Husk meg
Brukernavn
Passord

Få tilbak patriotismen og gløden!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 06, 14:22
Etter en vinter sesong som startet over all forventning så har FFK dalt nede på "et vanlig nivå med tanke på treningskamper" og suttringa er igang! I diskusjonsforum og ute i "virkeligheten" så sutrer folk om at FFk er for dårlige, ffk driter seg ut i år igjenn osv osv. Nå må vi supportere prøve å omvende alle negative til å ha trua, det er tross alt det som er "jobben" vår.

Nå må vi være positive og tro på laget vårt!

Jeg vet ikke med dere, men jeg ønsker ihvertfall FFK Lykke til med sesongen, og jeg har virkelig trua på at i år blir det ikke noe nedrykksstrid! 


FOR FREDRIKSTAD STÅR VI EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 apr 06, 15:23
enig. greit at man ikke er helt galiatmyra, men supportere skal ikke gnåle og grine hele tida. supportere skal ha klokketro på eget lag,nærmest samme hva!  mange lunkne supportere her inne syns jeg

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 apr 06, 16:35
Så lenge jeg har vært bruker av dette forumet, har dette vært et tema i tide og utide. Spør du meg, er det en selvfølge at man skal støtte laget sitt i med- og motgang. Man kan gjerne stille seg kritisk til trenernes spillervalg og klubbens profilering utad, ,men klaging og sutring hører intet sted hjemme!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 apr 06, 17:15
Opprinnelig postet av Scout
Så lenge jeg har vært bruker av dette forumet, har dette vært et tema i tide og utide. Spør du meg, er det en selvfølge at man skal støtte laget sitt i med- og motgang. Man kan gjerne stille seg kritisk til trenernes spillervalg og klubbens profilering utad, ,men klaging og sutring hører intet sted hjemme!


Du mener altså at det bare er lov å kritisere spillervalg og administrasjonens profilarbeid. Det må jeg virkelig kritisere, altså.

Mener du også at det er greit at (veldig) godt betalte fotballspillere skal kunne dasse rundt på en fotballbane uten å yte - og at vi skal holde kjeft om det?

Det må være lov å si fra når det er noe vi misliker - akkurat som vi sier fra når det er noe vi liker...

Jeg tror de fleste her inne er ihuga supportere og reiser på hjemme og bortekamper når det er mulig - så jeg tror ikke du finner halvveissupportere i stor grad her inne. 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 04 apr 06, 18:32
Njæ! Folk er engasjerte jo. Det gir positive utslag i medgang , og litt skrik og grin i motgang . Sånn er det. Likegyldighet er det verste

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 apr 06, 23:34
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Scout
Så lenge jeg har vært bruker av dette forumet, har dette vært et tema i tide og utide. Spør du meg, er det en selvfølge at man skal støtte laget sitt i med- og motgang. Man kan gjerne stille seg kritisk til trenernes spillervalg og klubbens profilering utad, ,men klaging og sutring hører intet sted hjemme!


Du mener altså at det bare er lov å kritisere spillervalg og administrasjonens profilarbeid. Det må jeg virkelig kritisere, altså.

Mener du også at det er greit at (veldig) godt betalte fotballspillere skal kunne dasse rundt på en fotballbane uten å yte - og at vi skal holde kjeft om det?

Det må være lov å si fra når det er noe vi misliker - akkurat som vi sier fra når det er noe vi liker...

Jeg tror de fleste her inne er ihuga supportere og reiser på hjemme og bortekamper når det er mulig - så jeg tror ikke du finner halvveissupportere i stor grad her inne. 



Tror du misforstår. Vær gjerne kritisk, men vær også saklig! Å klage og syte er ikke akkurat konstruktiv kritikk... Men vi legger gjerne denne saken død. Jeg kan ikke akkurat tvinge folk til å vøre supportere på "min måte"

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 04 apr 06, 23:44

Er det ikke derfor vi har et forum som dette? Slik at vi kan kritisere litt når vi føler for det, og tilsvarende jubel når det er grunn til det? Supportere er vi alle likevel!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 05 apr 06, 18:56
På mandag er patriotisme og glød tilbake for fullt! Med fullstappa Stadion, "Fredrikstadgutter våre veier" og sprintdemonstrasjoner av West i 2.omgang, så kommer dette til å ta av igjen. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves........og det alle venter på er seriestart! Hvis klubben i tillegg klarer å krympe den maratonlange sponsorpresentasjonen i pausen og spiller litt ordentlig FFK-musikk i stedet så kommer det til å sette enda mer fyr på kampen!

---------------------------

“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 apr 06, 19:31
Opprinnelig postet av thlarsen
På mandag er patriotisme og glød tilbake for fullt! Med fullstappa Stadion, "Fredrikstadgutter våre veier" og sprintdemonstrasjoner av West i 2.omgang, så kommer dette til å ta av igjen. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves........og det alle venter på er seriestart! Hvis klubben i tillegg klarer å krympe den maratonlange sponsorpresentasjonen i pausen og spiller litt ordentlig FFK-musikk i stedet så kommer det til å sette enda mer fyr på kampen!


Bare vi slipper det heavysølet med WiggWæmm-folk og f__nskap, så tåler jeg det meste, jeg.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3