og gikk heller et annet sted.
Vi er fotballsupportere i Norge, som heldigvis er skånet for all volden som herjer blant supportere i Europa, så la oss for guds skyld ikke starte å sloss med hverandre over filleting!
Men når du fikk roa deg ned og heller konsentrerte deg om å dirigere oss, da var du konge, Zoran. Og det er pga. en entusiastisk forsanger som deg at trøkket var jævlig bra idag!

Gleder meg til neste kamp, og håper vi kan holde trusler og vold langt unna tribunene.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 11 apr 06, 01:21

Vi var en gjeng som sto på gressviktribunen i dag, og det har jeg ikke lyst til engang til. Det var ikke noe spesielt liv der, prøvde å dra igang litt synging og rop der også, når ph feltet dro igang, men svært få som ble med på det. Synd at ph-feltet skal være overfylt av folk som ikke er interessert i å synge... Vi trenger en ph-felt som står sammen om å synge. For mange er det prestisje å stå sammen med ph under kampene, selvom de ikke er interessert i å bidra med annet enn en synge-inni-seg holdning.. Dette er ikke holdbart... Vi snakket om at det hadde vært fint om vi hadde samlet de som ikke får billett på ph-feltet i et hjørne av gressviktribunen, så vi kan få litt liv der også, ettersom det virker som om ph-feltet kommer til å være utsolgt hele sesongen, og flere av de som "burde" stå der ikke får billett.

Imorgen den dag, skal jeg ned i aristokraten å kjøpe billett til neste hjemmekamp.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 apr 06, 01:44

Syntes det var helt greit at Zoran sa ifra på denne måten, ganske håpløst det den "gjengen bak"  forsøkte seg med. Ble jo så man sang forskjellige sanger i munn på hverandre pga dette. 

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 apr 06, 02:09
Opprinnelig postet av A9$h

Syntes det var helt greit at Zoran sa ifra på denne måten, ganske håpløst det den "gjengen bak"  forsøkte seg med. Ble jo så man sang forskjellige sanger i munn på hverandre pga dette. 



så da er det greit at han prøvde å sloss med dem?!?! pga at de prøvde å dra igang noen sanger??


Og svar til deg Bønna; Jeg er helt enig i at det er dumt at folk som ikke synger tar opp plassen til de som vil synge. Men vi må jo prøve å få disse folka som står der til å synge. Og jeg hadde ikke hatt mye lyst til å synge hvis noen skrek "syng for hælvete" til meg. Vi bør si ifra til "ikke-syngerne" men poenget mitt var hvordan vi sier ifra til dem.

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 apr 06, 02:46
Har vi ikke diskutert dette før Hector? Altså, PH og alle syngende på tribunen har gitt utrykk på alle forskjellige måter til de som ikke gidder åpne kjeften. Dette har vært et problem i all den tid PH-feltet har eksistert, så hvorfor skal vi gidde å si ifra på en pen måte at "kan ikke dere være så snill å synge"? De mangler respekt for vi som virkelig prøver å lage en god stemning på stadion! 

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 apr 06, 08:43
Jeg kan ikke huske en eneste gang at jeg skrek syng for helvete eller ba folk dra fra feltet... Eneste jeg skrek i går var at vi skal fortsette og eller at vi kan enda bedre.... 
Hektor - vet ikke hvem du er og skjønner ikke hvorfor skulle jeg beklege meg for deg og eller legge frem noen forklaringer--- 
Gjort er gjort og ferdig . Alt ble ordnet opp etter kampen og jeg er i hvertfall ferdig med denne saken ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 11 apr 06, 09:25
Sitter på seksjon A, hoved. Bra trøkk fra plankehaugen idag, men synd ikke hele langsiden er bedre med på rop mellom tribunene. Det var ganske tamt idag i forhold til tidligere...

Uansett, en bra åpning av plankehaugen og ikke minst laget!

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 11 apr 06, 10:16
Det var greit liv på stadion igår, Plankehaugen var veldig bra.
Men som tidl. bemerket her er langsiden ved PH veldig slapp, kanskje en del nerver pga serieåpning?

Deilig å være igang, blir bare bedre og bedre tror jeg  

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 11 apr 06, 10:49
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Sitter på seksjon A, hoved. Bra trøkk fra plankehaugen idag, men synd ikke hele langsiden er bedre med på rop mellom tribunene. Det var ganske tamt idag i forhold til tidligere...

Uansett, en bra åpning av plankehaugen og ikke minst laget!


Sitter selv på B-seksjonen. Plankehaugen var meget gode idag, spesielt når det gjaldt å holde trøkket over lengre tid!

Så litt konstruktiv kritikk: Når det gjelder å få meg seg hovedtribunen på rop, tror jeg mye kan bedres med litt bedre timing fra Plankehaugen sin side. Jeg synes det blr feil tidspunkt å lage det enorme trøkket (som det faktisk blir når majoriteten på Hovedtribunen er med) når motstanderne har corner eller en dødball. Det skjedde igår og skjedde ofte ifjor igjen. Min oppfordring er som følegende: Prøv å "time" litt bedre når dere drar igang hovedtribunen. NB! Dette er ikke ment som klaging:-)

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 apr 06, 11:11
angående ikke syngende på feltet. hva med å henge opp et skilt  " kun for syngende medlemmer, billige billetter fås også kjøpt i gressviktribunen" utenfor ph feltet..  hjelper jo ikke de som absolutt inn, men kanskje endel får dårlig samvittighet og velger gressvik.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 06, 12:12
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg kan ikke huske en eneste gang at jeg skrek syng for helvete eller ba folk dra fra feltet... Eneste jeg skrek i går var at vi skal fortsette og eller at vi kan enda bedre.... 
Hektor - vet ikke hvem du er og skjønner ikke hvorfor skulle jeg beklege meg for deg og eller legge frem noen forklaringer--- 
Gjort er gjort og ferdig . Alt ble ordnet opp etter kampen og jeg er i hvertfall ferdig med denne saken ....


Jeg skal ta den på min kappe jeg Zoran. Jeg ropte ut en gang de fordømte orda ( ikke akkurat ordrett, men ). Men når max. 1 av 3 synger så blir jeg jævla provosert. Er det slik vi skal ha det på PL-feltet ?? 

Jeg synes vi virket tamme i 1. omgang, og helt konge i 2. omgang. Men etter å ha sett kampen på TV i ettertid, så sang vi ganske brukbart i 1. omgang også. Så alt over et, så er nok dette noe av det bedre vi har prestert.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 11 apr 06, 13:16
Endret: 11 apr 06, 13:19
Klokan, jeg og synes at det er på sin plass med en forklaring. Ikke bare si at gjort er gjort. Propellen og jeg hadde med oss to små-unger på kampen. Eldste mann på 5 år, som er ihuga FFK supporter, ble skikkelig redd. Ho klamra seg til meg og spurte hvorfor mannen var så sinna. Jeg hadde ikke noe vettugt svar og komme med. Det var ikke bare ungene som reagerte, men også mange andre voksne på feltet. Om du ikke vil forklare eller beklage oppførselen din for folk du ikke kjenner, så synes jeg at du uansett kunne forklart deg litt. Det gikk utover flere enn bare deg og "kranglefanten". Folk ble redde, andre provoserte og... Det er ikke slik vi vil ha det på kamp! Det er mange her inne som du vet godt hvem er som jeg så reagerte kraftig under kampen. Jeg for min del vet ikke om du har noe å beklage, for jeg så kun deg og ikke den/de andre. For om noen hadde provosert meg skikkelig, så hadde jeg klikka og. Men hva skjedde? Hadde det vært noen andre enn deg som hadde gjort dette, hadde det vært på hue og rævva ut. Uten noen mulighet til å forklare seg. Jeg vet hva slags bakgrunn du har, men synes ikke det skal være noen "unskyldning" for å oppføre seg på den måten. Skremme livskiten av unger og eldre folk. Selv andre, innkludert meg, som kjenner deg, ble jo småredd. Mest på grunn av at jeg kjenner til bakgrunnen din. Det gjør jo ikke saken bedre. Og Rune Haugen, jeg er helt enig med deg. Jeg har ropt de orda før jeg og. Det provoserer meg skikkelig det der med at folk ikke synger når de står på PH fletet. Men om det har jeg sagt mitt og mer enn nok fra før av.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 apr 06, 15:21
Opprinnelig postet av Klokan
Hektor - vet ikke hvem du er og skjønner ikke hvorfor skulle jeg beklege meg for deg og eller legge frem noen forklaringer--- 
Gjort er gjort og ferdig . Alt ble ordnet opp etter kampen og jeg er i hvertfall ferdig med denne saken ....


Jeg mente ikke at du skulle beklage deg til meg, men til alle som ble forstyrra, redde eller provoserte under kampen iågår. Og jeg tipper de aller fleste går under en av de tre tinga.
Du sier du er ferdig med saken, vel hadde politi sett deg, hadde vel fredrikstad stadion hvert ferdig med deg på en del kamper å.

Jeg ser alle skriver at de vet om bakgrunnen din, den vet ikke jeg no om. Men det  går ikke ann å bagatalisere at det ville blitt full slosskamp på PH-feltet hvis du ikke hadde blitt holdt igjen.


Intresert i å høre Lars Thoresen sin mening om dette å....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340