Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham-Kam - FFK 23 april

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 apr 06, 01:49
Skal kombinere en Hamar-tur 21-23 april med bortekampen mot Ham-Kam så jeg bestiller da biletter direkte på  Briskeby stadion. Hvilket felt er det Plankehaugen/FFK-Supportere  pleier å samle seg der ? Er det feltet for bortesupportere eller andre steder ?

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 10 apr 06, 11:02
Vi skal kjøre en ny vri i år ved å droppe bortefeltet og stå sammen med Briskebybanden. Vi synger Kamma- og FFK-sanger annenhver gang alle sammen. På den måten får både FFK og Hamkam bedre støtte fra tribunen og det blir lettere å høre hver sang siden det da ikke vil bli sunget to sanger samtidig.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 apr 06, 11:36
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Vi skal kjøre en ny vri i år ved å droppe bortefeltet og stå sammen med Briskebybanden. Vi synger Kamma- og FFK-sanger annenhver gang alle sammen. På den måten får både FFK og Hamkam bedre støtte fra tribunen og det blir lettere å høre hver sang siden det da ikke vil bli sunget to sanger samtidig.



---------------------------

Svensk Magi


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 06, 13:49
Opprinnelig postet av Bob Page
Skal kombinere en Hamar-tur 21-23 april med bortekampen mot Ham-Kam så jeg bestiller da biletter direkte på  Briskeby stadion. Hvilket felt er det Plankehaugen/FFK-Supportere  pleier å samle seg der ? Er det feltet for bortesupportere eller andre steder ?


Har kjøpt billett, og vi skal stå på Bortefeltet ja, skulle bare mangle.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 10 apr 06, 14:54
Lars, du kødder?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 06, 16:28
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Lars, du kødder?


Selvfølgelig gjør han det. Det står på billetten at vi skal stå på bortesupporterfeltet.

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 10 apr 06, 16:36
Det er ikke tull vi har avtalt med briskebybanden så nå får dere bare lære noen kama sange

"der hvor Ham-kam gutta er blir det seier her og der , Ham-Kam Ham-Kam Ham-Kam

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 apr 06, 00:48
bare dem som vil hedre ringberg skal stå sammen med briskeby banden

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 apr 06, 00:55
Opprinnelig postet av keiko99
bare dem som vil hedre ringberg skal stå sammen med briskeby banden


Du klarer liksom ikke dy deg heller? Når i all verden skal du vokse opp?

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 apr 06, 16:21
Endret: 19 apr 06, 16:21
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Det er ikke tull vi har avtalt med briskebybanden så nå får dere bare lære noen kama sange

"der hvor Ham-kam gutta er blir det seier her og der , Ham-Kam Ham-Kam Ham-Kam


Nja, burde ikke det stå på Plankehaugen sine sider i tilfellet ??. Uansett, bilett er kjøpt på ståtribune G. Bortesupp. tribune H var utsolgt..

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 apr 06, 16:32
Endret: 19 apr 06, 16:32
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av keiko99
bare dem som vil hedre ringberg skal stå sammen med briskeby banden


Du klarer liksom ikke dy deg heller? Når i all verden skal du vokse opp?


Når de andre kødder, så har vel  keiko lov til å kødde litt også.

Hvorfor skriver du ikke også til Lars Thoresen, "Når i all verden skal du vokse opp"?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 20 apr 06, 18:26
Noen som vet om det er solgt mange bussbiletter? :)

---------------------------

Svensk Magi


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 apr 06, 20:12

tror det er solgt 3 busser ? I hvertfall sist jeg hørte

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 20 apr 06, 22:12
Opprinnelig postet av A9$h

tror det er solgt 3 busser ? I hvertfall sist jeg hørte



Whaaat? 3?! håper for all del at det blir solgt mange biletter i helgen da ;D

---------------------------

Svensk Magi


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 apr 06, 22:33
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Det er ikke tull vi har avtalt med briskebybanden så nå får dere bare lære noen kama sange

"der hvor Ham-kam gutta er blir det seier her og der , Ham-Kam Ham-Kam Ham-Kam


Nja, burde ikke det stå på Plankehaugen sine sider i tilfellet ??. Uansett, bilett er kjøpt på ståtribune G. Bortesupp. tribune H var utsolgt..


Hvis det er utsolgt på H, så må det være mange som kjører oppover selv. 3 supporterbusser tar vel max. 150.
Det er dårlig av supporterne og ikke benytte seg av supporterbussene. Hvis utviklinga går dit hen at det blir dårligere og dårligere oppmøte på disse, så frykter jeg også at PL stagnerer eller blir mindre.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 20 apr 06, 23:06

Det går en "dobbeldekker" fra Gressvik.
Fra Odins Kro.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 06, 08:04


- Vi må våge å holde på ballen
- Mot Fredrikstad må vi våge å holde på ballen, sier Markus Ringberg (29), den av Ham-Kams spillere som kjenner FFK best. Han spilte for dem senest i fjor.


HAMAR: Markus Ringberg satt på benken i 55 minutter før han tok over for Vegar Bjerke og nesten fikk kink i nakken av å oppleve alle de håpløse, høye ballene.
Svenskens innhopp snudde ikke kampen, men han var mannen bak en målgivende heading i siste spilleminutt.

Ikke meningen
- Det var naturligvis ikke meningen at vi skulle spille slik vi gjorde mot Sandefjord. Det som skjedde, var situasjonsbetinget. Sandefjord kunne enkelt og greit ta sine forholdsregler. Det ble altfor stor strekk i laget vårt.
- Slik kan vi ikke spille hjemme på Briskeby søndag. Da må vi variere angrepsspillet vårt mye mer. Hjemme må vi være offensive i hodet. Vi må våge å holde på ballen og komme etter med flere folk. Det er en svært viktig kamp, som vi bare må vinne. Tre poeng bringer oss opp på midten. Fire poeng etter tre kamper, er en brukbar start, mener Ringberg, som var sjuk da HamKam slo Fredrikstad 2-0 i en treningskamp på Briskeby for tre uker siden.

Dueller
Markus lå hjemme i senga da lagkameratene spilte generalprøve mot FFK. Men han kjenner sine tidligere lagkamerater så godt, at han vet hva som venter søndag.
- Ja, det blir nok noen dueller med Bora Zivkovic og Raijo Piroja. Jeg tipper at Raijo kommer til å gi meg mest juling. Bora tenker mer fotball og styrer spillet deres, sier HamKams oppspillpunkt, som vanligvis får veldig mye juling.
- Ja, men det er en del av gamet. Det pussige er, at jeg aldri har fått hjernerystelse, ler svensken, som gikk ned seks kilo etter knallhard trening i vinter og som ikke har imponerte i treningskampene.

På veg mot formen
Innsatsen i 2. divisjonskampen mot Raufoss tirsdag, antydet at mannen med bakgrunn fra Bromölla, Olofström, GAIS, Mjällby og Fredrikstad, er på veg mot formen.
Han satt på benken i 55 minutter mot Sandefjord, men spiller nok fra start mot Fredrikstad.
- Akkurat som oss, er Fredrikstad vanligvis mye bedre hjemme enn borte. Derfor tror jeg fullt og fast på tre poeng søndag, sier Ringberg.






Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 06, 08:07
Dette er gode nyheter, anken til Ham-Kam førte ikke frem.

To kamper for Olsen

Espen Olsen fikk to kampers karantene etter det røde kortet i Sandefjord.
Tekst: Nils Kristian Myhre

Norges Fotballforbund bestemte torsdag at Espen Olsen får to kampers karantene etter at han brukte albuen mot Sandefjords Tom Kristoffersen.

Olsen må dermed stå over kampene mot Fredrikstad og Tromsø.

- Mangel på bevis avgjorde saken. Det blir kun påstand mot påstand. Hadde det foreligget TV-bilder av hendelsen, hadde jeg ikke fått to kamper, sier Espen Olsen til hamkam.no.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 apr 06, 16:58
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Det er ikke tull vi har avtalt med briskebybanden så nå får dere bare lære noen kama sange

"der hvor Ham-kam gutta er blir det seier her og der , Ham-Kam Ham-Kam Ham-Kam


Nja, burde ikke det stå på Plankehaugen sine sider i tilfellet ??. Uansett, bilett er kjøpt på ståtribune G. Bortesupp. tribune H var utsolgt..


Hvis det er utsolgt på H, så må det være mange som kjører oppover selv. 3 supporterbusser tar vel max. 150.
Det er dårlig av supporterne og ikke benytte seg av supporterbussene. Hvis utviklinga går dit hen at det blir dårligere og dårligere oppmøte på disse, så frykter jeg også at PL stagnerer eller blir mindre.



Greit nok det, men i mitt tilfelle skal jeg til Hamar sammen med familien min, og vi drar på lørdag... Dessuten var det en som postet et innlegg her som nevnte at Aristokraten sannsynligvis har fått disse bilettene... Jeg kjøpte mine direkte over internett...

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 apr 06, 18:18

Om noen skulle være i tvil etter div. innlegg i denne tråden....
Det er nok av biletter til bortefansens tribune. Der de rødhvite står! Tribune H.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340