Husk meg
Brukernavn
Passord

I morgen skjer det

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 mar 06, 20:10
Da starter salget til FFK - Brann, blir spennende å se hvordan interessen er og hvor lang tid det tar før det blir utsolgt, kanskje det blirutsolgt i løpet av neste uke

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 mar 06, 23:28
Jeg har sikra meg ett sesongkort på PH feltet, og gleder meg til å stå og  på guttane  bare 14 dager igjen nå!!

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 mar 06, 23:48
Er vel ikke frist for å hente de sesongkortene?Så lenge man gjør det før første kamp?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mar 06, 01:31
Endret: 27 mar 06, 01:31
Opprinnelig postet av A9$h
Er vel ikke frist for å hente de sesongkortene?Så lenge man gjør det før første kamp?
jeg håper ikke det for jeg har kvittering på betalt.. jeg har prøvd og kontakte lar og ulf, men dem er alergisk med å ta tlf

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 mar 06, 06:43
når kan man hente sesongkort til hovedtribunen da?? har ente fått noe brev ang det enda jeg....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 27 mar 06, 08:52
I følge en annonse i FB forrige uke skulle man kunne hente sesongkort fra og med lørdag 25/3. Og regner med at det gjelder alle typer sesongkort.

---------------------------

Marching on together!


Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 27 mar 06, 09:09
Det lurer jeg på og, synes det er helt utrolig dårlig med informasjon om dette på sidene til FFK. Du snakker om et uprofesjonelt salgs og markedsapparat når man ikke kan holde sidene til en såpass stor millionbedrift oppdatert, veldig attraktivt for sponsorer......ligger fortsatt billettinfo fra 2005 sesongen, ganske latterlig for en klubb som har blant de dyreste billettprisene i tippeligaen.  Skamfullt for en bedrift som snakker så mye om nasjonal merkevarebygging, noen har sovet i timen;)

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mar 06, 09:20
jeg fikk "sesongkortet" mitt lørdag..  fikk bare billettene, medlemsbeviset har jeg enda ikke fått

saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 27 mar 06, 09:54

Hvordan er det enklest mulig for å få tak i billetter for bortesupportere? Blir de solgt i Aristorkraten? Har et par venner fra Bergen i Oslo som har lyst til å dra på serieåpninga....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mar 06, 13:21
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg fikk "sesongkortet" mitt lørdag..  fikk bare billettene, medlemsbeviset har jeg enda ikke fått


Det er ikke sesongkort lenger, kun sesongbilletter.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mar 06, 15:38
Til A9sh.. sessong korta bør hentes noen dager føre serien sparkes i gang.. fikk endelig svar at jeg måtte hente mitt i fr.stad så jeg har hentet mine bill.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mar 06, 15:48

Sesongkort kan hentes fra og med Lørdag 25/3 kl 10.00,husk og ta med kvittering! Skriver Aristkraten



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24