Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen raste etter kampen!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 mar 06, 00:46
Knut Torbjørn Eggen raste etter kampen, han var så rasende i pausa at han ba Bora om å bli igjen i garderoben..Han mente at vi spilte for dårlig, og at han snakket for døve ører før kampstart.. De ble enige om å holde høyt tempo og spille som vi hadde gjort mot de andre lagene vi har møtt.. Noe vi IKKE gjorde.. Syntes det er bra at Eggen tenner på alle pluggene, da ser spillerne at det går ikke ann å spille som de gjorde...

Her står det om Eggens raseriutbrudd: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060320/FFK/103200004


Samtidig får ffk skryt av kai andersen, som selvfølgelig var veldig fornøyd med kampen... Han mente at FFK spilte meget god fotball, men at vi måtte få orden pådet defansive, helt enig der, men vi bør også få orden på resten av laget..

Her er det Kai Andersen sa: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060320/FFK/103200006

Samtidig søker ffk flere vakter, de skal ha ett infomøte ikveld om hvordan vaktene jobber og sånt.. de ønsker ti personer og gjerne kvinner til å være vakter under kampene.. møt opp på møte dere som vil, det møte vil bli holdt på stadion.. og det står det mere om her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060320/FFK/103200003


FFK sliter også uten Pål Andre Czwartek, som er på ferie?? Czwartek var savnet, og verken Bjørkøy eller Blixt fikk godkjent idag.. mer om det står her http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060320/FFK/103200002

Ser ut som om vi sliter mot 1 divisjonslag iår, 2 - 2 mot Moss, 3 - 0 Mot Hønefoss og 3 - 2 idag mot sparta er utrolig dårlig, men det er bare en treningskamp, om 20 dager starter morroa, og da håper jeg ffk spillerne er klare til å vise god innsats, og god moral ovenfor laget...

Hva syntes dere? Hvor havner FFK iår? Blir vi gode? Bør vi hente inn noen nye spillere??
Jeg tror FFK havner på en topp 6 plassering, jeg tror ogsåvi blir gode med Shaaban i mål, og jeg tror vi må hente inn en ny spiss og en forsvarsspiller, og en midtbanespiller til..

Ellers er jeg meget fornøyd med hva FFK har visst i oppkjøringssesongen =D

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mar 06, 00:55
Dette var nok til pass for FFK gutta. om det er noe vi trenger er det en bedre spiller en PAC.  Ellers så tror jeg vi kan ha godt av å ta litt.. ingen er uslålig..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 20 mar 06, 12:31

skjønner ikke det det at Eggen savner PAC. må da kunne heller si at vi savner Shaaban etter at sparta fikk tre sjanser å fikk tre mål


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 20 mar 06, 14:37
Opprinnelig postet av wergis

skjønner ikke det det at Eggen savner PAC. må da kunne heller si at vi savner Shaaban etter at sparta fikk tre sjanser å fikk tre mål



Hvis Sparta Særp hadde tre målsjanser og scora på alle tre er jeg ikke bekymra i det hele tatt. For statistikken sier at hvis vi hadde spilt igjen imorra ville FFK da funnet solid. :-)

Generelt er det statistisk belegg for å si at jo flere sjanser du produserer, jo mer mål gjør du.

Tre målsjanser til motstander i løpet av en kamp må vi nok venne oss til å se, for det får være grenser på defensiv perfeksjon! Så får vi produsere desto flere for å vinne kampene!

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 20 mar 06, 15:15
Det er jo absolutt ikke riktig med tre sjanser! Dte smalt jo i stolpen i hvert fall to ganger.
Sa ikke Eggen selv at det var 10-7 i sjanser på radioen eller tv?

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 mar 06, 15:17
Man tar jo alt for hardt i ved å si at sparta hadde 2 sjanser i går.
De hadde faen meg 1 sjanse og scora 3 mål.

Den første var grei
Den andre var den billigeste straffa i nyere tid.(etter barca-chelsea)
+ Den tredje var et skudd ut av ingenting på en horibelt posisjonert Steinar.
= 1 sjanse & 3 mål
= MAKAN

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 20 mar 06, 15:22
Opprinnelig postet av Gofoten
Man tar jo alt for hardt i ved å si at sparta hadde 2 sjanser i går.
De hadde faen meg 1 sjanse og scora 3 mål.

Den første var grei
Den andre var den billigeste straffa i nyere tid.(etter barca-chelsea)
+ Den tredje var et skudd ut av ingenting på en horibelt posisjonert Steinar.
= 1 sjanse & 3 mål
= MAKAN




Seriøst...?

Merkelig at jeg selv så seks i de korte klippene på tv... 
Straffen var helt greit. Røn har begge armene rundt livet på Bjørnar og holder ham skikkelig. SA har bilde på nettet. 

Greit å ha rød-hvite briller, men det er en fordel å se gjennom dem også

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 21 mar 06, 13:59
Opprinnelig postet av spartasupporter
Opprinnelig postet av Gofoten
Man tar jo alt for hardt i ved å si at sparta hadde 2 sjanser i går.
De hadde faen meg 1 sjanse og scora 3 mål.

Den første var grei
Den andre var den billigeste straffa i nyere tid.(etter barca-chelsea)
+ Den tredje var et skudd ut av ingenting på en horibelt posisjonert Steinar.
= 1 sjanse & 3 mål
= MAKAN




Seriøst...?

Merkelig at jeg selv så seks i de korte klippene på tv... 
Straffen var helt greit. Røn har begge armene rundt livet på Bjørnar og holder ham skikkelig. SA har bilde på nettet. 

Greit å ha rød-hvite briller, men det er en fordel å se gjennom dem også


Hvis du presterte å se seks, så vil jeg påstå at du har blå/hvite briller
Og det er verre enn rød/hvite.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 21 mar 06, 15:45
PAC er en av tippeligaens raskeste spillere...sliter noenganger med pasningsfoten,enig i det. MEN han er jo SELVFØLGELIG FFK sitt førstevalg. De som mener noe annet må gå grundig igjennom sine fotballkunnskaper. Sparta kampen er et utmerket bevis på dette.

Keiko99.....greit at du er fra Askim...og kanskje har noe mot PAC. Men DU må da se at PAC er et greit førstevalg for FFK på høyreback.  Har faktisk troen på at både PAC, Kvisvik og Røn får en god sesong til året. For oss som er på alle kamper og de aller fleste treninger, kan vi se det.

---------------------------

den vitende


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 mar 06, 17:22
Endret: 21 mar 06, 17:24
Opprinnelig postet av sissi
PAC er en av tippeligaens raskeste spillere...sliter noenganger med pasningsfoten,enig i det. MEN han er jo SELVFØLGELIG FFK sitt førstevalg. De som mener noe annet må gå grundig igjennom sine fotballkunnskaper. Sparta kampen er et utmerket bevis på dette.

Keiko99.....greit at du er fra Askim...og kanskje har noe mot PAC. Men DU må da se at PAC er et greit førstevalg for FFK på høyreback.  Har faktisk troen på at både PAC, Kvisvik og Røn får en god sesong til året. For oss som er på alle kamper og de aller fleste treninger, kan vi se det.



Er vel ikke så rart at han er ffk sitt førstevalg der når han konkurerer med Blixt om den plassen? Syntes begge disse gutta var direkte svake i fjor, taper hodedueller på hodedueller inni feltet, fikk faktisk endel baklengst pga det i fjor, pasningene hans gidder jeg ikke å begynne å kommentere engang. Eneste som er positivt er at han er lokal. Så hvis du mener han er god nok for å spille i ffk så tror jeg faktisk det er du som må gå grundig igjennom fotballkunnskapene dine. FFK er en klubb som har ambisjon å ligge på øvre halvdel, da trenger man gode spillere på hver plass.Han er vel ikke akkurat den mest plasseringsterke spilleren heller.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 21 mar 06, 21:28
Vi får se hvem av oss som siter igjen med rett etter sesongen da,vet du......

PS: skrev du innlegget ditt rett etter at du tok profilbildet ditt??              


                   






 

---------------------------

den vitende



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24