Husk meg
Brukernavn
Passord

Fri oss fra Ringberg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Ham-Kam

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 apr 06
Innlegg: 2

Lagt til: 03 apr 06, 15:52
Ringberg har ikke vært noen stor hit på Hamar. Har scorer dårlig på VG børsen og har vært blandt Kammas dårligste spillere siden han kom. Hans betydning for laget, i og med at han gjør andre gode er likevel udiskutabel. Nå har imidlertid Kamma fått en ny spiller på topp, nemlig Roman Kiennast, så nå trenger vi ikke Ringberg lenger. Kan dere ikke forsøke å kjøpe han hjem igjen !!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 apr 06, 15:54
Endret: 03 apr 06, 15:55
Ha ha, dere har blitt lurt bønder

Men tror ikke dere skal hoppe i taket angående denne Roman-fyren etter en kamp, å score på FFK er ikke noen prestasjon i disse tider tydeligvis... Dere må nok betale lønna til Ringberg noen år til, var jo derfor han kom, fordi noen vil ha han på langtidskontrakt.

... med mindre det er Keiko eller Rune Haugen som har fått seg nytt nick for å dempe Ringberg-hysteriet da.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 17:42
Opprinnelig postet av FFK1903
Ha ha, dere har blitt lurt bønder

Men tror ikke dere skal hoppe i taket angående denne Roman-fyren etter en kamp, å score på FFK er ikke noen prestasjon i disse tider tydeligvis... Dere må nok betale lønna til Ringberg noen år til, var jo derfor han kom, fordi noen vil ha han på langtidskontrakt.

... med mindre det er Keiko eller Rune Haugen som har fått seg nytt nick for å dempe Ringberg-hysteriet da.
Jeg har mitt nick og er ikke så barnslig at jeg bytter... jeg vet at du ikke mente det ille,men jeg heter keiko99

Ja kamma folk har nok oppdaget at Ringberg er ikke den marskinen som dem trodde.. eller kansje det er en sein april spøk FFK1903..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 03 apr 06, 19:24

Denne Roman Kiennast har vel strengt tatt en del å bevise før han engang kan vurderes som en forsterkning.....?!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 03 apr 06, 19:34

Trådstarter representerer ikke akkurat synet til den gjengse Kamma-supporter.

Fra Kamma.no;


"En av grunnene til at vi var bedre i dag enn sist var at vi vant mange flere dueller i dag. Markus Ringberg alene vinner 26 av 30 dueller foran, og da sier det seg selv at det blir muligheter", strålte en godt fornøyd Lars Tjærnås. Markus Ringberg gjorde en helt vanvittig jobb på topp for Kamma i dag, og Knut Torbjørn Eggen satt og holdt seg for hodet fra tribuneplass, da han så hva slags spiller hans klubb kvittet seg med i fjor.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 apr 06, 19:45
Det er vel også en av styrkene til Ringberg, men han sløser jo verre med hundreprosentsjansene da, mens de som spillere som regel aldri scorer på, sitter limt i nettaket noen ganger.


---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 apr 06, 20:01
Opprinnelig postet av Kamma4ever!

Trådstarter representerer ikke akkurat synet til den gjengse Kamma-supporter.

Fra Kamma.no;


"En av grunnene til at vi var bedre i dag enn sist var at vi vant mange flere dueller i dag. Markus Ringberg alene vinner 26 av 30 dueller foran, og da sier det seg selv at det blir muligheter", strålte en godt fornøyd Lars Tjærnås. Markus Ringberg gjorde en helt vanvittig jobb på topp for Kamma i dag, og Knut Torbjørn Eggen satt og holdt seg for hodet fra tribuneplass, da han så hva slags spiller hans klubb kvittet seg med i fjor.



Hva i alle land og riker snakker dere om, Ringberg vant 26 av 30 dueller.....Eggen holdt seg til hode.........ehhhh Ringberg spilte ikke kampen!!!!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 apr 06, 20:11
Det holder med ett nick keiko........ Dem fleste av oss vet hvilken status Ringberg har på Hamar........

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 03 apr 06, 20:53
Dette gjaldt en kamp på La Manga. Glemte å få med det i farten. Uansett, Ringberg gjør en god figur på Hamar.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 apr 06, 21:30
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Dette gjaldt en kamp på La Manga. Glemte å få med det i farten. Uansett, Ringberg gjør en god figur på Hamar.


Tviler ikke på at han gjør en god jobb, han var vår viktigste spiller i 3 sesonger!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 apr 06, 22:04
Endret: 03 apr 06, 22:05
Uansett så spilte vel ikke laga mot hverandre på la manga heller, tror ikke  Eggen tenker så mye på hva Ringberg kunne ha gjort for FFK lenger..

Ringberg er historie....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 apr 06, 23:16
Klubbene var der nede samtidig og Eggen så sikkert HamKam spille.........Samme kan det være.....

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 apr 06, 08:51
Ringberg er vel ferdig debattert her inne.

Viktigere er det vel at FFK  (etter min mening) ikke har klart å hente inn nye kvaltitetsspillere bortsett fra Rami foran denne sesongen.

Tyder jo på vårsesong i "sumpa" og febrilsk leiting av spillere i sommerferien, dersom sponsoren har putta inn noen kroner.

Ellers avhengig av at Rami og unggutta slår til.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 apr 06, 10:00
Trodde faktisk denne tråden var startet av en ffksupporter og at headingen var ment som "nå orker jeg ikke høre mer om hvis vi hadde hatt Ringberg".

Dracul, ja med de svingningene som er i forsvaret til FFK så er vi svært avhengig av keeperen.  Se på hva Myhre betydde i de få kampene han hadde.  Min største bekymring er nå hvorfor FFK har snudd en god trend om så er tilfelle.  Brann derimot har kanskje hatt et lite oppsving.

---------------------------

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 04 apr 06, 10:09

Nok en gang er jeg helt enig med deg Dracula. Kan se ut som om vi blir grinebitterne her inne i år og.

For meg fremstår en målsetning om å kjempe på øvre halvdel av tabellen som en utopi, med den midtbanen og det angrepet vi har. Forsvaret er vel strengt tatt ikke av verdensklasse det heller.

Jeg har all mulig respekt for KTE, men hva han tenker med når han stiller med kun 3 spillere på midtbanen vet ikke jeg. Brenne er god, men for lett og ustabil. Ramberg kan være god, men er alt for veik og blir ofte borte. Bjørkøy er ok, ikke noe mer. Ingen av de er noen kriger, ingen er en deffensiv trygghet. Midtbanen er rett og slett for dårlig når vi ikke har ballen. Har litt vanskelig for å se hva Christian Berg skal tilføre oss som vi ikke alt har, men det kan være fordi jeg ikke vet nok om ham.

Bora var veldig god når han kom. Ikke like god i fjor, og bortsett fra å være hovedpersonen i aprilspøken kommer han neppe til å utmerke seg i år heller (ut i fra hva han har vist i vinter). Raio er en kriger, som jeg har sansen for. Berthelsen er ren kvalitet. Jeg heier på PAC, men han er vel for ustabil, og mangler mye på spilleforståelse. Hvor er alternativene hvis noen av disse 4 ikke fungerer eller blir skadet? Tipper vi ser Peters på stopperplass igjen i løpet av sesongen. Om ikke annet er det i hvertfall spennende å ha han bak der (får vi se en cruyf som bakerste mann?)

Keeperplassen er usikker, men her er det håp.

Angrepsrekka er som keeperplassen, usikker men med håp. West i form kommer til å hærje, men kommer han i form? Hoås var til dels veldig god i de siste kampene i fjor, men hvor mye har skaden satt ham tilbake? Toht var et bomkjøp, men har vel vist litt lovende takter i vinter, vi får krysse fingrene. Martin Wiig,  hva skal man si?  Kvisvik er kavlitet når han er i form. Tarek... Jeg krysser fingerne og tror at her har vi noe stort (dog liten) på gang. Kan nok bli litt lett, og har neppe mye å bidra med i forsvar.

Alt i alt har vi et lag som det knytter seg stor usikkerhet til. De kan gjøre det helt store og de kan gjøre det helt elendige. HamKam viste oss vel med all tydelighet at vi ikke er veldig mye bedre enn de vi regner med skal rykke ned.

Eneste sikre i år er at Sandefjord rykker ned, og så får vi sloss med Hamkam, molde, stabæk, odd og tromsø om å unngå de to neste plassene.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 apr 06, 12:25
aktuelt med peters på midtstopper. not!!.  virker som du helt har glemt at vi har are tronseth.. dessuten finner jeg det ironisk at du kritiserer midtbanen, samtidig som du innrømmer at du ikke har peiling på hvor god berg er.

mange her som tydeligvis kritiserer kun for å kritisere... syns vi skal ha litt is i magen før vi begynner å kritisere.... hvor blir det av entusiasmen her i byen?  eneste folk her gjør er å sutre...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 apr 06, 12:37
liten rettelse. forsåvidt greit nok med kritikk, men da må den ihvertfall være saklig!  dessuten virker det som mange her inne tror et lags og en spillers ferdigheter er statisk. spillerne og lagets prestasjoner og kvaliteter går opp og ned etter form,selvtillit osv osv osv osv osv. utrolig mange faktorer..

derfor kan spillere som var dårlige ifjor være bra i år og omvendt. ting snur fort.   men det er jo greit da at dere her har løsningen. kjøpe kjøpe kjøpe..

hjelper ikke med store navn så lenge de ikke presterer.. utrolig mange eksempler på det.

husk også at det snur jævla fort i fotball. en seier og vips så kan det hende vi er der vi skal være..


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 04 apr 06, 12:48
Hei Husgutt

Jeg hadde ikke glemt Are Tronseth, men han fikk altså ikke plass på Hamkam etter at de mistet halve laget. Og i FFK stiller han tydelig bak Bora, som ikke imponerer noen om dagen.

Som jeg skrev vet jeg lite om Berg, men jeg vet at han er foretrukket bak de spillerne jeg nevnte. Altså ikke i første 11ern. Nå har han riktig nok vært skadet, så vi får håpe det er det som er årsaken. Uansett er han ingen kriger, og det er det jeg etterlyser på midtbanen. Brenne, Ramberg og Kvisvik er alle gode offensive spillere, men hvor er balansen og tyngden? Den er ihvertfall ikke hos Berg. 

Det er min påstand at i den perioden hvor vi tapte alt i fjor, var det nettopp midtbanen som ble til de grader rævkj... at forsvaret ikke maktet å stå i mot presset. I år stiller vi med samme midtbane, hva får deg til å tro at det blir bedre i år?

KTE har flere ganger uttalt at nå er tiden kommet for å utvikle laget, ikke kjøpe nytt. Dette er vel og bra, og for såvidt en tankegang jeg er helt enig i. Men det må være under forutsetning at vi har de spillerne vi trenger, og det mener jeg vi ikke har per i dag. Manglen på en kriger er prekær, noe de siste kampene viser.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 apr 06, 12:48
Bra husgutt!  Dog litt i tvil om nicket ditt har med musikk å gjøre eller om du har noen spesielle fetisjer :-)

---------------------------

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 apr 06, 13:16
har du sett are tronseth i aksjon da? jeg har sett han to ganger og ble imponert!  gi nå mannen en sjanse før du kutter av ham hodet!  heter det ikke at "det årnær sæ" i fredrikstad.. virker nesten som mange her lever i særp og " det nøtternte" verden, eller haldens " ekke noe vits å prøve engang"...

er det rart laget ikke tror på seg selv hvis ikke vi gjør det engang??


dekjøk:  er nok musikk ja. kom på PI i storgt 24 lørdag.. da arr jeg houseparty vettu


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340