Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye spillere på vei?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 06, 19:45
Hørt noe rykter om det er spillere på vei inn, Demokraten har kanskje en sak på dette til i morgen, men fikk ikke skyt meg om det ikke står det noe, men rykter vil i hvertfall ha det til at det kommer en sak i morgen

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 24 feb 06, 08:58
Ingen sak i nettutgaven ihvertfall...

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 24 feb 06, 10:06
Har ikke penger til spillekjøp. Så bare glem det.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 feb 06, 13:32
Opprinnelig postet av stenhard
Har ikke penger til spillekjøp. Så bare glem det.


De må jo forsterke laget da...så det må de skaffe penger til....

---------------------------

Heia FFK


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 feb 06, 13:58
Opprinnelig postet av stenhard
Har ikke penger til spillekjøp. Så bare glem det.


Og det regner jeg med at du er sikker på?!?

Skal ikke utelukke en ny spiller før seriestart, kanskje en snill onkel dukker opp vet du

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 25 feb 06, 15:30
Opprinnelig postet av stenhard
Har ikke penger til spillekjøp. Så bare glem det.
Nå pleier det jo å være sånn at FFK finner en spiller de vil ha, og så går de ut og skaffer pengene til å kjøpe spilleren. Er ikke ofte FFK har brukt av sitt opprinnelige budsjett for å kjøpe en spiller...

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 feb 06, 15:54
Enig med deg, de venter bare på å få napp på storfisken

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 25 feb 06, 23:57
hvis de skal hente inn en spiller nå så bør det være en storfisk, ikke nødvendig å hente inn mere stall fyll. en god spiss eller en god høyre ving hadde vært noe.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 feb 06, 00:08
Høyreback bør fremdeles være førsteprioritet...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 06, 00:23
Blir nok ikke noe høyre back, de vurderer spiss, grunnen til det drøyer er at de ser an situasjonen til Brian West, blir ikke han frisk nok innen overgangsvinduer stenger, kommer det nok en spiss

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 feb 06, 01:30
Høres fornuftig ut. Spiss er det vi trenger! Forsvaret får vi ev. styrke i sommer om det viser seg å være for svakt. Stoler ikke på at halvskadet- og juniorer spillere kan score nok mål for oss på vårsesongen. Vi MÅ ha mere tyngde i angrep!!!

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 26 feb 06, 21:19
har vi ikke nok spisser nå a? Wiig, Toth, hoås og west.. Der har vi jo dobbel dekning!

---------------------------

Tid Er Penger, Penger er makt, ergo; tid er lik MAKT - AJG - En stor filosof


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 26 feb 06, 22:11
Opprinnelig postet av DeMeNteD
har vi ikke nok spisser nå a? Wiig, Toth, hoås og west.. Der har vi jo dobbel dekning!


I og for seg har vi en del spisser nå. I tillegg har vi jo også McD og Tarek. Men ingen av de nevnte har vel vist seg som skikkelige storscorere ennå. Håpet er at Toht blomstrer. Tarek trenger vel enda en eller to sesonger før han slår gjennom på dette nivået. Mcd er mer en vingtype. Wiig og Hoås mer tilretteleggere. West scorer nå og da, men vil vel aldri bli noen utpreget goalgetter. Uansett er han usannsynlig viktig i og med at han skaper mye røre i de bakre rekker hos motstanderen. I tillegg skaffer han oss en del straffer pga farten sin. En skikkelig goalgetter av typen Årst kunne vi trengt.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 feb 06, 11:42
Problement er at man ikke kan ha for mange spisser i en tropp, siden deres oppgave er den vanskeligste å løse og avhengig av dagsform/ukesform/motstander...

Problemet med for mange spisser er at de må ha matching på høyt nivå for å vedlikeholde formen, og stor konkurranse vil bare være gunstig inntil et visst punkt...

Jeg har tro på at vår midtbane vil gjøre spissene gode, og at vi er godt nok beslått på spissplass nå...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 feb 06, 11:47
Det kan helt klart bli for mange spisser og vi er allerede i grenseland. Apropo det, hva skjer med Dag Frode Hornseth? Er en god stund siden jeg har hørt noe fra den kanten. Er han skadefri? Er det noen klubber som lukter på ham for tiden? Det ender vel opp med han forblir i klubben denne sesongen også... Det blir i såfall den siste siden kontrakten utløper ved sesongslutt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 feb 06, 15:10
jeg mener vi heller burde kjøpe høyreback nå og heller kjøpe/leie spiss i sommer hvis det blir krise.. ikke bare mener jeg de spissene vi har er gode nok, jeg mener et godt forsvar er viktigere enn et godt angrep.altså,, for at angrepet skal være bra, må forsvaret være bra..



danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 feb 06, 15:55
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg mener vi heller burde kjøpe høyreback nå og heller kjøpe/leie spiss i sommer hvis det blir krise.. ikke bare mener jeg de spissene vi har er gode nok, jeg mener et godt forsvar er viktigere enn et godt angrep.altså,, for at angrepet skal være bra, må forsvaret være bra..




Litt uenig med deg jeg Husgutt.. Pr. i dag har ikke vi en spiss som gjør 10-12 seriemål pr. sesong, og det bør vi ha for å oppnå målsetningen om å ikke være i bunnstriden i år igjen.. Alle lagene som havnet på øvre halvdel har en spiss som scoret eller er kapabel til å score 10 mål +..

Er i utgangspunktet med på at forsvar er det beste angrep, men jeg mener at har et godt nok forsvar, selv om PAC mest sannsynlig er det svakeste kortet på laget.. 

Vi mangler som sagt den "goalgetter"-typen synes jeg da.. Det jeg har sett av treningskamper tilsier at Toth KANSKJE kan være den typen.. Særlig i det nye, spennende spillesystemet, der han ligger som møtende midtspiss/tanksenter..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 feb 06, 17:54
Endret: 27 feb 06, 17:55
Apropo ny spiller og spiss så kan det fort hende Molde er i ferd med å gjøre et kupp. Hva snakker jeg om? Jo, Cedric Roussel (belgisk spiss som har vært innom Premier League) viser seg frem i rosenes by for tiden. Molde snuset jo også på Rami Shaaban før han ble klar over at FFK fristet mer, så kanskje vi skal gjenta det?

Det lille jeg husker om Roussel fra engelsk fotball tilsier hvert fall at han fort kan bli en suksess i Tippeligaen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 feb 06, 22:48

Det høres ut som et kupp ja! Kan vi ikke "stjele" han fra de og æ?

Så at han uttalte i en nettavisen-artikkel at han synes Molde stadion var fantastisk.. Han skulle bare visst at den aldri er mer 1/3 full..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 feb 06, 16:59
Det er en Lyn spiller som er på vei til FFK, det skal være en junior som har spilt på a-laget, mener han het noe med Kristian


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340