Husk meg
Brukernavn
Passord

Viktig - Søndag - Stjernenhallen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 mar 06, 21:02
Endret: 17 mar 06, 21:07
Hei alle sammen. Nå har vi sjansen til å vise hvor mye vi støtter byen vår og hva vi står for. Det er nå Stjernen trenger oss og jeg oppfordrer en gang til dere alle om å møte opp mannsterke til søndag i Stjernenhallen. Jo jeg vet at FFK spiller kamp til søndag men det er kun en trningskamp og hvor mange ganger i den siste tiden har vi hatt sjansen til å støtte et lag fra Fredrikstad på veien til finale da.... Jeg har snakket med Red Beevers og alle som møter opp med Plankehaugen beviset kommer inn for medlemspris. Alle går inn i hallen ved Red Beevers inngangen.. Det er ingangen bak hallen ved parkeringsplassen da... borte mot Trara.  
Vær så snill møt opp og vis frem deres patriotisme da. Dere som kjenner meg har sett på video fra hallen i Zagreb. Tenk hvor mange ganger har vi snakket om å få det til det samme i Stjernenhallen. Nå har vi mulighet og det er bare o gripe sjensen. 

En gang til jeg ber dere vær så snill og møt opp.

Kampen begynner kløkka 17.00 og det er kanskje lurt å møte opp litt tidligere da. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 mar 06, 08:53
Satt og tenkte litt på hva vi skal synge.... 

Hvis vi tar "Når ballen ruller" Kun ale ale delen da..... Litt saktere enn det vi pleier da... "Stjernen ale, Stjernen ale,Stjernen ale ale aleeeeeee i 5 minutter det hadde vært noe... eller 
ååååååååååååååååååååååååå, ååååååååååååååååååå, åååååååååååååååååååååååå  Guttane skårer mål .......


 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mar 06, 10:12
Opprinnelig postet av Klokan
Hei alle sammen. Nå har vi sjansen til å vise hvor mye vi støtter byen vår og hva vi står for. Det er nå Stjernen trenger oss og jeg oppfordrer en gang til dere alle om å møte opp mannsterke til søndag i Stjernenhallen. Jo jeg vet at FFK spiller kamp til søndag men det er kun en trningskamp og hvor mange ganger i den siste tiden har vi hatt sjansen til å støtte et lag fra Fredrikstad på veien til finale da.... Jeg har snakket med Red Beevers og alle som møter opp med Plankehaugen beviset kommer inn for medlemspris. Alle går inn i hallen ved Red Beevers inngangen.. Det er ingangen bak hallen ved parkeringsplassen da... borte mot Trara.  
Vær så snill møt opp og vis frem deres patriotisme da. Dere som kjenner meg har sett på video fra hallen i Zagreb. Tenk hvor mange ganger har vi snakket om å få det til det samme i Stjernenhallen. Nå har vi mulighet og det er bare o gripe sjensen. 

En gang til jeg ber dere vær så snill og møt opp.

Kampen begynner kløkka 17.00 og det er kanskje lurt å møte opp litt tidligere da. 



Er det mulig å rekke kampen etter Spartakampen da, Klokan ?? Jeg har begynt å telle på knappene skjønner du.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 mar 06, 11:00
Les F-B Rune... Det settes opp busser fra Østfoldhallen til Stjernenhallen.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mar 06, 15:20
Opprinnelig postet av Klokan
Les F-B Rune... Det settes opp busser fra Østfoldhallen til Stjernenhallen.


Men jeg kjører bil selv, Klokan. På meg så virker det som at det bare er tid a veien for å rekke kampen.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340